quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:
Ha. Ha. Ha.quote:[..]
Ik heb geen idee wat heen bezuinigingen zijn.
Okee, je hebt een punt. Nouja ... een puntje. Een HEEL klein puntje. Je weet n.l. pas hoe iets werkt als het in werking is of nog beter: in werking geweest is. Toch zal je bij het nemen van beslissingen vantevoren een inschatting moeten maken wat het effect is van je beslissing. En die inschatting is dat deze bezuiniging niet werkt. Bron.quote:[..]
Subjectief en op geen enkele wijze aantoonbaar tot we op de geplande termijn van de bezuiniging uitgekomen zijn.
Het is wel aantoonbaar. Bron.. Tevens is die afzetmarkt er in de vorm van de oud-ijzer boer. Dat levert het minimaal op. En daarna heb je geen kosten meer.quote:[..]
Subjectief, het is nog niet aantoonbaar hoeveel eigenaren dit gaan doen. Bovendien moet er voor beiden (!) een afzetmarkt zijn.
Één van de redenensmoezen van de overheid was dat het gebruik van oldtimers teruggedrongen moest worden omdat ze vervuilend zijn. LPG is minder vervuilend dan benzine. Als het effect is dat oldtimerbezitters op benzine gaan rijden i.p.v. LPG dan is het milieu daar niet bij gebaat.quote:[..]
Mooi, dan komt er geld terug in de vorm van hogere benzine accijns! Weekers wrijft in zijn limbo handjes
Wel aantoonbaar: bron. De merkloze garage hier heeft het erg druk. Het is niet maatgevend, maar zegt wel iets.quote:[..]
Subjectief, niet aantoonbaar. Gelukkig gebeurt dat momenteel ook niet met andere autobedrijven
Een hobby mag geld kosten, maar als je met behoud van plezier het goedkoper kan maken: waarom niet ?quote:[..]
Ai, dus het zijn geen liefhebbers? Teleurstellend dat het toch weer om de kosten gaat...
Ik heb daar serieuze twijfels bij. Helaas heb ik geen bron om het tegendeel te bewijzen.quote:[..]
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
En de oldtimerbezitter heeft geen zin om die dure benzine te betalen en tankt LPG.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Enige verschil is dat ik voor mijn eten betaal en jij (nu nog) nietAls ik iets te duur vind of het mij niet aanstaat dan koop ik het niet, net zoals jij straks de keuze hebt om te wegenbelasting te betalen of dat ding plat te persen.
Kijk eens naar dat NOx grafiekje. LPG is daarmee meer vervuilend als benzine.quote:
As said, als het goedkoop moet kun je beter een andere hobby nemen.quote:Is goedkoper.
Daarmee ja. Als je kijkt naar het totaalplaatje is LPG schoner. Daarbij telt ook dat LPG een restproduct is. Elke liter die niet gebruikt wordt om een auto aan te drijven wordt afgefakkeld. Dus zelfs als LPG puur en alleen gelet op wat er uit de uitlaat van een auto komt die op LPG rijdt extreem vervuilend zou zijn heeft het al zin om toch op LPG te rijden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat NOx grafiekje. LPG is daarmee meer vervuilend als benzine.
Dus omdat het een hobby is mag het gewoon duur gemaakt worden ? Ik denk dat iedereen kijkt hoe met behoud van plezier de hobby zo goedkoop mogelijk uitgevoerd kan worden. Of het nou postzegelverzamelen is of in oldtimers rijden.quote:[..]
As said, als het goedkoop moet kun je beter een andere hobby nemen.
Zelfs bij veelrijders kan je niet stellen dat het misbruik is. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen geen 2 auto's kunnen betalen. Dan is het moderne auto er uit, oldtimer er in. Maar dan zal woon-werk-verkeer ook met die oldtimer gereden moeten worden. Of je moet lopen/fietsen/met het OV.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef daNpy het volgende:
Oh, 2cv, je noemt het burgertje pesten, maar het valt m.i. eerder onder uitknijpen.
De overheid geeft teveel geld uit, en "bezuinigen" houdt dan ineens in "meer belasting heffen" in plaats van "minder geld uitgeven". Het laatste is voor de burger namelijk wél van toepassing igv bezuinigen.
Uiteraard slaat het helemaal nergens op met dat milieu gelul, de uitstoot van auto's is niet eens noemenswaardig in vergelijking met de aarde zelf en de industrie.
Ik denk ook niet dat de overheid hun 'target' haalt, om de redenen die je zelf idd ook al aangaf.
Maar laten alsjeblieft niet gaan doen alsof mensen op LPG rijden voor het milieu; nee ze gebruiken gewoon de beste mogelijkheid om zo goedkoop mogelijk van A naar B te komen.
En dat is ouwe bak + LPG. Niks liefhebber, niks oldtimer en al helemaal geen klassieker.
Goeiekoop.
En dat soort mensen kunnen we nu bedanken
Waarom moeten mensen zo ontzettend _per_ _sé_ iets hebben wat ze niet kunnen betalen?quote:Ik kan me voorstellen dat sommige mensen geen 2 auto's kunnen betalen.
Je hebt liefhebbers en liefhebbers. Ik heb het plan om injectie in m'n Saab te bouwen. Maar dan wel injectie van een BX (!). En veel mensen weten ook hoe ik met mijn B-en om ga. En iedereen die mij kent weet dat ik een liefhebber ben van die dingen. Dus jouw ... eh ... 'logica' ontgaat mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef daNpy het volgende:
Waarom zou een liefhebber LPG in zijn auto bouwen?
Gaten boren, niet-originele tank inbrengen, laadruimte verliezen, andere inlaat op de motor, lelijke knopjes en ledjes in je interieur, kans dat de motor slechter start/loopt.
Alleen maar om een paar centen te besparen op de hobby?
Dan worden er dus wel "plotseling" veel kilometers gemaakt met de hobby auto om dit rendabel te maken. En dat jaar in jaar uit. Hobby? Of goeiekoop vervoersmiddel?
Dat kunnen ze wel. Gewoon de moderne auto er uit doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen zo ontzettend _per_ _sé_ iets hebben wat ze niet kunnen betalen?
Dus dankzij dat soort "liefhebbers" hebben we deze regelingquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel. Gewoon de moderne auto er uit doen.
Waarom de aanhalingstekens ? Ik heb net uitgelegd dat het een oplossing kan zijn zodat ook de minder bedeelden in een oldtimer kunnen rijden. En als je het dossier ook maar half gelezen hebt weet je dat slechts 1% van de kilometers in Nederland door oldtimers gereden worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus dankzij dat soort "liefhebbers" hebben we deze regeling
De regeling is gekomen omdat het op is gaan vallen dat mensen een auto van 25 jaar of ouder veelvuldig gingen gebruiken voor dagelijks vervoer. En hoe je het ook went of keert; daar was de regeling niet voor bedoeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom de aanhalingstekens ? Ik heb net uitgelegd dat het een oplossing kan zijn zodat ook de minder bedeelden in een oldtimer kunnen rijden. En als je het dossier ook maar half gelezen hebt weet je dat slechts 1% van de kilometers in Nederland door oldtimers gereden worden.
Dat zou betekenen dat je eerdere eigen conclusie ook twijfelachtig is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef 2cv het volgende:
blaat Ik weet niet wat de betekenis van subjectief is blaat.
[..]
Ik heb daar serieuze twijfels bij. Helaas heb ik geen bron om het tegendeel te bewijzen.
Dat misbruik komt voor, dat klopt. Maar opgeteld is het nog steeds zo dat 1% van alle kilometers verreden wordt door oldtimers. Dat is bijzonder weinig. En van alle oldtimerbezitters rijdt 74% minder dan 7500km per jaar. En daarvan rijdt zelfs driekwart minder dan 5000 kilometers. Dan zijn de voorgenomen plannen excessief te noemen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
De regeling is gekomen omdat het op is gaan vallen dat mensen een auto van 25 jaar of ouder veelvuldig gingen gebruiken voor dagelijks vervoer. En hoe je het ook went of keert; daar was de regeling niet voor bedoeld.
Niks met liefhebberij te maken dus, maar met goedkopigheid.
ik had er ook vijf, maar verkocht omdat het geld op was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef Paladijn het volgende:
Ik had overigens drie auto's, heb ik nu de grootste piemel?
Dingest had vijf... ik voel me nu pauper
Alex' intelligentie staat hier los van. En ik weet wat subjectief is. En wat objectief is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je eerdere eigen conclusie ook twijfelachtig is.
En nogmaals, de ratio doet niet terzake in deze zaak omdat men de bezuiniging hoe dan ook doorvoert. Desondanks is het grappig om te aanschouwen hoe je je in bochten wringt om het eigen gelijk te verkondigen - heb je een zeepkist van Sinterklaas gekregen
De laatste keer dat ik een auto kocht werd mijn piemel niet groter hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef Paladijn het volgende:
Ik had overigens drie auto's, heb ik nu de grootste piemel?
Dingest had vijf... ik voel me nu pauper
Goede reden om die regeling niet door te laten gaan lijkt me.quote:Op zondag 15 december 2013 00:00 schreef daNpy het volgende:
Daar ben ik het ook mee eens. En ze gaan de voorgestelde aantal miljoenen ook echt niet halen.
Schorsen of domweg niet op Nederlands kenteken hebben staan scheelt een hoopquote:Op zondag 15 december 2013 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had er ook vijf, maar verkocht omdat het geld op was.
Ik weet niet of je het domweg niet begrijpt of het niet wenst te begrijpen.quote:Op zondag 15 december 2013 00:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alex' intelligentie staat hier los van.
In dat geval: ben je in staat om objectief een discussie te voeren?quote:En ik weet wat subjectief is. En wat objectief is.
Ik vermoed dat eerste.quote:Op zondag 15 december 2013 00:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het domweg niet begrijpt of het niet wenst te begrijpen.
Jahoor, jij ook ?quote:[..]
In dat geval: ben je in staat om objectief een discussie te voeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |