abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:50:26 #251
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62388787
http://www.sportpaleis.be/

ook niet meer te bereiken.
ik vermoed een complot.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_62388938
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:50 schreef Sanne het volgende:
http://www.sportpaleis.be/

ook niet meer te bereiken.
ik vermoed een complot.
Hier werkt die site perfect
quote:
AC/DC zet op 1 maart Sportpaleis op z'n kop ma 13/10/08 - 16:00

HOE BESTELLEN?
(update 14/10/08)

Acht jaar na hun vorige passage in ons land, komt AC/DC, de groep der hardrockgroepen, het Sportpaleis op z’n kop zetten. Het concert kadert in een wereldtournee die eind oktober van start gaat, naar aanleiding van hun volgende week te verschijnen nieuwe album ‘Black Ice’. Kaartjes voor dit concert gaan vanaf woensdag 15 oktober om 8 uur in verkoop. Om zwartverkoop tegen te gaan, zullen per persoon maximaal 2 kaarten kunnen worden aangekocht en wie online tickets bestelt, zal alleen voor thuis uit te printen e-tickets met unieke barcode kunnen opteren.

Er zijn drie bestelmogelijkheden:

via www.teleticketservice.com
of www.proximusgoformusic.be

Wie online tickets bestelt, zal alleen kunnen kiezen voor e-tickets met unieke barcode die thuis uitgeprint moeten worden. U krijgt een bevestigingsmail als uw bestelling correct is uitgevoerd en bij een geldige kredietkaartbetaling ontvangt u binnen de 24 uur uw e-tickets. Wie kiest voor betaling via een overschrijvingsformulier, krijgt zijn e-tickets uiteraard pas na registratie van de betaling in de mailbox.

telefonisch
via 0900-260.60 (alleen in België)

via sms (0,50 euro s/r sms)
Hiervoor schrijft u eenmalig en uiteraard best vooraf in op www.proximusgoformusic.be. Klik vervolgens op registreer en volg de instructies; vink de optie ‘SMS Ticketing’ aan en vergeet de bevestigings-sms op het einde van de procedure niet. Bent u al ingeschreven, voer dan uw login en paswoord in en vink de optie ‘SMS Ticketing’ aan. Stuur om te bestellen een sms naar 3060 met code ADA, gevolgd door een spatie en het aantal tickets dat u wilt bestellen (maximaal dus 2). Een sms-bestelling kan alleen via kredietkaart betaald worden. Check voor alle zekerheid vooraf de geldigheid van uw kaart (vervaldatum,…).

Het heeft geen zin om voor het bestellen van tickets naar het Sportpaleis zelf te komen. Aan de kassa’s van Tele Ticket Service zijn woensdagmorgen geen tickets verkrijgbaar.

Succes!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:57:53 #253
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62389030
Ah hier nu ook weer. Maar echt hij lag eruit net.

De koorts is nu echt toegeslagen. er zijn nog kaarten voor 27 feb in Parijs.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_62389228
Waar kan je die kaarten voor Parijs het beste kopen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:05:25 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62389322
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:03 schreef feedmyfear het volgende:
Waar kan je die kaarten voor Parijs het beste kopen?
https://tickets.acdc.com/
pi_62389698
Hmm, de fanclubsale voor het concert in Antwerpen begint een dag later dan de gewone verkoop? Foutje, of zet ac/dc zijn fans in het zak?
pi_62389757
Parijs is nu ook uitverkocht denk ik, want krijg via die site de melding dat er geen kaarten meer zijn (als ik iets invul bij het aantal sta of zitplaatsen.)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:23:23 #258
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62389951
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef feedmyfear het volgende:
Parijs is nu ook uitverkocht denk ik, want krijg via die site de melding dat er geen kaarten meer zijn (als ik iets invul bij het aantal sta of zitplaatsen.)
Ik vrees dat je gelijk hebt.
quote:
Le nombre de places disponibles pour cette séance n'est pas suffisant. Veuillez modifer votre demande.
pi_62390460
Denk dat Ahoy helaas ook snel uitverkocht zal zijn... is sowieso vrij kleine tent...

Hopelijk kan ik erbij zijn
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:43:09 #260
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62390635
O.k. ik heb het groene licht.
Ik ga morgen Antwerpen proberen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')