Bedankt vas, voor de fotos.quote:Op zondag 15 december 2013 17:58 schreef krioro het volgende:
Besnijdenis is niet helemaal de bedoeling.
Tenzij F4573.
Pics van zijn tolliequote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef Chai het volgende:
Vanochtend zag ik een stukje van die begrafenis van Mandela op tv. Gingen ze het dorpje noemen waar zijn besnijdenis had plaatsgevonden.
Maar vast niet zo'n voorhuid die helemaal over je eikel heenzit als je een stiffa hebt? Zou zoiets wel hygienisch verantwoord zijn? :squote:
Damn, wel roze voor een negertollie.quote:
Haha cute, doen alsof je onbekend bent met Long John Silverquote:Op zondag 15 december 2013 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar vast niet zo'n voorhuid die helemaal over je eikel heenzit als je een stiffa hebt?
Heb verhalen gehoord dat ze zelfs huilend en brullend voor je deur stond voor meer.quote:Op zondag 15 december 2013 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha cute, doen alsof je onbekend bent met Long John Silver.
Is ie zo ashy ja? (no homo)quote:Op zondag 15 december 2013 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat edit. Ik dacht bijna dat je een fag was. Mooie redding wel.quote:
Heb tegenwoordig zo'n unit bij m'n voordeur:quote:Op zondag 15 december 2013 18:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb verhalen gehoord dat ze zelfs huilend en brullend voor je deur stond voor meer.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:05 schreef krioro het volgende:
Tfw kklekkere chick in hanggroep (nu voetbalvrouw lol) zegt "doe mij een tollie" waarmee ze tolhijs (van joint, red.) bedoelt.
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zo'n unit bij m'n voordeur:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ] wat
[..]
[ afbeelding ]
Oud nieuws.quote:
Plsquote:Op zondag 15 december 2013 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kkquote:Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zo'n unit bij m'n voordeur:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ] wat
[..]
[ afbeelding ]
Hanggroep?quote:Op zondag 15 december 2013 18:05 schreef krioro het volgende:
Tfw kklekkere chick in hanggroep (nu voetbalvrouw lol) zegt "doe mij een tollie" waarmee ze tolhijs (van joint, red.) bedoelt.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij is meer mocro dan hij eruit ziet
Ik kan niet quoten uit een dicht topic nu maar ik had niet altijd een bril maar eet al heel lang spareribsquote:
Ohh dacht dat je met bril op geboren was.quote:Op zondag 15 december 2013 19:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan niet quoten uit een dicht topic nu maar ik had niet altijd een bril maar eet al heel lang spareribs
Dus
quote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohh dacht dat je met bril op geboren was.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohh dacht dat je met bril op geboren was.
Gohquote:Op zondag 15 december 2013 19:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt soms wel van die hele kleine kinderen met bril.
Waarom is het hier zo fucking droog vandaag?quote:
Hoezo 'goh'? Vind het niet normaal zo vroeg al zo veel masturberen.quote:
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 15 december 2013 19:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waarom is het hier zo fucking droog vandaag?
quote:
quote:
HAHAquote:Op zondag 15 december 2013 19:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms 1 glas afgeplakt met een pleister
Lui oog.quote:Op zondag 15 december 2013 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA. Shit, nu je het zegt, waar was dat voor dan?
domboquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik presteer het iedere keer weer om in de hondenpoep te staan met hardlopen
hahaquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik presteer het iedere keer weer om in de hondenpoep te staan met hardlopen
Goonsquote:
Bijnaquote:
Ik ben niet bang voor ebah, is eigenlijk wel een schattig turkjequote:Op zondag 15 december 2013 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
ebah is onderweg om je tot je middenrif open te scheuren
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit, ik ben zo kkr lui dat ze bij mij beide ogen moesten afplakken
wat is rwina?quote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef tetouaribo het volgende:
Wie heeft er zin om rwina te zetten? ff tinychat aanmaken enzo..
Haha tinychat is wel lachenquote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef tetouaribo het volgende:
Wie heeft er zin om rwina te zetten? ff tinychat aanmaken enzo..
Hij is een halve net als ik, die zijn niet zoals volbloed mocro'squote:Op zondag 15 december 2013 19:59 schreef Nestalgie het volgende:
Rwina via tinychatwat ben jij voor een nepmocro
Godverquote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor ebah, is eigenlijk wel een schattig turkje
Wat?quote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
Als ntm weer dr broek uit doe zoals vorige keer
huh maar elke mocro is toch terrist en steelt en vermoord ? :squote:Op zondag 15 december 2013 20:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij is een halve net als ik, die zijn niet zoals volbloed mocro's
Je kan toch wel tinychat aanmakenquote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef tetouaribo het volgende:
Kom dan, maak aan ik kan dat niet:$
Watquote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
huh maar elke mocro is toch terrist en steelt en vermoord ? :s
ik kom uit wassenaar hier groeien geen marokkanen alleen eikenbomen
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Wat?Het was zomer, ik had jurkje aan en camera van mobiel was ineens omgekeerd
Arabischquote:
Klopt.quote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weet ik veel. Iedereen schijnt elkaar te neuken hier.
Niks bijzonders haha, maar als ik de camera aandeed zag je alles omgekeerd, hij stond ondersteboven. Dus je zag mn benen en als ik op m'n hoofd richtte zag je mijn hoofd zo omgekeerd, fucking raarquote:
Wtfquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Niks bijzonders haha, maar als ik de camera aandeed zag je alles omgekeerd, hij stond ondersteboven. Dus je zag mn benen en als ik op m'n hoofd richtte zag je mijn hoofd zo omgekeerd, fucking raar
quote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weet ik veel. Iedereen schijnt elkaar te neuken hier.
the fuck zit jij te eten dan?quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, doe jij. Dan ben ik je dankbaar.
wow en ik maar denken dat we exclusief waren, nou weet i kdat ook weerquote:
Nee ik besta niet echt.quote:
shiiiiii, nee, met chai is lust met jou ekte liefde, heus waar.quote:Op zondag 15 december 2013 20:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
wow en ik maar denken dat we exclusief waren, nou weet i kdat ook weer
Oke dan is het goedquote:Op zondag 15 december 2013 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
shiiiiii, nee, met chai is lust met jou ekte liefde, heus waar.
heheheaheaha wat zijn we toch gelukkig xDdd!quote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oke dan is het goedsgrok al ahahax xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heheheaheaha wat zijn we toch gelukkig xDdd!Hahaha ja he xD omg perfect copple never wnna lose you bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow vraag me echt af wat er onder die spoler staat hahaha zal mr niet kijken XD"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Wuehaehahahsdariredar xD! madeforeatsotter, so romantic, very love #baasgridquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ja he xD omg perfect copple never wnna lose you bby
wow vraag me echt af wat er onder die spoler staat hahaha zal mr niet kijken XD
zemmel banwaardig gedrag fatih wollah.quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Nestalgie het volgende:
Ey gedraag je wat ban je me a kkr drerrie
Wie was je dan?quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Nestalgie het volgende:
Ey gedraag je wat ban je me a kkr drerrie
Neem jezelf als voorbeeld sgatje :$$quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Robophatt het volgende:
Ik verbaas me er altijd over hoe knap sommige FOK!kers zijn
dankjequote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Robophatt het volgende:
FOK!kersquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neem jezelf als voorbeeld sgatje :$$
quote:
Die foto van jou was zeker gephotoshopped.quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Robophatt het volgende:
Gegoogledquote:Op zondag 15 december 2013 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die foto van jou was zeker gephotoshopped.
hihihiquote:
Deze mocro weetquote:
Kom binnen zoonquote:
Niemand durft.quote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik wou het gezellig maken daar maar iedereen is chicken.
Soort gangbang, maar dan met enkel flashen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef Robophatt het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is manOfja, nog nooit gedaan
Heeft hij net de hele tijd gehad.quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Doe alvast je cam aan, wie weet komen er dan meer mensen
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Soort gangbang, maar dan met enkel flashen.
Oh nee, dat is toch niks voor mij geloof ikquote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Soort gangbang, maar dan met enkel flashen.
doe szelf cam aan ik had net aanquote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Doe alvast je cam aan, wie weet komen er dan meer mensen
Ik moet dan die app gaan downloaden en heb geen zin om pc te startenquote:Op zondag 15 december 2013 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doe szelf cam aan ik had net aan
Meid, gooi je frustratie er eens even lekker uit.quote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef Robophatt het volgende:
Ik word zo panisch van het feit dat ik geen schoenen kan vinden he.
Het vuurtje moet levend gehouden worden. Op een gegeven moment wordt het saai als maar een paar mensen cam aan hebben staan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo? Nog 3 mensen hadden hun cam toch aan.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh nee, dat is toch niks voor mij geloof ik
De leven.quote:Op zondag 15 december 2013 20:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het vuurtje moet levend gehouden worden. Op een gegeven moment wordt het saai als maar een paar mensen cam aan hebben staan.
oh je zit niet opcquote:Op zondag 15 december 2013 20:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik moet dan die app gaan downloaden en heb geen zin om pc te starten
Ja niet te geloven ik ben echt al meerdere keren in verschillende steden geweest, heel het internet al 582309 keer afgezocht maar niks daar. Ja, pumps zou ik zo 3920 paar kunnen kopen dat lukt altijd wel maar wil ik een keer iets gesloten of een enkellaarsje is het gewoon allemaal superkut. Maar ik heb gewoon schoenen 'nodig'quote:Op zondag 15 december 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meid, gooi je frustratie er eens even lekker uit.
Ik ook. Had wel meer verwacht vaan klb sc.quote:
ssssjquote:
Hahaha, ik ken het. Heb ook pas sinds kort leuke enkellaarsjes gevondenquote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja niet te geloven ik ben echt al meerdere keren in verschillende steden geweest, heel het internet al 582309 keer afgezocht maar niks daar. Ja, pumps zou ik zo 3920 paar kunnen kopen dat lukt altijd wel maar wil ik een keer iets gesloten of een enkellaarsje is het gewoon allemaal superkut. Maar ik heb gewoon schoenen 'nodig'Zoveel kleren die leuker zouden staan met een bepaald soort schoen eronder.
Ik overweeg serieus om na m'n opleiding ooit een opleiding tot schoenmaker te volgen. Heb hem al gevonden, leer je gewoon helemaal zelf schoenen maken
Je vroeg erom
Zal ik gitaar voor je spelen ja?quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef ntm het volgende:
Vorige keer op tinychat ging WAHRHEIT (volgens mij?) zingen en gitaar spelen
Hoax. Jij loopt alleen op Vans.quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken het. Heb ook pas sinds kort leuke enkellaarsjes gevondenAlleen ik zoek er niet zo intensief naar, shoppen is
Vas op enkellaarzenquote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken het. Heb ook pas sinds kort leuke enkellaarsjes gevondenAlleen ik zoek er niet zo intensief naar, shoppen is
Ja of dan vind je iets is het er niet meer in je maatquote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon omdat er elke keer wat over werd gezegd hier. Heeft gewoon laarsjes omdat ze het toch wilde proberen.quote:
Ja? Die verschrikkelijke drukte en mensen met kinderwagens en de kachel die kei hoog staat en die vreselijke TL-buizen in pashokjes?quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of dan vind je iets is het er niet meer in je maatdaar word ik al helemaal kotsmisselijk van. Of dan zijn ze best leuk, op een bepaald afschuwelijk kutdetail na.
Oh ik houd wel van winkelen, maar dan moet ik niet specifiek ergens naar op zoek zijn.
Neuh.quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gewoon omdat er elke keer wat over werd gezegd hier. Heeft gewoon laarsjes omdat ze het toch wilde proberen.
Oh ja ik zorg gewoon dat ik op een moment ga dat het niet druk is, dan is het wel fijn. En sommige winkels moet je gewoon overslaan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja? Die verschrikkelijke drukte en mensen met kinderwagens en de kachel die kei hoog staat en die vreselijke TL-buizen in pashokjes?
" zin "quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt zin in de volgende tincyhat
ja toch, weet niemandquote:
Haha ja, doe ik ook xD! zet hier fotos op fok van iemand die ik google, schijnt dan john depp te sijn ofietmand xD ben ik helemoal nie xDDquote:
ahaha ja heeft tog niemand in de gaten wie kent hem nou XD en ander denken ze vast is hij zelfquote:Op zondag 15 december 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, doe ik ook xD! zet hier fotos op fok van iemand die ik google, schijnt dan john depp te sijn ofietmand xD ben ik helemoal nie xDD
quote:Op zondag 15 december 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, doe ik ook xD! zet hier fotos op fok van iemand die ik google, schijnt dan john depp te sijn ofietmand xD ben ik helemoal nie xDD
Heb je nog steeds geen meisje via tinder gefixt?quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt zin in de volgende tincyhat
Ik doe het ook, die gast van net was een recording van het internet.quote:Op zondag 15 december 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Komt die dag ooit denk je?quote:Op zondag 15 december 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen meisje via tinder gefixt?
Huilebalk, TFOE.quote:Op zondag 15 december 2013 21:03 schreef Robophatt het volgende:
Het leven zou zoveel gemakkelijker zijn als je gewoon elke dag op pumps kon lopen. Als iets gemakkelijk is om te kopen is het dat wel, maar ja, is ook niet fijn om op naar school te gaan en weet ik het. Fucking kutschoenen. Maar wel 30000 paar dezelfde motorlaarsjes en weet ik het ontwerpen. Kutwereld. Gunt mij niks.
ekt he, wss zon loser van goede tijden slechte tijduh xD wie kykt dat nouw.quote:Op zondag 15 december 2013 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ahaha ja heeft tog niemand in de gaten wie kent hem nou XD en ander denken ze vast is hij zelf
Ik dacht altijd dat pumps die schoenen van nike waren die je kon op pompenquote:Op zondag 15 december 2013 21:03 schreef Robophatt het volgende:
Het leven zou zoveel gemakkelijker zijn als je gewoon elke dag op pumps kon lopen. Als iets gemakkelijk is om te kopen is het dat wel, maar ja, is ook niet fijn om op naar school te gaan en weet ik het. Fucking kutschoenen. Maar wel 30000 paar dezelfde motorlaarsjes en weet ik het ontwerpen. Kutwereld. Gunt mij niks.
Ja nee gloof dath ij idols heeft gewonnen XD maja hoor je toch nooit meer iet vanquote:Op zondag 15 december 2013 21:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ekt he, wss zon loser van goede tijden slechte tijduh xD wie kykt dat nouw.
Dezequote:Op zondag 15 december 2013 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat pumps die schoenen van nike waren die je kon op pompen
Ja moet wel bijna huilen eigenlijk.quote:
Oppompbare schoenen?quote:Op zondag 15 december 2013 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat pumps die schoenen van nike waren die je kon op pompen
Dan moet je wel je cam aanzetten.quote:
Best schattig welquote:Op zondag 15 december 2013 21:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik was toen 15, onervaren, naïef, laat mij.
kklelijk waarom lopen die mocrochickies daar op?quote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
deze zijn wel netjes toch
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
het antwoord staat al in je vraag.quote:Op zondag 15 december 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kklelijk waarom lopen die mocrochickies daar op?
Fucking koud nu met jurkjes aanquote:Op zondag 15 december 2013 21:09 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso ik draag bijna nooit broeken en onder een jurkje kun je echt niet van die rijlaarzen dragen
en dan dit erboven.quote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon basic
Ja nou, of je nu een panty of een broek draagt maatk ook geen ene flikker uit.quote:
Een broek is toch wel een stuk warmerquote:Op zondag 15 december 2013 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nou, of je nu een panty of een broek draagt maatk ook geen ene flikker uit.
Vind ik wel meevallenquote:Op zondag 15 december 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een broek is toch wel een stuk warmerAls het echt koud koud koud is ook gewoon panty+broek
En ditquote:Op zondag 15 december 2013 21:13 schreef Gridlok het volgende:
Ik draag gewoon een maillot onder mijn jurkjes.
Mijn lijfspreukquote:Op zondag 15 december 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
Die vrouwen van tegenwoordigWie mooi wilt zijn moet kou lijden
Trainingsbroek + jeans met deze kouquote:Op zondag 15 december 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een broek is toch wel een stuk warmerAls het echt koud koud koud is ook gewoon panty+broek
Ik weet niet wat 60 denier isquote:Op zondag 15 december 2013 21:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen60 denier panty is prima te doen.
Ja dat kan wel met losse broekenquote:Op zondag 15 december 2013 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Trainingsbroek + jeans met deze kou.
Bende klinkt zo negatief hè.quote:
quote:
Waren vooral blanken hoor.quote:
15-20 zijn die heel dunne, acceptabel onder een cocktailjurk.quote:
Waar is de tc?quote:Op zondag 15 december 2013 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
hjahahah ik ben aan het rellen op solo
Soloquote:Op zondag 15 december 2013 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
hjahahah ik ben aan het rellen op solo
Bek houwequote:Op zondag 15 december 2013 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd Vas, van Del tot Dame dit weer.
Oh dan heb ik ook 60 denier, maar ik vind dat echt koudquote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
15-20 zijn die heel dunne, acceptabel onder een cocktailjurk.
40 is al bijna helemaal zwart en 60-80 is helemaal niet meer transparant. Best warm
the fuckquote:Op zondag 15 december 2013 21:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Welkom op Solomio.
21:12
meisjeee: maar zoals ik al ze ik heb geen skype
Dima: hey knapperd
Delft23: ee idd d
meisjeee: i mag jounni
Delft23: at is duidelijk
meisjeee: heey
Dima: hoelang ben jij
meisjeee: maar srry heb geen hotmail en skype en dima ga je niks aan
Dima: hoezo
Delft23: oka ja jammer
Delft23: niks aan te doen dan he
meisjeee: klopt
21:13
Delft23: was gewoon nieuwschierig
meisjeee: mag
Delft23: �
Dima: Kutwijf!
Delft23: doe normaal kanker dima
Delft23: fuck jou
meisjeee: je moeder
Delft23: dima val dood ofzo
meisjeee: delft ga niet met ziektes gooien
Delft23: ow
Delft23: sorry
JeBoyUitHetGooi: ben jij biet van dat filmpje
Dima: waarom ga je gelijk kk
Dima: pussy beta
Delft23: ik kwam voor jou op meid
Dima: nu gelijk terug trekke hhaha
21:14
meisjeee: filmpje?
JeBoyUitHetGooi is uit de kamer verwijderd door de kamer eigenaar.
Dima: jij bent white knight level maximus
meisjeee: man man wat een mongole
meisjeee: dima houd je bek mongool
Dima: je komt zo niet in haar broekje hoor
Delft23: ik ook mongool ?
meisjeee: zei ik dat?
Dima: delft
Delft23: nouja je spreekt in meervoud
Dima: 23
meisjeee: je mot je niet zo aangesproken voelen
Delft23: en aangezien ik een professor ben
Dima: hahaa
Dima: ben je autist
meisjeee: delft ssst
Delft23: hahaha
21:15
meisjeee: dima hjb
Dima: alles goed?
Delft23: je heb wel knao gezicht meisje
meisjeee: slijmbal
Delft23: ja
Dima: AHAHAHAHA
Dima: ik ga stuk hier
Dima:
Delft23: maak geen grapje hoor !
meisjeee: ik ook niet
Dima: jajaja
Dima: hahaha
Delft23: hoooo
Dima: hilarisch
Delft23: doe eens liefff
Delft23: �
Dima: je lijkt wel beetje op een vogeltje
Dima: meisje
meisjeee: nou je bek houden
21:17
Delft23: wil je me weg hebben ?
Harde diss no. Zou der klappen als ik jou was.quote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
wajow chai ga je er nou ook uit, waren we eindelijk privé
bleek gewoon internet issue te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Harde diss no. Zou der klappen als ik jou was.
Wel screenen he?quote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
bleek gewoon internet issue te zijn.
er zit niemand in de chat ;squote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
bleek gewoon internet issue te zijn.
Vind ik ook. Ook 60 denier panty is wel kouder dan een gewone spijkerbroek. Maar een dikke mailloot ofzo is wel vergelijkbaar, alleen dat vind ik dan weer niet zo mooi onder een jurkje/rokje.quote:Op zondag 15 december 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bek houwe
[..]
Oh dan heb ik ook 60 denier, maar ik vind dat echt koud
Die heeft dan iig pijn aan dr poten gehad aan het eindequote:Op zondag 15 december 2013 21:24 schreef Murdera het volgende:
gister chick fucking hard zien hakken op dat soort hakken.![]()
Wel jammer. Lange vrouwen die kunnen lopen op hoge hakken zijn fucking sexy. Kom jij platvoets aanstampen.quote:Op zondag 15 december 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou nooit op zulke hakken lopenKan ik niet eens.
Ligt er een beetje aan wat voor maillot het is en wat voor jurkje. Kan best wel leuk zijn, maar meestal is een panty inderdaad mooier.quote:Op zondag 15 december 2013 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ook 60 denier panty is wel kouder dan een gewone spijkerbroek. Maar een dikke mailloot ofzo is wel vergelijkbaar, alleen dat vind ik dan weer niet zo mooi onder een jurkje/rokje.
die stond toen ik rond 7 uur weg ging nog steeds te hakken.quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heeft dan iig pijn aan dr poten gehad aan het einde!
Ik ben juist wel dol op spijkerbroeken. Ben er wel kieskeurig in, maar vind een mooie skinny jeans gecombineerd met een leuke bovenkant en leuke schoenen zeker wel heel erg leuk.quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor maillot het is en wat voor jurkje. Kan best wel leuk zijn, maar meestal is een panty inderdaad mooier.
Mja het is wel iets kouder, maar zal me er niet snel door tegen laten houden. Voel me zo saai in een spijkerbroekKan ik er nog wel een mooie blouse op dragen of weet ik het, maar dan nog. En pantalons vind ik ook geen succes.
Ik vind het niet sexyquote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel jammer. Lange vrouwen die kunnen lopen op hoge hakken zijn fucking sexy. Kom jij platvoets aanstampen.
Die voelt die pijn ook de volgende dag pas denk ikquote:Op zondag 15 december 2013 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
die stond toen ik rond 7 uur weg ging nog steeds te hakken.
nou, die is over 3 dagen pas weer nuchter, misschien dat het dan komt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die voelt die pijn ook de volgende dag pas denk ik
Jij bent echt een Donna uit The 70's show.quote:
Nooitquote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij bent echt een Donna uit The 70's show.
Hmm snap wel wat je bedoelt met dat zwart op zwart ja, ligt ook aan de kleur zwart van je jurkjequote:Op zondag 15 december 2013 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben juist wel dol op spijkerbroeken. Ben er wel kieskeurig in, maar vind een mooie skinny jeans gecombineerd met een leuke bovenkant en leuke schoenen zeker wel heel erg leuk.
Jurkjes houd ik ook echt van, maar meer in de zomer en met uitgaan. Mede omdat ik veel zwarte jurkjes heb en ik zwart op zwart met een legging/mailloot dus gewoon niet mooi vind, net als een gekleurde mailloot/panty/legging.Lastige shit wel hoor, altijd.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
mix met ma flodder.. Ma Donna
hueheuheu
hjb zeemlapquote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
hueheuheu
quote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
hueheuheu
Wat is een zeemlap?quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij bent echt een Donna uit The 70's show.
Dus jij maakt Vas droog? Slechte zaak vriend.quote:
Omdat haar poeniesap anders niet te houden isquote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dus jij maakt Vas droog? Slechte zaak vriend.
Poeniesapquote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat haar poeniesap anders niet te houden is
dan voel je meerquote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij woont in Slotermeer he?quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat haar poeniesap anders niet te houden is
zuig het op als een spons.quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja lekker over de woestijn schuren is fijner idd.quote:Op zondag 15 december 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dan voel je meer
eenmaal pompen in zo'n zwembad is alsof in je onderwatergrot zit je voelt niks meer gewoon
Dit.quote:Op zondag 15 december 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker over de woestijn schuren is fijner idd.
dan voel je de textuur van kutje ook beterquote:Op zondag 15 december 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker over de woestijn schuren is fijner idd.
Neuken totdat je droog word, jatog.quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Surequote:
Die voel je het beste als je iemand verkracht. Lekker alles krampachtig aangespannen, textuur wordt gewoon tegen je eikel aangedrukt dan.quote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dan voel je de textuur van kutje ook beter
[ afbeelding ]
Dus het werd op een gegeven moment saai ja? Wil je het delen? Geen afwisseling in standjes of?quote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuken totdat je droog word, jatog.
jij bent echt ziek in je hoofd weet je datquote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Die voel je het beste als je iemand verkracht. Lekker alles krampachtig aangespannen, textuur wordt gewoon tegen je eikel aangedrukt dan.
Jij bent zo lompquote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Die voel je het beste als je iemand verkracht. Lekker alles krampachtig aangespannen, textuur wordt gewoon tegen je eikel aangedrukt dan.
Valt wel tegen eigenlijk. Vond het lekkerder als er gehoest werd. Dat wordt pas kankerstrak.quote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Spongebobquote:
je maakt me hard.quote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dan voel je meer
eenmaal pompen in zo'n zwembad is alsof in je onderwatergrot zit je voelt niks meer gewoon
quote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dan voel je de textuur van kutje ook beter
[ afbeelding ]
rigor mortis is pas goeie ahahahahaquote:Op zondag 15 december 2013 21:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Valt wel tegen eigenlijk. Vond het lekkerder als er gehoest werd. Dat wordt pas kankerstrak.
No commentquote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dus het werd op een gegeven moment saai ja? Wil je het delen? Geen afwisseling in standjes of?
Godverquote:Op zondag 15 december 2013 21:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
rigor mortis is pas goeie ahahahaha
quote:Op zondag 15 december 2013 21:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vond het lekkerder als er gehoest werd. Dat wordt pas kankerstrak.
Ja dag, wordt het dadelijk mainstream zekerquote:Op zondag 15 december 2013 21:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Godver![]()
We hebben een expert. Wil je meer delen met mij?
Weet genoeg.quote:
necrofilie zo underground HAHAHHAHAquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dag, wordt het dadelijk mainstream zeker
Sorryquote:
hardopquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
necrofilie zo underground HAHAHHAHA
Oh wist nog niet dat ik er wat over mocht zeggen. Hierbij dan. Weet veel meer dan genoeg.quote:Op zondag 15 december 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist je al lang, je hebt de filmpjes toch.
50 shadesquote:Op zondag 15 december 2013 21:44 schreef Chai het volgende:
Ik weet niet meer zo goed waar de mainstreamgrens ligt eigenlijk.
Hequote:Op zondag 15 december 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist je al lang, je hebt de filmpjes toch.
Wel eens pussy pump filmpjes gezien? Zou het best een keer willen proberen om zo'n opgepompte flubberkut te ballen.quote:Op zondag 15 december 2013 21:44 schreef Chai het volgende:
Ik weet niet meer zo goed waar de mainstreamgrens ligt eigenlijk.
oeps.quote:
toch nietquote:Op zondag 15 december 2013 21:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh wist nog niet dat ik er wat over mocht zeggen. Hierbij dan. Weet veel meer dan genoeg.
Nee, maar ik weet wel wat het is. Hoef geen filmpje te zien.quote:Op zondag 15 december 2013 21:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel eens pussy pump filmpjes gezien? Zou het best een keer willen proberen om zo'n opgepompte flubberkut te ballen.
Voor pussies dat. Niet hard genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |