Oh. Nou dan zal ik er maar niet van etenquote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over een uurtje, maar eigenlijk istie voor volgende week zondag
Dat mag niet nee, dan krijg je een tik op je tengelsquote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Nou dan zal ik er maar niet van eten
Ik heb toch geen tijd om te komen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag niet nee, dan krijg je een tik op je tengels
Geen tijd om te komenquote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om te komen.Moet nog spullen ophalen zo en boodschappen doen.
Hihaho ik zei komen.
Geen tijd voor vandaagquote:Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen tijd om te komen
Tijd voor maken hihihih komen
Dan moet je een nieuwe makenquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nee want dat is de taart al op en de visite dan?
Eh, die hebben pech danquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nee want dat is de taart al op en de visite dan?
Inderdaad, oh wachtquote:Op zondag 15 december 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijd voor maken.. vluggertje![]()
oh wacht
Geen idee, vast een hoopquote:Wat denk je wat voor pleuris werk dat is?
Taart zo lang bewaren is zonde joh.quote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over een uurtje, maar eigenlijk istie voor volgende week zondag
Vriezer schat, vriezerquote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Taart zo lang bewaren is zonde joh.
Had het gezegd, ik was net langs de A1, dan had ik zo een stukje jaart kunnen halen
Zonde, dan is die niet meer versquote:
Evengoed lekkerquote:
Hoezo hoef ik niet te eten?quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Evengoed lekker
ik heb verder niet veel tijd deze week dus...
en jij hoeft het niet te eten dus zeur niet
Echt he, krijgt hij wat en nog klagen ook.quote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hoeft mijn appeltaart niet te eten
Jawelquote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hoeft mijn appeltaart niet te eten
Het word me juist geweigerdquote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt he, krijgt hij wat en nog klagen ook.
Gegeven paard niet in de bek kijken Peu
quote:Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet ... geloof niet dat jij dat verdiend hebt
Ik snap je redenatie niet helemaalquote:
Ik wil juist vandaag een stukje.quote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je daarmee impliceert dat je toch niet wil
quote:Op zondag 15 december 2013 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak misschien wel een taart met vinnies housewarming
Zeikerds
vers
Zeikerds
vers
Zeikerds
vers
Verse appeltaart is nu eenmaal jummiequote:Op zondag 15 december 2013 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
Omg kijk ze nou blij doen dan, de kinders![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi groot maken voor volgend jaar
en wie zegt dat ik appeltaart ga maken?quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verse appeltaart is nu eenmaal jummie
Correctie, verse taart is (bijna) altijd lekker (* vieze smaken uitgezonderd)quote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik appeltaart ga maken?
Misschien maak ik wel een andere taart
En wat zijn volgens jou, vieze smaken?quote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Correctie, verse taart is (bijna) altijd lekker (* vieze smaken uitgezonderd)
Bijna alle taart is lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik appeltaart ga maken?
Misschien maak ik wel een andere taart
Die heb ik niet zo snel op een rijtje, rabarber ben ik meestal niet zo'n fan van, verder ben ik best makkelijk eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat zijn volgens jou, vieze smaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |