Ja niet te geloven ik ben echt al meerdere keren in verschillende steden geweest, heel het internet al 582309 keer afgezocht maar niks daar. Ja, pumps zou ik zo 3920 paar kunnen kopen dat lukt altijd wel maar wil ik een keer iets gesloten of een enkellaarsje is het gewoon allemaal superkut. Maar ik heb gewoon schoenen 'nodig'quote:Op zondag 15 december 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meid, gooi je frustratie er eens even lekker uit.
Ik ook. Had wel meer verwacht vaan klb sc.quote:
ssssjquote:
Hahaha, ik ken het. Heb ook pas sinds kort leuke enkellaarsjes gevondenquote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja niet te geloven ik ben echt al meerdere keren in verschillende steden geweest, heel het internet al 582309 keer afgezocht maar niks daar. Ja, pumps zou ik zo 3920 paar kunnen kopen dat lukt altijd wel maar wil ik een keer iets gesloten of een enkellaarsje is het gewoon allemaal superkut. Maar ik heb gewoon schoenen 'nodig'Zoveel kleren die leuker zouden staan met een bepaald soort schoen eronder.
Ik overweeg serieus om na m'n opleiding ooit een opleiding tot schoenmaker te volgen. Heb hem al gevonden, leer je gewoon helemaal zelf schoenen maken
Je vroeg erom
Zal ik gitaar voor je spelen ja?quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef ntm het volgende:
Vorige keer op tinychat ging WAHRHEIT (volgens mij?) zingen en gitaar spelen
Hoax. Jij loopt alleen op Vans.quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken het. Heb ook pas sinds kort leuke enkellaarsjes gevondenAlleen ik zoek er niet zo intensief naar, shoppen is
Vas op enkellaarzenquote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken het. Heb ook pas sinds kort leuke enkellaarsjes gevondenAlleen ik zoek er niet zo intensief naar, shoppen is
Ja of dan vind je iets is het er niet meer in je maatquote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon omdat er elke keer wat over werd gezegd hier. Heeft gewoon laarsjes omdat ze het toch wilde proberen.quote:
Ja? Die verschrikkelijke drukte en mensen met kinderwagens en de kachel die kei hoog staat en die vreselijke TL-buizen in pashokjes?quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of dan vind je iets is het er niet meer in je maatdaar word ik al helemaal kotsmisselijk van. Of dan zijn ze best leuk, op een bepaald afschuwelijk kutdetail na.
Oh ik houd wel van winkelen, maar dan moet ik niet specifiek ergens naar op zoek zijn.
Neuh.quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gewoon omdat er elke keer wat over werd gezegd hier. Heeft gewoon laarsjes omdat ze het toch wilde proberen.
Oh ja ik zorg gewoon dat ik op een moment ga dat het niet druk is, dan is het wel fijn. En sommige winkels moet je gewoon overslaan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja? Die verschrikkelijke drukte en mensen met kinderwagens en de kachel die kei hoog staat en die vreselijke TL-buizen in pashokjes?
" zin "quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb echt zin in de volgende tincyhat
ja toch, weet niemandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |