Het is sowieso al geen vriendschap (alleen denk je dat nu). Bij echte vriendschap word je overal bij uitgenodigd. Been there done that, gewoon andere mensen zoeken...quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef saucer het volgende:
[..]
Ik weet nu toch al dat dat niet gewaardeerd wordt. Waarom dan aandringen? Dat zal de vriendschap niet ten goede komen.
Wat Mafkees10 zegt..... bij echte vrienden ben je altijd welkomquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:52 schreef mafkees10 het volgende:
[..]
Het is sowieso al geen vriendschap (alleen denk je dat nu). Bij echte vriendschap word je overal bij uitgenodigd. Been there done that, gewoon andere mensen zoeken...
Hier in Zwolle heb je een polsbandje voor meerdere kroegen, is zoiets niet in meerdere steden?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef saucer het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat je met Oud en Nieuw overal een kaartje voor nodig hebt. Je bent dus min of meer gebonden aan één plek en als het ergens niet leuk is kun je niet zomaar even ergens anders naar binnen.
Tering, een topic vol, en meneer weet het nog nietquote:
idd..... vanaf 15 december worden er volop tips gegeven en meneer zegt heel droog 30 dec dat hij het nog niet weet....dan rijst bij mij de vraag of het echt zo erg is??quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering, een topic vol, en meneer weet het nog niet
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering, een topic vol, en meneer weet het nog niet
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
idd..... vanaf 15 december worden er volop tips gegeven en meneer zegt heel droog 30 dec dat hij het nog niet weet....
De tips komen neer op alleen te gaan stappen en dat is wmb geen optie.quote:
Precies daarom. Ik kom in m'n eentje en moet dan willekeurige wildvreemden aanspreken die allemaal met hun eigen vrienden zijn. Misschien is het voor anderen een ideale oplossing, maar ik denk dat dat voor mij niet werkt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
Haal wat lekker spul voor jezelf in huis en duik de kroeg in laat op de avond. Ga wat praatjes maken en je staat al snel niet meer alleen. Belangrijk is wel om, als je die keuze maakt, er écht voor te gaan. Anders straal je die onzekerheid uit, en voel je je heel ongemakkelijk in die kroeg.
Ja, dat denk ik ook. Van de mensen die wel in de buurt zijn (en niet bij hun vriendin zitten) maar mij er niet bij willen hebben zal ik de vriendschap inderdaad moeten heroverwegen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
Fijne vrienden heb je. Ik zou die ook even heroverwegen (al heb je daar nu niets aan), zijn het vrienden, of eigenlijk vooral kennissen? Echte vrienden creëren mogelijkheden voor je.
Dan toch maar lekker naar je ouders gaan, als je niet alleen wil zijn..quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:03 schreef saucer het volgende:
[..]
[..]
[..]
De tips komen neer op alleen te gaan stappen en dat is wmb geen optie.
[..]
Precies daarom. Ik kom in m'n eentje en moet dan willekeurige wildvreemden aanspreken die allemaal met hun eigen vrienden zijn. Misschien is het voor anderen een ideale oplossing, maar ik denk dat dat voor mij niet werkt.
[..]
Ja, dat denk ik ook. Van de mensen die wel in de buurt zijn (en niet bij hun vriendin zitten) maar mij er niet bij willen hebben zal ik de vriendschap inderdaad moeten heroverwegen.
En als jij op een gewone zaterdagavond gaat stappen met 'vrienden', dan spreek jij alleen als groep een andere groep aan? Jij spreekt niet in je eentje een ander persoon aan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:03 schreef saucer het volgende:
[..]
Precies daarom. Ik kom in m'n eentje en moet dan willekeurige wildvreemden aanspreken die allemaal met hun eigen vrienden zijn. Misschien is het voor anderen een ideale oplossing, maar ik denk dat dat voor mij niet werkt.
over die vrienden: mee eens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:03 schreef saucer het volgende:
[..]
[..]
[..]
De tips komen neer op alleen te gaan stappen en dat is wmb geen optie.
[..]
[..]
Ja, dat denk ik ook. Van de mensen die wel in de buurt zijn (en niet bij hun vriendin zitten) maar mij er niet bij willen hebben zal ik de vriendschap inderdaad moeten heroverwegen.
Dit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:01 schreef Godshand het volgende:
En, lig je in bed, saucer of heb je nog iets gedaan?
Beste wensen in ieder geval!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |