Oh. Nou dan zal ik er maar niet van etenquote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over een uurtje, maar eigenlijk istie voor volgende week zondag
Dat mag niet nee, dan krijg je een tik op je tengelsquote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Nou dan zal ik er maar niet van eten
Ik heb toch geen tijd om te komen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag niet nee, dan krijg je een tik op je tengels
Geen tijd om te komenquote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om te komen.Moet nog spullen ophalen zo en boodschappen doen.
Hihaho ik zei komen.
Geen tijd voor vandaagquote:Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen tijd om te komen
Tijd voor maken hihihih komen
Dan moet je een nieuwe makenquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nee want dat is de taart al op en de visite dan?
Eh, die hebben pech danquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nee want dat is de taart al op en de visite dan?
Inderdaad, oh wachtquote:Op zondag 15 december 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijd voor maken.. vluggertje![]()
oh wacht
Geen idee, vast een hoopquote:Wat denk je wat voor pleuris werk dat is?
Taart zo lang bewaren is zonde joh.quote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over een uurtje, maar eigenlijk istie voor volgende week zondag
Vriezer schat, vriezerquote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Taart zo lang bewaren is zonde joh.
Had het gezegd, ik was net langs de A1, dan had ik zo een stukje jaart kunnen halen
Zonde, dan is die niet meer versquote:
Evengoed lekkerquote:
Hoezo hoef ik niet te eten?quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Evengoed lekker
ik heb verder niet veel tijd deze week dus...
en jij hoeft het niet te eten dus zeur niet
Echt he, krijgt hij wat en nog klagen ook.quote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hoeft mijn appeltaart niet te eten
Jawelquote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hoeft mijn appeltaart niet te eten
Het word me juist geweigerdquote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt he, krijgt hij wat en nog klagen ook.
Gegeven paard niet in de bek kijken Peu
quote:Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet ... geloof niet dat jij dat verdiend hebt
Ik snap je redenatie niet helemaalquote:
Ik wil juist vandaag een stukje.quote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je daarmee impliceert dat je toch niet wil
quote:Op zondag 15 december 2013 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak misschien wel een taart met vinnies housewarming
Zeikerds
vers
Zeikerds
vers
Zeikerds
vers
Verse appeltaart is nu eenmaal jummiequote:Op zondag 15 december 2013 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
Omg kijk ze nou blij doen dan, de kinders![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi groot maken voor volgend jaar
en wie zegt dat ik appeltaart ga maken?quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verse appeltaart is nu eenmaal jummie
Correctie, verse taart is (bijna) altijd lekker (* vieze smaken uitgezonderd)quote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik appeltaart ga maken?
Misschien maak ik wel een andere taart
En wat zijn volgens jou, vieze smaken?quote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Correctie, verse taart is (bijna) altijd lekker (* vieze smaken uitgezonderd)
Bijna alle taart is lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik appeltaart ga maken?
Misschien maak ik wel een andere taart
Die heb ik niet zo snel op een rijtje, rabarber ben ik meestal niet zo'n fan van, verder ben ik best makkelijk eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat zijn volgens jou, vieze smaken?
Wowquote:Op zondag 15 december 2013 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zijn de shock nogsteeds niet te boven![]()
Vooral die bon hadden ze dus absoluut niet verwachtquote:Op zondag 15 december 2013 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow
En dan van de week zulke grootspraak
quote:Op zondag 15 december 2013 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooral die bon hadden ze dus absoluut niet verwacht
Echt hequote:Op zondag 15 december 2013 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow
En dan van de week zulke grootspraak
Je kan het niet hebben hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben he
ik heb niks anders te melden dan kutsmurf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks anders te melden dan kutsmurf.
dit is gewoon gemeen, wij al die moeite doen. Komt ie aan met zo'n bon! Rotte klotekutsmurfquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze kunnen beiden echt bijna niks anders dan grijnzen en kutsmurf roepen
Sorry maar jullie hebben het toch echt zelf gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit is gewoon gemeen, wij al die moeite doen. Komt ie aan met zo'n bon! Rotte klotekutsmurf
Tuurlijk, geen probleem johquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en Vin nog bedankt voor het niet verlullen van 1 van de cadeautjes
wij waren fucking Onschuldigquote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar jullie hebben het toch echt zelf gedaan
Strakke actie welquote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze kunnen beiden echt bijna niks anders dan grijnzen en kutsmurf roepen
Hele kip -> bouillon, kip gaar -> kip ontdoen van botjes, velletjes enzulks = heerlijk mals kippenvleesquote:
Ragout hoor toch met rundvlees?quote:Op zondag 15 december 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hele kip -> bouillon, kip gaar -> kip ontdoen van botjes, velletjes enzulks = heerlijk mals kippenvlees
Voor in de ragout
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 15 december 2013 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ook met kip, of champignons. En nog wel meer ook denk ik.
Sorryquote:Op zondag 15 december 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je nu ook al zeuren over mijn ragout![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je nu ook al zeuren over mijn ragout![]()
Dit is een ragout met kippenvlees, groenten en dan geserveerd met basmati-rijstquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
[..]
Sorryik ken het alleen met rundvlees, die maakt een vriend van me altijd, voor in de zelfgemaakte kroketten
Klinkt goed.quote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is een ragout met kippenvlees, groenten en dan geserveerd met basmati-rijst![]()
Nomz
Hoe laat mogen we aanschuiven? En dan die taart als dessert toch?quote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is een ragout met kippenvlees, groenten en dan geserveerd met basmati-rijst![]()
Nomz
Uhm ergens tussen half 6 en 6quote:Op zondag 15 december 2013 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat mogen we aanschuiven? En dan die taart als dessert toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
HmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmNiet lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al honger![]()
HmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil, ik wil, ik wil!
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dan ga je wat eten? appeltje ofzoquote:
Ja en? Ik wil ook wel eens watquote:
HmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wrijf het er maar inquote:Op zondag 15 december 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ga je wat eten? appeltje ofzo
Appel > appeltaartquote:Op zondag 15 december 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat als je 'honger' hebt dan moet je gaan eten...
Wehehequote:Op zondag 15 december 2013 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, ik heb echt te veel motor zooi. Halve auto vol zowat
Ik zie het probleem nietquote:
Je moet natuurlijk wel even proeven of hij goed gelukt isquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wehehe
[..]
Ik zie het probleem niet
Ik mag nu ook niet van de taart eten hoor
Helpt dat?
Ja iets meerquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
Helpt dat?
Ja volgende week...quote:Op zondag 15 december 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even proeven of hij goed gelukt is
Levert dat verse taart op?quote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie dinsdag even duimen dat de auto keurig door de apk komt?
Echt 4 of 5 complete motor pakken, 2 helmen, 2 paar laarzen, 6 paar handschoenenquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wehehe
[..]
Ik zie het probleem niet
Helpt dat?
Y?quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt 4 of 5 complete motor pakken, 2 helmen, 2 paar laarzen, 6 paar handschoenen
Waarom zoveel?quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt 4 of 5 complete motor pakken, 2 helmen, 2 paar laarzen, 6 paar handschoenen
Nee daarom moet je van te voren kaartjes kopen voor iets wat je leuk vind....quote:Op zondag 15 december 2013 16:22 schreef Faxie het volgende:
Waarom zijn er nou bijna nooit leuke optredens in de buurt als ik een avond niks te doen heb?
Ik hoef dat niet van tevoren, want dat verkoopt allemaal toch nooit uitquote:Op zondag 15 december 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zoveel?
[..]
Nee daarom moet je van te voren kaartjes kopen voor iets wat je leuk vind....
Sws is het meeste leuke in Amsterdam toch?quote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet van tevoren, want dat verkoopt allemaal toch nooit uit![]()
Maar als ik een avond niks te doen heb kijk ik altijd of er nog wat interessants in de buurt is, maar het is vaak van dat rechttoerechtaan spul, of rare tijden (vooral zondags vaak)![]()
En dan zie ik dat een paar dagen later allemaal leuke optredens zijn, en dan kan ik weer niet
Wat een onzin... als je iets leuk vind kan je heus van te voren kaartjes kopenquote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet van tevoren, want dat verkoopt allemaal toch nooit uit![]()
Maar als ik een avond niks te doen heb kijk ik altijd of er nog wat interessants in de buurt is, maar het is vaak van dat rechttoerechtaan spul, of rare tijden (vooral zondags vaak)![]()
En dan zie ik dat een paar dagen later allemaal leuke optredens zijn, en dan kan ik weer niet
Daar zijn vaak wel de betere dingen te vinden. Rotterdam ook nog wel.quote:Op zondag 15 december 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws is het meeste leuke in Amsterdam toch?
Waarom zou dat onzin zijn?quote:Op zondag 15 december 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een onzin... als je iets leuk vind kan je heus van te voren kaartjes kopen
plannen heet zoiets
1 lederen overall, 1 lederen combi (eigenlijk iets te groot), 2 volledige textielen pakken en nog een doorwaaijasquote:
Omdat moeilijk te verkopenquote:Op zondag 15 december 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zoveel?
[..]
Nee daarom moet je van te voren kaartjes kopen voor iets wat je leuk vind....
Oh nou dan heb ik je even verkeerd begrepenquote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou dat onzin zijn?
Als ik iets leuk vind en ik zie dat lang van te voren, dan kan ik aan de deur zelfs nog wel kaarten kopen.
Maar ik heb het ook over last minute optredens heNieuwe dingen ontdekken enzo.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nou dan heb ik je even verkeerd begrepen
Neem je buurvrouw mee, nodig d'r gewoon uit via Tinderquote:Op zondag 15 december 2013 17:15 schreef Faxie het volgende:
Hm ik zou naar de film kunnen gaan vanavond... nu alleen nog iemand vinden in de buurt die ook zin heeft
Zit er niet op te wachten om in m'n eentje te gaan
quote:Op zondag 15 december 2013 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem je buurvrouw mee, nodig d'r gewoon uit via Tinder
Moet ze me eerst likenquote:Op zondag 15 december 2013 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem je buurvrouw mee, nodig d'r gewoon uit via Tinder
Zeker bij dr vriendjequote:Op zondag 15 december 2013 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ze me eerst liken
Ondertussen zal ze me vast al wel gezien hebben, dus geen like snik snik
En ze is niet thuis sinds gisteren al
Zul je wel zien ja dat het zoiets isquote:
Nee, kutsmurf, als in jij bent kut. Is voor mij bedoeld, lees dan terugquote:
Dat snap ik, maar ik maakte een flauwe grapquote:Op zondag 15 december 2013 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, kutsmurf, als in jij bent kut. Is voor mij bedoeld, lees dan terug
Dat bestaat nietquote:
Je zinsopbouw is echt prachtigquote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
Net een half uur bord vol met macaroni op. Ik lust eigenlijk wel weer wat
Moest 'm inderdaad ook nog een keer lezenquote:
Goedenavondquote:Op zondag 15 december 2013 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest 'm inderdaad ook nog een keer lezen
Tevens een hele goede avond
quote:
Ja goedquote:
Nogalquote:Op zondag 15 december 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]irritante bui is dat
[..]
Ja goed![]()
Met jou ook?
Misschien kom je nog bekende tegen...quote:Op zondag 15 december 2013 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nogal
Misschien zo toch maar in m'n eentje naar de bios
Dat is echt niet goed... tot kotsen aan toe vol etenquote:Op zondag 15 december 2013 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegen kotsen aan vol eten, wedden dat dat kan![]()
[..]
Gelukkig gaat het wel weer nu![]()
Vermoed het niet, maar 't kan soms een kleine wereld zijn jaquote:Op zondag 15 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kom je nog bekende tegen...
Ik zou het fijn vinden om ff lekker in mijn eentje in de bios te zitten
quote:Op zondag 15 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kom je nog bekende tegen...
Ik zou het fijn vinden om ff lekker in mijn eentje in de bios te zitten
Maar wel lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed... tot kotsen aan toe vol eten
Denk ik wel....quote:Op zondag 15 december 2013 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vermoed het niet, maar 't kan soms een kleine wereld zijn ja
Wel gek eigenlijk. Optredens ga ik bijna altijd in m'n eentje naartoe, maar voor de bios lijkt het me iets ongemakkelijker.
Zal wel gewenning zijn.
OMGquote:
Ja daar heb je ook wel een puntquote:Op zondag 15 december 2013 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen naar de bios gaan zou ik nooit doen. AlLeen al zonde van het geld. Zit dan liever alleen thuis en download de film wel, ofzo.
soppen en typen ook nietquote:Op zondag 15 december 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Praten en typen tegelijk gaat niet echt
Alohaquote:Op zondag 15 december 2013 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest 'm inderdaad ook nog een keer lezen
Tevens een hele goede avond
Je ziet jezelf al zitten?quote:Op zondag 15 december 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk ik wel....
[..]
OMGik moest echt heel hard lachen
[..]
Ja daar heb je ook wel een punt
Ja dat zegt niks jongequote:
Ik zou best in mijn eentje naar de bios gaan, maar tgnd had wel een betere oplossingquote:
Nee, ik bedoel zoals in dat gifjequote:Op zondag 15 december 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zegt niks jonge
[..]
Ik zou best in mijn eentje naar de bios gaan, maar tgnd had wel een betere oplossing
Jij hebt dan ook zo'n kaart. Dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 15 december 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga ook wel eens alleen naar de film, lekker boeiend. Wel zo relaxed ook soms
Niet buiten is fijnquote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Buiten zijn mensen. Dus buiten = eng
Dat is waarquote:Op zondag 15 december 2013 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook zo'n kaart. Dat scheelt al een hoop.
Maar ik vind de bios sowieso.. mwuh. Zit echt liever gewoon lekker op mn eigen bank, met zelf gepofte popcorn, een dekentje en een wijntje.
Scheelt me sowieso echt al een hoop geld.
Sedan zet een raam open.quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet buiten is fijn
frisse lucht
Bah, weet je hoe ranzig. Frisse lucht enzoquote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet buiten is fijn
frisse lucht
Niet eensquote:
Alsof er nog echt goede films uitkomenquote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar
Ligt er ook aan of je geduld hebt om te wachten totdat een film te downloaden is
Komen zat goede uit hoorquote:Op zondag 15 december 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof er nog echt goede films uitkomen
Ik heb ook gewoon weinig met films. Kijk veel liever een serie.
Ik zei dan ook niet dat een film per se goed is die uit komt. Ik hoef namelijk niet per se naar alleen goede films te kijken.quote:Op zondag 15 december 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De bagger lijkt wel talrijker te worden, maar er zitten nog zat goede films tussen hoor. En dat zeg ik als rasechte zeiksnorquote:Op zondag 15 december 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uhm okquote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iets met leuke plaatjes kijken
Zijn dat die rare vlekken?quote:
ja doe maar F5quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn dat die rare vlekken?
Ik dacht dat iemand tegen de lens klaar was gekomen
Hoef je niet meer voor te F5n tegenwoordig.quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doe maar F5
hij is weer normaal
Dan maar geen sneeuw
Dat werkt niet met 3 framesquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou niks photoshopfail. gewoon 1 of andere random GIFmaker hoor
Dat doe ik alquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kutkoters met hun kutvuurwerk
If it wasn't for my music I would've been lying somewhere on the street right now
Nou, hier zijn ze het op het moment echt flink aan het wegknallen. Al ruim een maand, maar vanavond wel een stuk erger dan voorheen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]lijkt me niks. Overigens heb ik hier nog geen vuurwerk oid gehoord.
Tsja, zal de buurt wel zijnquote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, hier zijn ze het op het moment echt flink aan het wegknallen. Al ruim een maand, maar vanavond wel een stuk erger dan voorheen.
Alleen dat echt mooie spul, al het knal spul vind ik niks aanquote:
Ik zou echt gewoon meteen de politie bellen, opflikkeren met je kut vuurwerk, mijn katten kunnen er niet tegen en het is verboden dus opknopen die gasten (dat doen ze dan helaas niet).quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, hier zijn ze het op het moment echt flink aan het wegknallen. Al ruim een maand, maar vanavond wel een stuk erger dan voorheen.
Je klinkt nu wel als een gefrustreerde oude opaquote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou echt gewoon meteen de politie bellen, opflikkeren met je kut vuurwerk, mijn katten kunnen er niet tegen en het is verboden dus opknopen die gasten (dat doen ze dan helaas niet).
quote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou echt gewoon meteen de politie bellen, opflikkeren met je kut vuurwerk, mijn katten kunnen er niet tegen en het is verboden dus opknopen die gasten (dat doen ze dan helaas niet).
Ja ben bij vathorst opgestapt.quote:Op zondag 15 december 2013 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh je bent op Vathorst opgestapt? Daar ken ik het ook niet
Jawel, maar ik deed alleen aan siervuurwerk en voetzoekersquote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel als een gefrustreerde oude opa
Heb jij vroeger nooit met vuurwerk gespeeld, voordat het mocht?
Ik zat gelukkig direct in de juiste treinquote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aha. Ik ben serieus nog nooit op dat station geweest
Nicequote:Op zondag 15 december 2013 21:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zat gelukkig direct in de juiste trein
Trustenquote:
Als je pech hebt in Oberhausen of waar die kut trein ook heen mag gaanquote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja inderdaad, anders was ik wakker geworden in Enschede
Dan zou ik direct doorgaan naar Berlijn, op bezoek bij schoonzusjequote:Op zondag 15 december 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je pech hebt in Oberhausen of waar die kut trein ook heen mag gaan
Oh zo'n ramp was dat dus niet geweestquote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan zou ik direct doorgaan naar Berlijn, op bezoek bij schoonzusje
Nee niet echt maar ben toch liever thuisquote:Op zondag 15 december 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo'n ramp was dat dus niet geweest
Begrijpelijkquote:Op zondag 15 december 2013 21:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet echt maar ben toch liever thuis
Noodgeval is trouwens wel een K-smoes.....quote:
Dan had ik flink op mijn klote gehad van mijn oudersquote:Op zondag 15 december 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel als een gefrustreerde oude opa
Heb jij vroeger nooit met vuurwerk gespeeld, voordat het mocht?
Weet ik veelquote:Op zondag 15 december 2013 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noodgeval is trouwens wel een K-smoes.....
Wat is er mis van Sorry je bent niet mijn type dus laten we het hier bij laten???
Nee, hij is nog steeds een kutsmurfquote:
Nou danquote:Op zondag 15 december 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel.
Ik ga zo toch slapen![]()
-----------------------------
Welkom thuis hups
Middagquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, hij is nog steeds een kutsmurf
Ghegheghequote:Op zondag 15 december 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In je kledingkast? Of komt die kutkat daar ook?quote:Op zondag 15 december 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hadden van die grappige cadeautjes gehaald en ons verkleed als smurfen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan![]()
[..]
Middag
[..]
Jullie kunnen het nog steeds niet hebben.
Maar weet ik in april dan nog wel dat die bon daar ligt?quote:Op zondag 15 december 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In je kledingkast? Of komt die kutkat daar ook?
Alsof je dat vergeetquote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar weet ik in april dan nog wel dat die bon daar ligt?
Mn pa deed meequote:Op zondag 15 december 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had ik flink op mijn klote gehad van mijn ouders
En ik gaf sowieso nooit iets om vuurwerk.
Zet het in je onderschriftquote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar weet ik in april dan nog wel dat die bon daar ligt?
quote:Op zondag 15 december 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hadden van die grappige cadeautjes gehaald en ons verkleed als smurfen.
Gewoon allemaal voor de lol.
Komt hij aanzetten met iets wat wij echt dolgraag wilden enz
Fat change!!quote:
Trustenquote:Op zondag 15 december 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook![]()
2 dagen werken en dan heb ik vakantieWhoopwhoop
Nicequote:Op zondag 15 december 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook![]()
2 dagen werken en dan heb ik vakantieWhoopwhoop
Komt per 3 maandenquote:Op zondag 15 december 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, vreemd dit. Ik heb nog helemaal geen factuur van waterleveringsbedrijf gehad?
quote:Op zondag 15 december 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gehad?quote:Op zondag 15 december 2013 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, even ruimte maken in m'n kast voor de spullen die ik van Hups en GvsE heb gehad![]()
Gek hequote:Op maandag 16 december 2013 02:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier is het natuurlijk alweer dood
Goedemorgen LovelyLady. Bedankt voor je welkomquote:Op maandag 16 december 2013 07:43 schreef LovelyLady het volgende:
Dag MeneerRicardogezellig dat je hier post.
Filmpje kijken en dan vanmiddag nog ff tukkenquote:Op maandag 16 december 2013 09:28 schreef Murdera het volgende:
Dag vrij om rioolmeneer die iets kwam fixen. Komt om half 9 en nu kan ik niet meer slapen. En ben tot 5 wakker gebleven met het idee dat ik uit kon slapen
Hierbij kreeg ik het liedje 'No Limit' van 2Unlimited in mijn hoofdquote:
suggesties?quote:Op maandag 16 december 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Filmpje kijken en dan vanmiddag nog ff tukken
Ik heb van het weekend Crank 2 gezienquote:
hehehe ja die ken ikquote:Op maandag 16 december 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend Crank 2 gezienHilariteit alom
Verder kijk ik niet zoveel films eigenlijk
En ik moet gaan, vriendinnetje vroeg of ik koffie kwam leuten dus![]()
Klopt. My bad!quote:
Kutochtend. Nu alquote:
Ik ben geen mod van SEX meer indeed, ben al een tijd lang mod van iets andersquote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Tam, jij was toch geen mod meer? Of ben je gewoon naar een ander subforum gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |