abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134594833
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:19 schreef Geralt het volgende:
TS je kan altijd nog compleet kansloos proberen het eerste topic van 2014 op FOK! te maken :')
Dit dus. Daar wordt ook altijd een sport van gemaakt.

En mensen maken het vaak "groter" dan het is, net als "alleen zijn met Kerst" trouwens. Kunt ook gewoon een paar DVDs aanzetten en even door het vuurwerk heenbijten. Want dat is eigenlijk het enige wat je er aan herinnert dat het Oudjaarsdag is (als je de commerciële TV-zenders laat voor wat het is).

In steden is het alleen lastiger wat dat vuurwerk betreft, dat gaat de hele dag door :'). Ga anders gewoon naar je ouders :). Saai of niet, dan ben je tenminste even weg.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134596561
Als je nou als student nog bij je ouders zo wonen en niet veel mensen zou kennen, soit, maar wat doe je als je én studeert én op kamers woont? Geen huisfeest? Geen gangfeest? Niet lid van een studie- of studentenvereniging waarvan mensen iets organiseren?

En anders kun je vast altijd nog bij familie, terecht... :)
Ja doei.
pi_134596746
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 13:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Beter een topic hier openen en een snelle Meet organiseren, ik denk dat er wel meer mensen op
FOK zijn die met kerst of Oud en Nieuw alleen zitten, gewoon met Oud en Nieuw met zijn alle
de kroeg in duiken :D als ik alleen zou zijn met Oud en Nieuw zou ik misschien wel meegaan :+
Dat dus. ^O^
Er kan nu vast nog wel wat geregeld worden, misschien zelfs in de buurt van TS (of een beetje centraal in NL, zodat extreme reistijden vermeden kunnen worden).

Ik heb het zelf (gelukkig) niet nodig, en ben ook niet goed in organiseren, maar bij gebrek aan betere alternatieven lijkt me dit toch wel de beste optie... Als Fok!kers onder elkaar 'ken' je elkaar immers al een beetje, in ieder geval meer dan bij totale onbekenden.
Lijkt je dat wat, TS? :)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_134596971
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef Adelante het volgende:
Gezellig 'n workshop vuurpijlen schilderen van FANN :')
Ik heb wel wat beters te doen :P

pi_134596998
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 09:05 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Dat dus. ^O^
Er kan nu vast nog wel wat geregeld worden, misschien zelfs in de buurt van TS (of een beetje centraal in NL, zodat extreme reistijden vermeden kunnen worden).

Ik heb het zelf (gelukkig) niet nodig, en ben ook niet goed in organiseren, maar bij gebrek aan betere alternatieven lijkt me dit toch wel de beste optie... Als Fok!kers onder elkaar 'ken' je elkaar immers al een beetje, in ieder geval meer dan bij totale onbekenden.
Lijkt je dat wat, TS? :)
Open dan een topic hiero! :D Niemand zou alleen moeten zitten met die dagen :N

tenzij je dat wil natuurlijk... dan is het een ander verhaal....

eh... dat zou TS dus moeten doen :+

[ Bericht 1% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 23-12-2013 09:39:46 ]
pi_134598052
Is TS ook neit lid van een sportvereniging ofzo? Wij gingen vroeger altijd ook oud en nieuw in 't clubhuis vieren enzo :9
Ja doei.
pi_134605415
quote:
12s.gif Op maandag 23 december 2013 03:21 schreef RemcoW23 het volgende:
In steden is het alleen lastiger wat dat vuurwerk betreft, dat gaat de hele dag door :'). Ga anders gewoon naar je ouders :). Saai of niet, dan ben je tenminste even weg.
Vreemd genoeg voel ik me tijdens familie'verplichtingen' juist altijd eenzamer dan als ik in mijn eentje in de stad ben.
Ik vind oud en nieuw bij uitstek iets wat je met vrienden viert.
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
Als je nou als student nog bij je ouders zo wonen en niet veel mensen zou kennen, soit, maar wat doe je als je én studeert én op kamers woont? Geen huisfeest? Geen gangfeest? Niet lid van een studie- of studentenvereniging waarvan mensen iets organiseren?
Geen huisfeest inderdaad. Een paar van mijn huisgenoten zijn er misschien wel, maar vieren het dan weer met anderen. Ik ben verder ook niet lid van een vereniging.
pi_134607038
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 04:03 schreef saucer het volgende:

[..]

Een (duur) kaartje kopen voor een feest om er in je eentje heen te gaan in de hoop dat er random onbekenden zijn bij wie je kan aanhaken? Ik vind het nogal raar...
Why not? Doe ik vaak genoeg. Maar idd, het kan als "raar" worden opgevat. O-) Och ja, schijt aan wat de rest denkt, gewoon lekker gaan. :P

Maar goed, anyway, genoeg suggesties en opties in dit topic zo te lezen. Hopelijk vind je dan nog wat. En stel dat je niks zou hebben, is dat dan zó erg? Ik las ergens in een ander topic: NYE niet té belangrijker maken dan dat het is, vind ik ook wel iets in zitten...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_134608300
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Why not? Doe ik vaak genoeg. Maar idd, het kan als "raar" worden opgevat. O-) Och ja, schijt aan wat de rest denkt, gewoon lekker gaan. :P
Ik zie het zo: als ik niemand tegenkom is het kut, maar als ik die vrienden tegenkom die mij niet hebben uitgenodigd is het ook kut.
quote:
Maar goed, anyway, genoeg suggesties en opties in dit topic zo te lezen. Hopelijk vind je dan nog wat. En stel dat je niks zou hebben, is dat dan zó erg? Ik las ergens in een ander topic: NYE niet té belangrijker maken dan dat het is, vind ik ook wel iets in zitten...
Vorig jaar was ik ook alleen met oud en nieuw en ik vond dat absoluut niet leuk. Dit jaar zijn er misschien huisgenoten die het hier wel gaan vieren, maar met vrienden. Ik zit dan in mijn eentje in hetzelfde huis. Ik kijk er heel erg tegen op. Vooral als ik van iedereen hoor dat ze lekker de kroeg ingaan, naar een feestje gaan of het gezellig met vrienden vieren. En helemaal NIEMAND is op het idee gekomen om mij uit te nodigen, zelfs niet als ik vertel dat ik vorig jaar ook alleen was. Daar heb ik het wel moeilijk mee.

[ Bericht 8% gewijzigd door saucer op 23-12-2013 15:30:03 ]
  maandag 23 december 2013 @ 21:53:40 #85
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_134626429
Een jaar of 10 geleden had ik griep rond de jaarwisseling.
Mijn ouders en zus hadden destijds al plannen gemaakt om naar de familie te gaan. Mijn eigen plannen gingen helaas niet door omdat ik ziek was.
M'n ouders/zus wilden voor me thuis blijven, maar ik heb gezegd: 'hup, ga lekker naar de familie. Ik red me wel.'

Gevolg: alleen en ziek tijdens de jaarwisseling :{
Het is idd een eenzaam gebeuren om dan alleen te zijn.

Heb je geen favoriete kroeg of bar? Wie weet kan je daar gewoon heen gaan. Er zijn vast genoeg mensen om een praatje mee te maken. Zit je in ieder geval niet alleen thuis.
(Un)masking for the greater good.
pi_134630779
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:12 schreef saucer het volgende:

[..]

Mezelf uitnodigen heeft nog niet gewerkt. Ik heb bij een aantal mensen die het met anderen gaan vieren voorzichtig gesuggereerd dat ik misschien ook wel kan komen, maar dat vonden ze dus niet zo'n goed idee. Ik kan dan toch moeilijk op de avond zelf alsnog bij ze op de stoep staan?
Je moet ook niets suggereren natuurlijk. Ik zeg gewoon: oh lache, ik heb nog geen plannen dan kom ik ook even langs. Gewoon luchtig brengen. Als ze dan zeggen: liever niet of dat komt niet uit. Dan zijn het geen vrienden. Aanhouder wint, gewoon ertussen lullen! ^O^

Vroeger zat ik ook altijd thuis te wachten, maar dan kun je lang wachten. Nu nodig ik gewoon mijzelf ergens uit en hoor nooit nee eigenlijk. En als ze moeilijk doen pak ik gewoon een andere groep. Net zo makkelijk :)
pi_134650209
quote:
3s.gif Op maandag 23 december 2013 21:53 schreef Natalie het volgende:
Heb je geen favoriete kroeg of bar? Wie weet kan je daar gewoon heen gaan. Er zijn vast genoeg mensen om een praatje mee te maken. Zit je in ieder geval niet alleen thuis.
Dat heb ik wel, maar daar moet ik dan wel een kaartje voor kopen. En het is nog maar de vraag of ik daar iemand tegenkom.
pi_134650353
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef mafkees10 het volgende:

[..]

Je moet ook niets suggereren natuurlijk. Ik zeg gewoon: oh lache, ik heb nog geen plannen dan kom ik ook even langs. Gewoon luchtig brengen. Als ze dan zeggen: liever niet of dat komt niet uit. Dan zijn het geen vrienden. Aanhouder wint, gewoon ertussen lullen! ^O^
Ik weet nu toch al dat dat niet gewaardeerd wordt. Waarom dan aandringen? Dat zal de vriendschap niet ten goede komen.
pi_134656721
Wat is er mis met het alleen zijn ? of is dat n taboo ?

Kun je tenminste lekker de hele avond doen waar je zin in hebt, een goede film kijken of zo en dat nog eens ongestoord _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_134656978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef TLC het volgende:

Kun je tenminste lekker de hele avond doen waar je zin in hebt, een goede film kijken of zo en dat nog eens ongestoord _O_
Ongestoord... :')
pi_134657010
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:29 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ongestoord... :')
/care
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_134657104
"Je weet dat je bent geboren om alleen te zijn, maar je weet dat je niet leeft om fucking alleen te zijn."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134657126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:30 schreef TLC het volgende:

[..]

/care
Wel gratis 3D surround bij oorlogsfilms.
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:35:03 #94
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134657168
Beste TS, ik ben al zoveel jaren met kerst alleen dat kan ik nieteens meer tellen. Zo erg is het dus niet om door de hele wereld om je heen vergeten te zijn voor een of twee keertjes hoor, het kan altijd erger.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:29:17 #95
393023 LissaZuid
7 dagen in de week lekker
pi_134663806
Niet bitches regelen in Club Big Dik :')!
A wat kijk jij scheve kaasblok
pi_134665322
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef saucer het volgende:

Vorig jaar was ik ook alleen met oud en nieuw en ik vond dat absoluut niet leuk. Dit jaar zijn er misschien huisgenoten die het hier wel gaan vieren, maar met vrienden. Ik zit dan in mijn eentje in hetzelfde huis. Ik kijk er heel erg tegen op. Vooral als ik van iedereen hoor dat ze lekker de kroeg ingaan, naar een feestje gaan of het gezellig met vrienden vieren. En helemaal NIEMAND is op het idee gekomen om mij uit te nodigen, zelfs niet als ik vertel dat ik vorig jaar ook alleen was. Daar heb ik het wel moeilijk mee.
dit is wel triest hoor.... fuck al die gasten.
zorg inderdaad morgen voor een kaart voor een kroeg of feestje wat je leuk vind in de stad, en ga gewoon. er zijn zoveel mensen die alleen gaan stappen, die niet zogenaamde nepvrienden nodig hebben om een leuke tijd te hebben, hoogste tijd dat jij dat ook gaat doen. dat is tien keer beter dan alleen gaan zitten zippen, of bij anderen gaan vissen of je misschien mee mag.
pi_134676644
quote:

Het is inderdaad een taboe.
"Wat heb jij met Oud en Nieuw gedaan?" "Niks, ik heb alleen thuis gezeten."
Kun je het je voorstellen?

Ik heb het vorig jaar moeten vertellen en mensen vinden dat vreemd. Daarnaast wil ik het zelf echt vervelend. Ik wil niet in mijn eentje zijn maar bij vrienden.
pi_134677212
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dit is wel triest hoor.... fuck al die gasten.
zorg inderdaad morgen voor een kaart voor een kroeg of feestje wat je leuk vind in de stad, en ga gewoon. er zijn zoveel mensen die alleen gaan stappen, die niet zogenaamde nepvrienden nodig hebben om een leuke tijd te hebben, hoogste tijd dat jij dat ook gaat doen. dat is tien keer beter dan alleen gaan zitten zippen, of bij anderen gaan vissen of je misschien mee mag.
Misschien vergis ik me, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er zoveel mensen alleen gaan stappen, zeker op een nacht als Oud en Nieuw. Stappen doe je toch met je vrienden?

Maar goed, het advies lijkt hier dus te zijn om in je eentje een kaartje te kopen voor een feest. Iedereen is daar met zijn eigen vrienden en dan kom je er in je eentje aan. Ga je je dan niet juist heel erg alleen voelen (al ben je in feite in een groot gezelschap)? Vooral rond 12 uur.
  woensdag 25 december 2013 @ 07:58:08 #99
401956 _Dido_
Remember me!
pi_134677655
quote:

eens, het is echt het taboe dat erop rust.

Ik blijf dit jaar ook alleen thuis. Degene met wie ik het altijd vierde, viert het nu met iemand anders en ik heb eigenlijk ook weinig zin om op zoek te gaan naar een alternatief. Leek me eerst verschrikkelijk, alleen zijn met oud en nieuw, tot ik me ging afvragen waarom ik dat eigenlijk vond. En toen kwam ik tot de conclusie dat het me zelf geen bal uitmaakt en ik het heerlijk vind om met een boek op een bank te hangen met een kat op schoot, maar dat het irritant is als mensen vragen wat je gaat doen/gedaan hebt en je raar vinden als je zegt dat je lekker alleen was. Altijd weer die mening van anderen hè, wanneer leer ik daar eens schijt aan hebben? :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_134677656
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef saucer het volgende:

[..]

Het is inderdaad een taboe.
"Wat heb jij met Oud en Nieuw gedaan?" "Niks, ik heb alleen thuis gezeten."
Kun je het je voorstellen?

Ik heb het vorig jaar moeten vertellen en mensen vinden dat vreemd. Daarnaast wil ik het zelf echt vervelend. Ik wil niet in mijn eentje zijn maar bij vrienden.
Schijnbaar heb je dan dus geen echte vrienden. Daar wel eens over nagedacht?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')