Oh. Nou dan zal ik er maar niet van etenquote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over een uurtje, maar eigenlijk istie voor volgende week zondag
Dat mag niet nee, dan krijg je een tik op je tengelsquote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Nou dan zal ik er maar niet van eten
Ik heb toch geen tijd om te komen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag niet nee, dan krijg je een tik op je tengels
Geen tijd om te komenquote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om te komen.Moet nog spullen ophalen zo en boodschappen doen.
Hihaho ik zei komen.
Geen tijd voor vandaagquote:Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen tijd om te komen
Tijd voor maken hihihih komen
Dan moet je een nieuwe makenquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nee want dat is de taart al op en de visite dan?
Eh, die hebben pech danquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nee want dat is de taart al op en de visite dan?
Inderdaad, oh wachtquote:Op zondag 15 december 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijd voor maken.. vluggertje![]()
oh wacht
Geen idee, vast een hoopquote:Wat denk je wat voor pleuris werk dat is?
Taart zo lang bewaren is zonde joh.quote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over een uurtje, maar eigenlijk istie voor volgende week zondag
Vriezer schat, vriezerquote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Taart zo lang bewaren is zonde joh.
Had het gezegd, ik was net langs de A1, dan had ik zo een stukje jaart kunnen halen
Zonde, dan is die niet meer versquote:
Evengoed lekkerquote:
Hoezo hoef ik niet te eten?quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Evengoed lekker
ik heb verder niet veel tijd deze week dus...
en jij hoeft het niet te eten dus zeur niet
Echt he, krijgt hij wat en nog klagen ook.quote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hoeft mijn appeltaart niet te eten
Jawelquote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hoeft mijn appeltaart niet te eten
Het word me juist geweigerdquote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt he, krijgt hij wat en nog klagen ook.
Gegeven paard niet in de bek kijken Peu
quote:Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet ... geloof niet dat jij dat verdiend hebt
Ik snap je redenatie niet helemaalquote:
Ik wil juist vandaag een stukje.quote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je daarmee impliceert dat je toch niet wil
quote:Op zondag 15 december 2013 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak misschien wel een taart met vinnies housewarming
Zeikerds
vers
Zeikerds
vers
Zeikerds
vers
Verse appeltaart is nu eenmaal jummiequote:Op zondag 15 december 2013 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
Omg kijk ze nou blij doen dan, de kinders![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi groot maken voor volgend jaar
en wie zegt dat ik appeltaart ga maken?quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verse appeltaart is nu eenmaal jummie
Correctie, verse taart is (bijna) altijd lekker (* vieze smaken uitgezonderd)quote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik appeltaart ga maken?
Misschien maak ik wel een andere taart
En wat zijn volgens jou, vieze smaken?quote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Correctie, verse taart is (bijna) altijd lekker (* vieze smaken uitgezonderd)
Bijna alle taart is lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik appeltaart ga maken?
Misschien maak ik wel een andere taart
Die heb ik niet zo snel op een rijtje, rabarber ben ik meestal niet zo'n fan van, verder ben ik best makkelijk eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat zijn volgens jou, vieze smaken?
Wowquote:Op zondag 15 december 2013 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zijn de shock nogsteeds niet te boven![]()
Vooral die bon hadden ze dus absoluut niet verwachtquote:Op zondag 15 december 2013 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow
En dan van de week zulke grootspraak
quote:Op zondag 15 december 2013 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooral die bon hadden ze dus absoluut niet verwacht
Echt hequote:Op zondag 15 december 2013 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow
En dan van de week zulke grootspraak
Je kan het niet hebben hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben he
ik heb niks anders te melden dan kutsmurf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks anders te melden dan kutsmurf.
dit is gewoon gemeen, wij al die moeite doen. Komt ie aan met zo'n bon! Rotte klotekutsmurfquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze kunnen beiden echt bijna niks anders dan grijnzen en kutsmurf roepen
Sorry maar jullie hebben het toch echt zelf gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit is gewoon gemeen, wij al die moeite doen. Komt ie aan met zo'n bon! Rotte klotekutsmurf
Tuurlijk, geen probleem johquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en Vin nog bedankt voor het niet verlullen van 1 van de cadeautjes
wij waren fucking Onschuldigquote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar jullie hebben het toch echt zelf gedaan
Strakke actie welquote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze kunnen beiden echt bijna niks anders dan grijnzen en kutsmurf roepen
Hele kip -> bouillon, kip gaar -> kip ontdoen van botjes, velletjes enzulks = heerlijk mals kippenvleesquote:
Ragout hoor toch met rundvlees?quote:Op zondag 15 december 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hele kip -> bouillon, kip gaar -> kip ontdoen van botjes, velletjes enzulks = heerlijk mals kippenvlees
Voor in de ragout
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 15 december 2013 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ook met kip, of champignons. En nog wel meer ook denk ik.
Sorryquote:Op zondag 15 december 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je nu ook al zeuren over mijn ragout![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je nu ook al zeuren over mijn ragout![]()
Dit is een ragout met kippenvlees, groenten en dan geserveerd met basmati-rijstquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
[..]
Sorryik ken het alleen met rundvlees, die maakt een vriend van me altijd, voor in de zelfgemaakte kroketten
Klinkt goed.quote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is een ragout met kippenvlees, groenten en dan geserveerd met basmati-rijst![]()
Nomz
Hoe laat mogen we aanschuiven? En dan die taart als dessert toch?quote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is een ragout met kippenvlees, groenten en dan geserveerd met basmati-rijst![]()
Nomz
Uhm ergens tussen half 6 en 6quote:Op zondag 15 december 2013 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat mogen we aanschuiven? En dan die taart als dessert toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
HmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmNiet lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al honger![]()
HmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil, ik wil, ik wil!
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dan ga je wat eten? appeltje ofzoquote:
Ja en? Ik wil ook wel eens watquote:
HmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wrijf het er maar inquote:Op zondag 15 december 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ga je wat eten? appeltje ofzo
Appel > appeltaartquote:Op zondag 15 december 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat als je 'honger' hebt dan moet je gaan eten...
Wehehequote:Op zondag 15 december 2013 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, ik heb echt te veel motor zooi. Halve auto vol zowat
Ik zie het probleem nietquote:
Je moet natuurlijk wel even proeven of hij goed gelukt isquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wehehe
[..]
Ik zie het probleem niet
Ik mag nu ook niet van de taart eten hoor
Helpt dat?
Ja iets meerquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
Helpt dat?
Ja volgende week...quote:Op zondag 15 december 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even proeven of hij goed gelukt is
Levert dat verse taart op?quote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie dinsdag even duimen dat de auto keurig door de apk komt?
Echt 4 of 5 complete motor pakken, 2 helmen, 2 paar laarzen, 6 paar handschoenenquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wehehe
[..]
Ik zie het probleem niet
Helpt dat?
Y?quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt 4 of 5 complete motor pakken, 2 helmen, 2 paar laarzen, 6 paar handschoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |