AC/DC is voor mij, samen met Motorhead, de muzikale incarnatie van het ware rock 'n' roll gevoel.
Albumlijst:
High Voltage 1976
Let There Be Rock 1977
Powerage 1978
If You Want Blood You've Got It 1978
Highway to Hell 1979
Back in Black 1980
For Those About to Rock (We Salute You) 1981
Dirty Deeds Done Dirt Cheap 1982
Flick of the Switch 1983
'74 Jailbreak 1984
Fly on the Wall 1985
Who Made Who 1986
Blow Up Your Video 1988
The Razor's Edge 1990
Live 1992
Ballbreaker 1995
Bonfire 1997
Stiff Upper Lip 2000
Bespreek hier deze legende!
Blondie was de eerste
echt een super nummer
quote:m2
Op donderdag 3 oktober 2002 22:14 schreef davako het volgende:
Het beste nummer van hun vindt ik toch altijd nog "Thunderstruck".echt een super nummer
quote:jazeker. met sleutelhanger/flesopener, t-shirt en meer van die meuk... (en vier cdtjes natuurlijk)... Was gisteren bij Norah Jones concert en in haar toegift coverde zeRide On van AC-DC.... was nog goed gedaan ook...
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:52 schreef Seborik het volgende:
Iemand die die Bonfire-box kent?
hehe, dat rijmt Maar het is wel waar.
quote:Jah, ik vind AC/DC verder niks bijzonders, maar vooral het introotje is leuk.
Het beste nummer van hun vindt ik toch altijd nog "Thunderstruck".echt een super nummer
quote:Ik ben niet zo bekend met de originele zanger, maar je moet toch toegeven dat Brian Johnsson (zo heet ie toch?) wel een ehh... apart tintje aan AC/DC geeft.
Op donderdag 3 oktober 2002 22:18 schreef BenKetting het volgende:
If you want blood...supergoeie plaat; Bon Scott is en blijft dé AC/DC zanger.
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 21:40 schreef Summoner het volgende:Albumlijst:
High Voltage 1975
T.N.T. 1976
Let There Be Rock 1977
quote:DAt zeggen er meer jah maar ik vind hun laatste zanger toch beter. Voor mijn idee heeft hij toch een wat rauwere stem nog.
Op donderdag 3 oktober 2002 22:18 schreef BenKetting het volgende:
If you want blood...supergoeie plaat; Bon Scott is en blijft dé AC/DC zanger.
Ik heb de enkele live cd en de Stiff upper Lip CD
Daarnaast nog een heleboel nummers gewoon los gedownload maar vooral die live CD is leuk.
Thunderstruck, Highway To Hell, For Those About to Rock en Whole Lotta Rosie zijn toch wel mijn lievelingen
Hells Bells
Back in Black
Whole Lotta Rosie
AC/DC is echt zo'n band waarvan je precies weet wat je krijgt. Niks geen experimenten, maar altijd simpele harde rock & roll. Prima band!
quote:Direct overgenomen van Satan Stole my Teddybear.
Op vrijdag 4 oktober 2002 14:43 schreef Witchfynder het volgende:![]()
quote:Louter de Australische discografie erken ik.
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:20 schreef Summoner het volgende:[..]
Direct overgenomen van Satan Stole my Teddybear.
Er komt een nieuwe DVD aan van AC/DC met een registratie van een concert uit 1977 van de BBC.
Op de DVD zullen de volgende nummers staan: Let There Be Rock, Problem Child, Hell Ain't A Bad Place to Be, Whole Lotta Rosie, Bad Boy Boogie, Rocker en TNT.
Hij zal ergens in februari verkrijgbaar zijn. Op Amazon staat hij al in de voorverkoop voor bijna 12 dollar.
Nummers als Let There Be Rock, Whole Lotta Rosie, Thunderstruck, Hell's Bells, Back In Black en For Those About to Rock blijven me de rillingen geven. Then again, ze hebben geen 1 plaat die ik niet met plezier luister. Echt HEEL sterk....
AC/DC
quote:Verdorie, net een aantal albums gewoon gekocht en dan komen ze opnieuw uit met allemaal extra's.
Omdat AC/DC een nieuw platencontract bij Sony getekend heeft zullen alle oude albums opnieuw uitgebracht worden. Hierbij zullen oude en nieuwe fotos staan, maar ook liner-notes en een cd-rom deel. Begin 2003 komen Highway To Hell, Back In Black, Dirty Deeds Done Dirt Cheap, High Voltage en AC/DC Live opnieuw uit, de rest van de albums volgen later in het jaar.
quote:weee saluuutteee youuu SHOOT! *BOEM* SHOOT! *BOEM we salute you
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:08 schreef josja het volgende:
Lekkere 'recht op en neer' stamp rockkan het wel waarderen af en toe. Persoonlijke favoriet is absoluut The Jack, wat een heerlijk ranzig nummer! En For those about to rock uiteraard... "we salute you"
Ik vind live die kannonen echt zo vet maarja ac/dc is ook wel echt de band waar ik nog een keertje heen wil!!!!!
quote:Ach, die cd's zullen dan wel als normale prijs op de markt komen ipv mid-price zoals nu. Bovendien zijn de cd's die je nu in de winkel vind ook al geremastered.
Op woensdag 18 december 2002 12:54 schreef Seborik het volgende:[..]
Verdorie, net een aantal albums gewoon gekocht en dan komen ze opnieuw uit met allemaal extra's.
quote:Ze zijn alweer bezig met een nieuwe cd dus volgend jaar of 2004 zullen ze weer gaan toeren gok ik.
Op woensdag 18 december 2002 19:45 schreef Pea het volgende:
AC/DC Heerrscht!
Een van de beste live shows die k ooit gezien heb...
Iemand enig idee wanneer ze weer eens in de buurt zijn?
Ik vind ze echt geweldig. Ben ik Keulen naar een concert geweest. Was echt SUPER!!!. Ik heb van mijn vriendin voor mijn verjaardag de DVD gekregen van de stiff upper lip tour
quote:De meest bekende:
Op vrijdag 20 december 2002 10:37 schreef harmonichunk het volgende:
Ja wat is nou hen beste cd of nummer wil iets meer over hen weten
Thunderstruck
Hells Bells
Wholotta rosie
Een perfect nummer is bv. The Jack, of TNT.
En nu ben ik bezig met het nummer Thunderstruck te spelen op mijn Ibanez.... hehe
quote:Ah, zal eens kijken
Op woensdag 12 februari 2003 19:11 schreef Seborik het volgende:
Vanavond AC/DC docu om 22:00 op Veronica.
quote:High Voltage Rock 'n' Roll en Moneytalks zijn ook errug goed
de rest ook hoor, maar deze 3 zijn mijn favo's
quote:Denk 't niet.
Op woensdag 12 februari 2003 23:38 schreef Toet het volgende:
Enige kans dat er nog een herhaling komt morgen ofzo? Ik zou die docu graag opnemen.
quote:Morgen is wel Megadeth.... maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan.
Op woensdag 12 februari 2003 23:44 schreef Toet het volgende:[..]
quote:Ach kan ik me ook wel mee vermaken denk ik
Op woensdag 12 februari 2003 23:45 schreef Wodan het volgende:[..]
Morgen is wel Megadeth.... maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan.
quote:en gister was metallica
Op woensdag 12 februari 2003 23:45 schreef Wodan het volgende:[..]
Morgen is wel Megadeth.... maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan.
quote:en daarvoor Ozzy
Op donderdag 13 februari 2003 00:07 schreef werkeend het volgende:[..]
en gister was metallica
Collectors edition. Echt geweldig stoere CD. Ik kon em eerst alleen vinden in een 1cd versie. Die is een keer gejat uit de auto maar nu heb ik de remasterd edition en die ga ik zeker niet in de auto leggen. Deze is trouwens 2 cd's.
Zorg er wel voor dat je bij die 2 cd altijd het kartonnetje erom hebt.
Das cooler.
quote:ja.
Op zondag 29 juni 2003 21:31 schreef Seborik het volgende:
Wat voor verpakking als Powerplant? Is die er in limited edition dan?
zeg maar dubbel zo hoog als normale cd doos. soortje digipack.
quote:Sterker nog, AC/DC is hetzelfde voor Australie als wat de band Normaal voor Nederland is!
Op zaterdag 10 januari 2004 10:23 schreef TimoBasso het volgende:
AC/DC lekkere bierzuip muziek
quote:Waarom moeten ze weg dan?
Op zaterdag 10 januari 2004 17:06 schreef mslautenbach het volgende:
Ik heb complete collectie te koop staan.. Dus als iemand er belang bij heeft... stuk of 20-25 cd's en 5 lp's ofzo... kan topic even niet vinden vanwege uitstaan zoekfunctie
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 16:40 schreef numbersix het volgende:
AC/DC niet op Arrow Rock Festival
quote:Geweldig!
Op dinsdag 13 januari 2004 19:42 schreef ventje5haar het volgende:
Plaatje van mij aan het werk tijdens AC/DC show in Hamburg.
AC/DC was een van de leukste bands om mee te touren.
Als je de video ziet van de show in München, dan zie je mijn volgspotlichtvlek op Angus. Afgesproken was dat hij zijn gitaar in de richting steekt waarin hij gaat rennen. Grappig van hem dat ie dan de andere kant op rent voor de gein.
[afbeelding]Prima uitzicht hier, maar HARD!
quote:Hehe geluksvogel. AC/DC is cool ik heb the razors edge maar moet ook nog eens highway to hell en back in black halen.
Op dinsdag 13 januari 2004 19:42 schreef ventje5haar het volgende:
Plaatje van mij aan het werk tijdens AC/DC show in Hamburg.
AC/DC was een van de leukste bands om mee te touren.
Als je de video ziet van de show in München, dan zie je mijn volgspotlichtvlek op Angus. Afgesproken was dat hij zijn gitaar in de richting steekt waarin hij gaat rennen. Grappig van hem dat ie dan de andere kant op rent voor de gein.
[afbeelding]
Prima uitzicht hier, maar HARD!
[Dit bericht is gewijzigd door Djaser op 14-01-2004 10:27]
quote:Helaas is internet ook voor mij de enige informatiebron. Als je mee gaat op zo'n tour krijg je ook pas op de eerste dag alle informatie. Het is iets tussen de Arrow organisatie en het ac/dc management, dat zijn de enigen die het kunnen weten. En ze vertellen nooit alles. Het "extra ingelaste" Stones concert in Amsterdam stond ook al vanaf de eerste dag op de lijst. Was alleen niet bij het publiek bekend...
Op dinsdag 13 januari 2004 21:04 schreef numbersix het volgende:[..]
Geweldig!
Weet jij ook wanneer AC/DC weer is naar Nederland komt? En waarom ze niet op Arrow komen?
[Dit bericht is gewijzigd door ventje5haar op 13-01-2004 23:02]
AC/DC
Ik heb deze albums:
Let There Be Rock 1977
Powerage 1978
If You Want Blood You've Got It 1978
quote:geld kan ik wel gebruiken en luister niet zo hele vaak meer.
Op dinsdag 13 januari 2004 16:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Waarom moeten ze weg dan?
toevallig sprung monkey?quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:59 schreef DuranK het volgende:
er is laatst zo'n heel erge kutversie van thunderstruck gemaaktslaat gwoon helemaal nergens meer op
Ik denk dat ik ze allemaal ga halen en dan m'n oude AC/DC cd's verkoop. Naast het vette geluid zijn het ook nog eens mooie digipacks, met gave boekjes.quote:Op maandag 12 april 2004 14:00 schreef Seborik het volgende:
Die remasters zijn echt een verbetering op de oude cd's!
kweetniet maar om eerlijk te zijn wil ik dat ook niet wetenquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:53 schreef furanku het volgende:
[..]
toevallig sprung monkey?
Wat!?!?!? Was jij niet degene die tegen mij zei dat dat je AC/DC in originele opname moest horen? Omdat ik laatst een remaster had gekocht.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:04 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze allemaal ga halen en dan m'n oude AC/DC cd's verkoop. Naast het vette geluid zijn het ook nog eens mooie digipacks, met gave boekjes.
Nee, ik zei dat ik AC/DC een typische vinyl-band vind en m'n AC/DC LP's doe ik dan ook niet weg. Maar omdat ik geen goede platenspeler heb en ook een aantal albums van AC/DC op cd heb, zijn die remasters een goede keuze.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:02 schreef OphiOn het volgende:
Wat!?!?!? Was jij niet degene die tegen mij zei dat dat je AC/DC in originele opname moest horen? Omdat ik laatst een remaster had gekocht.![]()
Zijn die LP's eigenlijk veel geld waard denk je?quote:Op zondag 25 april 2004 15:20 schreef Summoner het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik AC/DC een typische vinyl-band vind en m'n AC/DC LP's doe ik dan ook niet weg. Maar omdat ik geen goede platenspeler heb en ook een aantal albums van AC/DC op cd heb, zijn die remasters een goede keuze.
Ik denk het niet. Die LP's heb ik niet eens zoveel jaren geleden nog voor een schijntje op de markt gekocht en volgens mij kennen die LP's een behoorlijk grote oplage. Maar mochten ze wel veel geld waard zijn, laat het me even weten want dat is natuurlijk altijd leuk.quote:Op zondag 25 april 2004 15:21 schreef OphiOn het volgende:
Zijn die LP's eigenlijk veel geld waard denk je?
Er bestaat een AC/DC fansite waar precies op staat vermeld hoeveel de LP's waard zijn, per oplage. Alleen is de url mij even ontschoten. Waar ik me altijd aan erger zijn die belachelijk hoge prijzen voor LP's die je vind op eBay. Leuk om te weten, maar niet om te verkopen.quote:Op zondag 25 april 2004 15:25 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die LP's heb ik niet eens zoveel jaren geleden nog voor een schijntje op de markt gekocht en volgens mij kennen die LP's een behoorlijk grote oplage. Maar mochten ze wel veel geld waard zijn, laat het me even weten want dat is natuurlijk altijd leuk.
Toch is het wel gaaf, maar ik begrijp dat je ook zelf graag de show zou willen zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2004 23:46 schreef ventje5haar het volgende:
Lijkt leuk zo'n backstage pas, maar het betekent werken.
Backstage speelt geen bandje , en je mag er geen bier drinken...
[afbeelding]
Dan toch eens goed nieuws over de nieuwe albums(!)quote:AC/DC: 46 New Songs And Counting - Apr. 11, 2005
Launch Radio Networks reports: AC/DC leaders Angus and Malcolm Young have been working on the band's new record for quite a while, and now we know why — it might be a double album! Singer Brian Johnson said the Youngs are "ensconced" in a U.K. studio, and that they just keep writing new material. "I think, and I might be speaking out of turn, but I think they're doing a double, with the amount of songs — I've been over a couple of times with the boys and added ideas on 46 tunes we had, and they've been working since then!"
Johnson isn't sure whether the album will come out this year or next, but he did say the band will tour when it comes out.
Zie ook de link in mijn post. Ik zit er wel over te denken want het lijkt me super tof, en duur is het nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:57 schreef stefanie123 het volgende:
Gaan jullie naar AC/DShe? De vrouwelijke tribute band ? Echt vet.. Ze spelen in Eindhoven en nog ergens amar dat ben ik ff vergeten..
http://en.wikipedia.org/wiki/Back_in_Blackquote:Track listing
1. "Hells Bells" -- 5:12
2. "Shoot to Thrill" -- 5:17
3. "What Do You Do for Money Honey" -- 3:35
4. "Given the Dog a Bone" -- 3:31
5. "Let Me Put My Love into You" -- 4:15
6. "Back in Black" -- 4:15
7. "You Shook Me All Night Long" -- 3:30
8. "Have a Drink on Me" -- 3:58
9. "Shake a Leg" -- 4:05
10. "Rock and Roll Ain't Noise Pollution" -- 4:16
* All songs written by Angus Young, Malcolm Young, and Brian Johnson.
Ik vind dat basloopje in dat nummer zo geweldig.quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef Ferdie88 het volgende:
vooral Love Hungry Man vind ik een machtig mooi nummer
Exactly, echt zo'n deuntje dat de hele dag in je kop blijft hangenquote:Op zondag 23 september 2007 21:28 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ik vind dat basloopje in dat nummer zo geweldig.
"I'm a love... hungry... man... *toem-de-doem-doem-doem*"
![]()
Dit is geweldig nieuws!quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef emokid het volgende:
http://www.acdc.com/news/news.php?uid=17![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AC/DC Set To Release New Album This Year
The waiting is almost over! AC/DC fans can expect the band's next album of new material sometime later this year. The band are currently recording in Vancouver with producer Brendan O'Brien and long time audio engineer Mike Fraser. This will be the band's first collection of new material since the release of Stiff Upper Lip in 2000.
het is al laatquote:
De hell's bells waren je voor?quote:
Toch vind ik de nieuwe zanger ook best goed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:26 schreef Drijfzand het volgende:
't is niet hetzelfde meer zonder Bon Scott.![]()
Shit, verraad m'n leeftijd.
* Drijfzand start Let there be rock (de film)
"nieuwe zanger"quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch vind ik de nieuwe zanger ook best goed.
Misschien niet hetzelfde maar heeft zeker een vette stem
Heul niet, Can I Sit Next to You, Girl is de ultieme AC/DC release!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:30 schreef Stoeprand het volgende:
@ Djaser
Heb jij Dave Evans horen zingen bij AC/DC?
Dave Evans zong toch alleen vroegâh, toen ze nog alleen in café's enzo speelden?:S
Ik had ergens gelezen dat je van geluk mocht spreken als je Dave Evans heb horen zingen...zal dan denk wel live mee bedoeld worden.(Can I Sit Next To You, Girl heb ik nog nooit beluisterd).quote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef Djaser het volgende:
[..]
Heul niet, Can I Sit Next to You, Girl is de ultieme AC/DC release!
zat er wel aan te komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
AC/DC gaat op wereldtournee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar ben ik ook 100% zeker bij!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
AC/DC gaat op wereldtournee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bron: Nu.nl
Dit is misschien wel de laatste kans dat ik ze kan zien dus als ze ook maar ergens in de buurt komen dan ben ik er bij!
lekker nummer om te spelen ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:39 schreef Neontetra het volgende:
Benieuwd naar het nieuwe album! Van het oude werk vind ik Powerage het beste album met als beste nummer Riff Raff
ben jij dat weer?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:50 schreef aa28 het volgende:
Lekker, keep us posted zou ik zeggen. Denk overigens dat ze wel meer festivals volgend jaar aan doen. Meestal gebeurt dat toch wel met een Europa tour.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef horned_reaper het volgende:
Grote kans dat AC/DC komende zomer samen met Metallica en Blind Guardian op het Wacken Open Air festival staat.
De organisatie had al iets laten doorschemeren over deze 3 namen.
Het blaast me nog niet weg. Maar ik heb alle hoop.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:23 schreef Tokus het volgende:
De nieuwe single Rock 'n' Roll Train staat online op AC/DC's MySpace pagina!
http://www.myspace.com/acdc
Zou mooi zijn, daar heb ik ze indertijd ook al gezien met Metallica en Queensryche.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:19 schreef Perceptor het volgende:
Ik ben erg benieuwd waar de tour langs zal komen. Heb al erg vage geruchten over het Goffert gehoord.
En de Black Crowes? Of heb ik een ander concert voor me?quote:Op maandag 1 september 2008 10:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, daar heb ik ze indertijd ook al gezien met Metallica en Queensryche.
Die ookquote:Op maandag 1 september 2008 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de Black Crowes? Of heb ik een ander concert voor me?
QFT!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:39 schreef Neontetra het volgende: beste nummer Riff Raff
Vet.quote:Op zondag 21 september 2008 16:19 schreef 68Chevelle het volgende:
2de nummer ook gevonden
Cd heb ik alvast in pre-order
Tourdata van Noord-amerika zijn alvast bekend
De beer is los
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:15 schreef Under_Score het volgende:
ik meende dat er nog wel wat filmpjes met evans op youtube rondzwerven. maar pin me er niet op vast.
Ze komen gewoon naar Nederland!!!..... anders zal ik eens wat van al mijn Marokkaanse vrienden om zijn huis laten postenquote:Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef SperZii het volgende:
Rock n Roll Train begint steeds beter te klinken, naarmate ik het meer luister! Beginriffje blijft lekker hangen, hopen dat de rest van het album ook op z'n AC/DC's klinkt.. War Machine vind ik trouwens matig.
Wie hoopt er nog meer met mij mee dat ze naar Nederland komen tijdens het wereldtournee? Angus woont natuurlijk in Nederland!
Ja, ze komen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef SperZii het volgende:
Wie hoopt er nog meer met mij mee dat ze naar Nederland komen tijdens het wereldtournee?
wanneer dan? en waar? wanneer dan? en waar? etc.quote:
dat dus...quote:Op maandag 22 september 2008 23:40 schreef BOKA het volgende:
[..]
wanneer dan? en waar? wanneer dan? en waar? etc.
Ik vond Stiff Upper Lip best een sterk album!quote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef emokid het volgende:
War Machine zuigt. Stiekem wordt dit een nieuwe Stiff Upper Lip, al hoop ik van niet.
Ik weet niet of er later nog data worden toegevoegd. Maar Nederland staat er niet tussen. Ik heb in ieder geval maar alvast kaartjes voor Oberhausen besteld.quote:18 Feb 2009 Oslo NO Telenor Arena
20 Feb 2009 Stockholm SE The Globe
05 Mar 2009 Leipzig DE Halle 1
07 Mar 2009 Dusseldorf DE ISS Dome
09 Mar 2009 Oberhausen DE KoPi Arena
11 Mar 2009 Bremen DE AWD Dome
15 Mar 2009 Dortmund DE Westfallenhalle
17 Mar 2009 Prague CZ O2 Arena
19 Mar 2009 Milan IT Datch Forum
23 Mar 2009 Budapest HU Papp László Budapest Sportarena
25 Mar 2009 Frankfurt DE Festhalle
27 Mar 2009 Munich DE Olympiahalle
De hoogstaande intelligentie spat van je reactie afquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:25 schreef 300 het volgende:
AC/DC vindt ik wel goed, ze hebben wel goeie muziek.
Maakt mij niks uit, ik ga toch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:47 schreef MASD het volgende:
Hoeveel zullen de kaartjes ongeveer kosten?
Yep, zeker voor de mensen in het Oosten van het land, zoals ik. Ben ook al eens naar Tool in Dusseldorf geweest, da's makkelijker dan in de HMH of Ahoyquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dusseldorf of oberhausen is anders ook goed te doen.
omg, waar kan je die kaartjes halen dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:38 schreef feedmyfear het volgende:
Het concert in Düsseldorf is al uitverkocht!
Nu heb ik zelden een goed woord over voor Ahoy, maar voor AC/DC ga ik wel die kant opquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:01 schreef BroesWillems het volgende:
13 maart Ahoy rotterdam! [ afbeelding ]
Waar heb je dit vandaan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:01 schreef BroesWillems het volgende:
13 maart Ahoy rotterdam! [ afbeelding ]
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1532quote:Om zwarthandel te voorkomen is het alléén mogelijk online kaarten te bestellen via www.livenation.nl/acdc. Let op: maximaal twee kaarten per persoon per transactie. Start kaartverkoop zaterdag 18 oktober om 10.00 uur.
Om online kaarten te kunnen bestellen dien je in het bezit te zijn van een Ticketmaster- account. Het is raadzaam vóór de start van de voorverkoop je te registreren bij Ticketmaster. Meld je alvast gratis aan op www.ticketmaster.nl.
Mijn dank is groot... aanstaande vrijdag niet al te veel zuipen dus....quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:28 schreef Houtworm het volgende:
Slaapzak niet nodig, wel geduld en internet:
[..]
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1532
Aha, goed plan. Ik ga ook even mijn kansen spreidenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:21 schreef tarzan1 het volgende:
Op 1 maart staan ze ook in het Sportpaleis in Antwerpen. Eerst daar kaarten voor proberen te bemachtigen. Lukt dat niet, dan wordt het Ahoy!
En als dat ook niet lukt.....
http://www.damusic.be/nieuws/2856
Nee, niks voor jouquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ken AC/DC niet zijn ze bekent?
Blijkbaar bekender dan interpunctie en grammaticaquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ken AC/DC niet zijn ze bekent?
Spreid je kansen door ook Antwerpen te proberen. Woon zelf in Brabant dus voor mij maakt het niet veel uit, Antwerpen of Rotterdam. Bovendien wil ik graag een stukje extra rijden voor AC/DC. Moet die gasten gewoon zien. Woensdag om 8u gaat de kaartverkoop voor Antwerpen van start op www.proximusgoformusic.be.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel zullen de kaarten voor ahoy kosten?
Zal wel in 5min uitverkocht zijn, ik moet ze echt een keer live zien!
Dankje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Spreid je kansen door ook Antwerpen te proberen. Woon zelf in Brabant dus voor mij maakt het niet veel uit, Antwerpen of Rotterdam. Bovendien wil ik graag een stukje extra rijden voor AC/DC. Moet die gasten gewoon zien. Woensdag om 8u gaat de kaartverkoop voor Antwerpen van start op www.proximusgoformusic.be.
Denk niet te lang na, want die gaan morgen ochtend om 8 uur in de verkoop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:15 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor zaterdag.
Ik heb meer vertrouwen in een nacht te liggen blauwbekken in de rij voor het postkantoor dan online bestellen.
Keep my fingers crossed, en ga eens goed nadenken over Antwerpen.
Het is inderdaad heel jammer dat het niet ná Rotterdam begint.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:31 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Denk niet te lang na, want die gaan morgen ochtend om 8 uur in de verkoop.
Ja echt slecht dat die site er nu al uit ligt! Zal leuk worden morgenochtend !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef Sanne het volgende:
De Belgische website ligt er nu trouwens totaal uit.
Ik dacht ik vraag vast een login aan voor de zekerheid, maar dat gaat ff niet lukken.
Hier werkt die site perfectquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:50 schreef Sanne het volgende:
http://www.sportpaleis.be/
ook niet meer te bereiken.
ik vermoed een complot.
quote:AC/DC zet op 1 maart Sportpaleis op z'n kop ma 13/10/08 - 16:00
HOE BESTELLEN?
(update 14/10/08)
Acht jaar na hun vorige passage in ons land, komt AC/DC, de groep der hardrockgroepen, het Sportpaleis op z’n kop zetten. Het concert kadert in een wereldtournee die eind oktober van start gaat, naar aanleiding van hun volgende week te verschijnen nieuwe album ‘Black Ice’. Kaartjes voor dit concert gaan vanaf woensdag 15 oktober om 8 uur in verkoop. Om zwartverkoop tegen te gaan, zullen per persoon maximaal 2 kaarten kunnen worden aangekocht en wie online tickets bestelt, zal alleen voor thuis uit te printen e-tickets met unieke barcode kunnen opteren.
Er zijn drie bestelmogelijkheden:
via www.teleticketservice.com
of www.proximusgoformusic.be
Wie online tickets bestelt, zal alleen kunnen kiezen voor e-tickets met unieke barcode die thuis uitgeprint moeten worden. U krijgt een bevestigingsmail als uw bestelling correct is uitgevoerd en bij een geldige kredietkaartbetaling ontvangt u binnen de 24 uur uw e-tickets. Wie kiest voor betaling via een overschrijvingsformulier, krijgt zijn e-tickets uiteraard pas na registratie van de betaling in de mailbox.
telefonisch
via 0900-260.60 (alleen in België)
via sms (0,50 euro s/r sms)
Hiervoor schrijft u eenmalig en uiteraard best vooraf in op www.proximusgoformusic.be. Klik vervolgens op registreer en volg de instructies; vink de optie ‘SMS Ticketing’ aan en vergeet de bevestigings-sms op het einde van de procedure niet. Bent u al ingeschreven, voer dan uw login en paswoord in en vink de optie ‘SMS Ticketing’ aan. Stuur om te bestellen een sms naar 3060 met code ADA, gevolgd door een spatie en het aantal tickets dat u wilt bestellen (maximaal dus 2). Een sms-bestelling kan alleen via kredietkaart betaald worden. Check voor alle zekerheid vooraf de geldigheid van uw kaart (vervaldatum,…).
Het heeft geen zin om voor het bestellen van tickets naar het Sportpaleis zelf te komen. Aan de kassa’s van Tele Ticket Service zijn woensdagmorgen geen tickets verkrijgbaar.
Succes!
https://tickets.acdc.com/quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:03 schreef feedmyfear het volgende:
Waar kan je die kaarten voor Parijs het beste kopen?
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef feedmyfear het volgende:
Parijs is nu ook uitverkocht denk ik, want krijg via die site de melding dat er geen kaarten meer zijn (als ik iets invul bij het aantal sta of zitplaatsen.)
quote:Le nombre de places disponibles pour cette séance n'est pas suffisant. Veuillez modifer votre demande.
Madrid en Barcelona gaan volgende week in vvk.quote:
Joh, al crossen we heel Europa door, I don't carequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Madrid en Barcelona gaan volgende week in vvk.
we geven niet op!
Een hand aan het werk, een hand constant f5 op de EEEquote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:57 schreef Sanne het volgende:
Ik neem de EEE pc voor de zekerheid mee naar het werk Peer.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:12 schreef Sanne het volgende:
Kut ik moet zo naar mijn werk en kan mijn dongel niet vinden.
Jij bent echt heeeeel lief!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:14 schreef PeRi het volgende:
[..].
Ik ben vrij en ga de hele dag f5'n, als ik ook maar in de buurt van de tickets kom, bel ik je.
HOE KAN DAT!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:14 schreef feedmyfear het volgende:
Reservation successful
WTF? jou gelukt????quote:
Ook via internet gedaan? of woon je in belgie en kon je het telefonisch doen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:16 schreef feedmyfear het volgende:
Heb gereserveerd, nu nog wachten op de bevestigende e-mail! Heb in ieder geval een customer id en een reservation id, dus denk dat het wel goed komt!!
Via welke site is het je gelukt? Die proximus of die andere?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:16 schreef feedmyfear het volgende:
Heb gereserveerd, nu nog wachten op de bevestigende e-mail! Heb in ieder geval een customer id en een reservation id, dus denk dat het wel goed komt!!
Daar kan ik wel op komen, maar ik krijg alleen de vraag of ik mijn password vergeten ben.... Dat kan ik invullen en dan krijg ik een nieuw password toe gestuurd, dat is nou niet echt wat ik wil natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:20 schreef feedmyfear het volgende:
Ik kwam via de proximus site terecht op
https://sales.teleticketservice.com/emergency-sales
en mij ook!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:26 schreef feedmyfear het volgende:
Deze site: https://sales.teleticketservice.com/FTTS/acdc/gfmform01.html
Daarmee is het mij gelukt!
ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:20 schreef feedmyfear het volgende:
thnx op https://sales.teleticketservice.com is het mij nu ook gelukt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:20 schreef feedmyfear het volgende:
Lijkt me wel!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:32 schreef tarzan1 het volgende:
wat is het verschil tussen de sta plaatsen van 64 en die van 44 euro? Waarschijnlijk de plaats, dus kan ik aan nemen dat die van 64 euro beter zijn?
hysterisch! dat is inderdaad het goede woord. bedankt voor de goede link jongens. het wordt een klein nl fok feestje in antwerpen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:40 schreef PeRi het volgende:
Man man ik ben zo hysterisch nu.
Wat een opluchting! Dank je wel Feedmyfear voor die tweede link! Hallelujah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |