SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net zoals bij ADO?quote:Op zondag 15 december 2013 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ik hoor alleen maar kleine kinderen in dat stadion bij vitesse
quote:
Je moet wat verzinnen om het stadion vol te krijgen he.quote:Op zondag 15 december 2013 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ik hoor alleen maar kleine kinderen in dat stadion bij vitesse
Johannes schreeuwt Groningen nog wel naar een punt.quote:
En hij schreeuwt de Kuip naar de supermarkt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johannes schreeuwt Groningen nog wel naar een punt.
Waar kan ik klikken danquote:Op zondag 15 december 2013 15:56 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord ontsnapt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
En Erwin Koemanquote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
AD.nl noemt Erwin Mulder; Ronald Mulder.
Het AD staat echt vol fouten.quote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
Die kan best hard sprinten, Ronald Mulder.quote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vermoed wel dat klunend keepen het niet makkelijker maakt.quote:Op zondag 15 december 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan best hard sprinten, Ronald Mulder.
Die heb ik er ingehouden ten kostic ( xD) van de erkende spitsen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Laat Kostic er maar een maken, die zit in mijn team.
xD xDquote:Op zondag 15 december 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik er ingehouden ten kostic ( xD) van de erkende spitsen.
Hij fluit ook wel als een kutje die Van Sichumquote:Op zondag 15 december 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna elke gele kaart bij NAC is vanwege teveel commentaar op de scheidsrechter.
XDquote:Op zondag 15 december 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik er ingehouden ten kostic ( xD) van de erkende spitsen.
Net als Pastoor nog zo'n corpsbal.quote:Op zondag 15 december 2013 16:04 schreef alors het volgende:
Wat ziet Vormer er vies uit. Een lading gel maakt je nog geen Pelle.
Je moet ergens beginnen en wat gel is toch makkelijker dan gelijk met plastische chirurgie aan de gang gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 16:04 schreef alors het volgende:
Wat ziet Vormer er vies uit. Een lading gel maakt je nog geen Pelle.
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 15-12-2013 om 16:05:21OPSTELLING #PSV: Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Willems, Hendrix, Hiljemark, Maher, Park, Locadia, Depay #UtrPSV reageer retweet
Ja dat was al een half uur geleden bekend?quote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 15-12-2013 om 16:05:21OPSTELLING #PSV: Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Willems, Hendrix, Hiljemark, Maher, Park, Locadia, Depay #UtrPSV reageer retweet
Goede woordgrap.quote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja dat was al een half uur geleden bekend?
Niet zo raar.quote:Op zondag 15 december 2013 16:09 schreef Vermecelli het volgende:
Eriksen niet bij de selectie van Tottenham
Geblesseerdquote:Op zondag 15 december 2013 16:09 schreef Vermecelli het volgende:
Eriksen niet bij de selectie van Tottenham
quote:
twitter:PSV twitterde op zondag 15-12-2013 om 15:26:37OPSTELLING PSV tegen FC Utrecht: Zoet, Willems, Rekik, Bruma, Arias; Hendrix, Maher, Hiljemark; Depay, Locadia en Park. #utrpsv reageer retweet
quote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef Joeri. het volgende:
4-4-2, is dit nu de hand van Cocu waar we op hebben moeten wachten?
Die zit in de Kuipquote:
Is het heus?quote:
Nee, dit is de hand van een bedrogen coach die er binnenkort eruit gegooid zal worden door lafbek Brands en Sanders.quote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef Joeri. het volgende:
Park is rechtsbuiten..quote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef Joeri. het volgende:
Vanochtend was hij hier nog, kijk maar wat topics terug.quote:
Oké man, misschien hebben sommige mensen gemist dat jij het ergens in een spoiler al gepost had.quote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]twitter:PSV twitterde op zondag 15-12-2013 om 15:26:37OPSTELLING PSV tegen FC Utrecht: Zoet, Willems, Rekik, Bruma, Arias; Hendrix, Maher, Hiljemark; Depay, Locadia en Park. #utrpsv reageer retweet
Hij viel in ja. Iemand die net terug komt van een blessure laat je niet telkens spelen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij speelde alweer in de Europa League van de week
Janmaat is beterquote:Op zondag 15 december 2013 16:12 schreef Adames het volgende:
en deze man zou te slecht zijn voor Feijenoord
Op hoeveel staat die gozer ondertussen?quote:
Gewoon op de bank en dan in de 70ste minuut invallen lijkt me normaalquote:Op zondag 15 december 2013 16:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij viel in ja. Iemand die net terug komt van een blessure laat je niet telkens spelen.
5 dacht ikquote:Op zondag 15 december 2013 16:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op hoeveel staat die gozer ondertussen?
Ik dacht 7.quote:Op zondag 15 december 2013 16:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op hoeveel staat die gozer ondertussen?
quote:
quote:
quote:
Juanmaatquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef Cavaliers het volgende:
In Spanje noemen ze Janmaat; Jaanmat.
Dat risico willen ze niet meteen nemen. Waarschijnlijk is hij ook nog niet 100 procent fit.quote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Gewoon op de bank en dan in de 70ste minuut invallen lijkt me normaal
Mijn foutquote:Op zondag 15 december 2013 16:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik telde die hij vandaag heeft gemaakt ook mee.
Oh, dan kan hij nog beter voor de grap Willems is proberen.. . Wie je dan in de verdediging voor Willems opstelt maakt niet veel uit. A spelertjes zullen waarschijnlijk hetzelfde niveau hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 16:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Park is rechtsbuiten..
Prima speler is dat.quote:
Heldenquote:In het Gelredome in Arnhem zijn tijdens de wedstrijd tussen Vitesse en NAC Breda twee gewonden gevallen.
Beide slachtoffers raakten gewond toen er vuurwerk ontplofte in het stadion. Zij zijn ter plekke behandeld en volgens een eerste diagnose lijkt de schade mee te vallen. Vitesse zegt tegen het ANP "zicht te hebben" op de dader.
Of spelen met drie verdedigers en een versterkt middenveld.quote:Op zondag 15 december 2013 16:15 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Oh, dan kan hij nog beter voor de grap Willems is proberen.. . Wie je dan in de verdediging voor Willems opstelt maakt niet veel uit. A spelertjes zullen waarschijnlijk hetzelfde niveau hebben.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:17 schreef Cavaliers het volgende:
Blom geeft de inworp aan Groningen. Zijn moeder is een hoer.
Ajax koploperquote:
quote:
Goede wissel.quote:Op zondag 15 december 2013 16:20 schreef alors het volgende:
Oh ik had Leerdam wel in mijn team gezet, chill.
Ga je Tjacka nadoen?quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 16:22 schreef OverRated het volgende:
Als 1 man achter PSV, strijd en passie willen we zien!!!
2-4 in de finals, Ray Allen moest 'm redden omdat hij het zelf niet kon.quote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
The Choken One?
[ afbeelding ]
Kan je nu opkanjeren met je onzin? Dankjewel
We trekken ten strijde, eendracht maakt macht.quote:Op zondag 15 december 2013 16:24 schreef j0rdiiii het volgende:
En komen er tijden van heel tegenslag dan zullen wij tonen wat vriendschap voor macht is
De strijd zal ontbranden, een ieder werkt mee
Vooruit nu roodwitten, vooruit psv
KOM OP JONGENS
quote:
11de.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |