quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:44 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ben jij mijn ss soms![]()
Ik heb namellijk geen flauw idee.............
echt? serieus????quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef pessie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben echt een beetje bang dat je het niet leuk vind.
Idd heb ik gezien, en excuus voor niet weten ivm overlijden en daardoor drukte en chaos ..quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:34 schreef PureEvil het volgende:
[..]
echt? serieus????
Want ik heb wel een berichtje geplaatst met foto's en alles...
Ik ben t ook kwijtquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Suikertante het volgende:
Ik volg het nu niet meerPessie had toch PureEvil? Waar komt _evenstar_ (gecondoleerd
) in dit verhaal om de hoek kijken?
Ze is echt fliefd op dr knijntje.quote:Op maandag 16 december 2013 18:00 schreef Suikertante het volgende:
Tally, ik geloof dat ik helemaal niet meer op je foto's heb gereageerd, maar ik was helemaal vertederd door je oudste!F vindt het lampje (hij heeft een paddestoel) ook helemaal het einde. Dat eendje is dus echt voor in bad he?
Ik zie dit net pas staan he!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Noh sparkling![]()
Wat een lieve leuke cadeautjesOliver vind die van hem helemaal tof! Mine mine mine my caaaw caaaawwww toot tooot heunnnn mine
![]()
![]()
Ik heb even stiekem gespiekt bij die van oudste, ze zal hysterisch blij zijn!
De pepernoten moet ik nog even laten staan , maar toch zeer welkom , want zodra het kan/mag vreet ik me er lekker kapot aan![]()
Echt zo tof en lief en knap dat je ondanks we elkaar niet echt kennen je toch heel feilloos wist wat ik tof zou vinden!!
Enorm bedankt!
Foto's volgen helaas morgen pas want mijn krielkippie heeft niet zijn avond dus laptop gaat niet![]()
Maar voor de statistieken
Autootjes voor Oliebol
Kikkerschort voor mijn kikkermeisje
Kruidnoten
Nailfolie ( met uitleg die zeer welkom is)
Quattro eyeshadow van essence
En sheabutter shower. Creamvan bodyshop
En ballonnen :p
Superverwend
Nogmaals heeeeel erg bedankt
Sorry drukte het ongelukkig uit ik bedoelde dat PE haar santa bedankte em excuus gaf ivm drukte etc ivm overlijden van haar schoonvaderquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Suikertante het volgende:
Ik volg het nu niet meerPessie had toch PureEvil? Waar komt _evenstar_ (gecondoleerd
) in dit verhaal om de hoek kijken?
Dat dus , livelink kan evenstariaans begrijpenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:40 schreef livelink het volgende:
Volgens mij zegt Evenstar alleen maar dat ze de post van PureEvil had gezien en dat PureEvil zich daarin ook had verontschuldigd voor het niet weten/raden van haar santa, in verband met drukte, chaos en het overlijden van haar schoonvader.
Ha! Die vond ik zelf ook tof vroeger, maar mijn moeder geloof ik niet. Heb ze toch maar meegenomenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is echt fliefd op dr knijntje.
En die jongste is gek op de lichtjes in het eendje. O hij kan wel in bad! Vanavond eens proberen. Nogmaals dank. Het was echt een te gek pakket
O en de rietjes! Die vind ze ook super tof zegt ze.
Ik vind het nu echt leuk dat we straks in hetzelfde topic posten, dan kan ik eens gaan sherlocken wie Roosje precies isquote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Lang leve de SherlockfunctieVond het heel leuk om uit te vinden wie jij nu eigenlijk was en gelukkig had je je lootje heel uitgebreid ingevuld.
Vanaf januari posten we vier maanden in hetzelfde topic
Ben vanaf het lootjestrekken trouw gaan meelezen bij de baby's en heb me af en toe zo moeten inhouden om niet te reageren als het over jullie nachten ging. Wist dat als ik ging posten ik me daarmee direct zou verraden.
Mijn kleine E heeft namelijk vanaf dat ik weer ben gaan werken tot een maand of 9 's nachts niet langer dan 1,5 uur aan een stuk geslapen. Zodoende slaapt hij vanaf dat moment dat hij zes maanden was regelmatig in ons bed. Inmiddels is hij anderhalf en slaapt hij over het algemeen gelukkig van 12 tot 530.
Dus ik herkende je verhaal zo goed. Enige verschil is dat Ow echt lang wakker was en E vooral vaak wakker was.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik zie dit net pas staan he!![]()
Ik ben heel blij dat de cadeautjes in de smaak vielen, ik vond het zo moeilijk iets voor jullie te verzinnen omdat ik je niet zo goed ken. Maar ik vond het heel leuk om me over jou en je gezin in te lezen en te shoppen voor jullie. En ik vind jullie echt geweldig![]()
As1981-santas -vlindurquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
De OP is ook niet helemaal bijgewerkt. Wegens gebrek aan overzicht. Als iedereen even vet gedrukt in een post zet wie zijn Santa was (die nog niet in de OP staat) kunnen we even overzicht maken.
Haha, schattig! Het idee om het schort te kopen worp je me zo mijn schoot inquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]echt dochter wou zelfs in de schort slapen
Chan -Santa-Chan - Susiequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
De OP is ook niet helemaal bijgewerkt. Wegens gebrek aan overzicht. Als iedereen even vet gedrukt in een post zet wie zijn Santa was (die nog niet in de OP staat) kunnen we even overzicht maken.
Alleen een b is genoeg tussen die haakjes!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:22 schreef As1981 het volgende:
[..]
[Bold]As1981-santas -vlindur[/bold]
Ik dacht dat ik wist hoe ik hem vet gedrukt moest maken. Sorry mobiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |