Wel screenen he?quote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
bleek gewoon internet issue te zijn.
er zit niemand in de chat ;squote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
bleek gewoon internet issue te zijn.
Vind ik ook. Ook 60 denier panty is wel kouder dan een gewone spijkerbroek. Maar een dikke mailloot ofzo is wel vergelijkbaar, alleen dat vind ik dan weer niet zo mooi onder een jurkje/rokje.quote:Op zondag 15 december 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bek houwe
[..]
Oh dan heb ik ook 60 denier, maar ik vind dat echt koud
Die heeft dan iig pijn aan dr poten gehad aan het eindequote:Op zondag 15 december 2013 21:24 schreef Murdera het volgende:
gister chick fucking hard zien hakken op dat soort hakken.![]()
Wel jammer. Lange vrouwen die kunnen lopen op hoge hakken zijn fucking sexy. Kom jij platvoets aanstampen.quote:Op zondag 15 december 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou nooit op zulke hakken lopenKan ik niet eens.
Ligt er een beetje aan wat voor maillot het is en wat voor jurkje. Kan best wel leuk zijn, maar meestal is een panty inderdaad mooier.quote:Op zondag 15 december 2013 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ook 60 denier panty is wel kouder dan een gewone spijkerbroek. Maar een dikke mailloot ofzo is wel vergelijkbaar, alleen dat vind ik dan weer niet zo mooi onder een jurkje/rokje.
die stond toen ik rond 7 uur weg ging nog steeds te hakken.quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heeft dan iig pijn aan dr poten gehad aan het einde!
Ik ben juist wel dol op spijkerbroeken. Ben er wel kieskeurig in, maar vind een mooie skinny jeans gecombineerd met een leuke bovenkant en leuke schoenen zeker wel heel erg leuk.quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor maillot het is en wat voor jurkje. Kan best wel leuk zijn, maar meestal is een panty inderdaad mooier.
Mja het is wel iets kouder, maar zal me er niet snel door tegen laten houden. Voel me zo saai in een spijkerbroekKan ik er nog wel een mooie blouse op dragen of weet ik het, maar dan nog. En pantalons vind ik ook geen succes.
Ik vind het niet sexyquote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel jammer. Lange vrouwen die kunnen lopen op hoge hakken zijn fucking sexy. Kom jij platvoets aanstampen.
Die voelt die pijn ook de volgende dag pas denk ikquote:Op zondag 15 december 2013 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
die stond toen ik rond 7 uur weg ging nog steeds te hakken.
nou, die is over 3 dagen pas weer nuchter, misschien dat het dan komt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die voelt die pijn ook de volgende dag pas denk ik
Jij bent echt een Donna uit The 70's show.quote:
Nooitquote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij bent echt een Donna uit The 70's show.
Hmm snap wel wat je bedoelt met dat zwart op zwart ja, ligt ook aan de kleur zwart van je jurkjequote:Op zondag 15 december 2013 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben juist wel dol op spijkerbroeken. Ben er wel kieskeurig in, maar vind een mooie skinny jeans gecombineerd met een leuke bovenkant en leuke schoenen zeker wel heel erg leuk.
Jurkjes houd ik ook echt van, maar meer in de zomer en met uitgaan. Mede omdat ik veel zwarte jurkjes heb en ik zwart op zwart met een legging/mailloot dus gewoon niet mooi vind, net als een gekleurde mailloot/panty/legging.Lastige shit wel hoor, altijd.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
mix met ma flodder.. Ma Donna
hueheuheu
hjb zeemlapquote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
hueheuheu
quote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
hueheuheu
Wat is een zeemlap?quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij bent echt een Donna uit The 70's show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |