Ja echt heel leuk!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaaaa goed geraden Sonnetje!!
Blij dat je je pakjes leuk vindtDan kan ik nu rustig gaan slapen
quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Woaaaaaaaaaaaa tis wat na 34834837 hints en al die raadpogingen van mij XD![]()
Joepie!!![]()
![]()
Aah! Leuk! Veel plezier ermee! Enne die brownies, dat kan je nu ook zelfquote:Op zondag 15 december 2013 14:30 schreef Hilzillah het volgende:
Hè hè....
Heel de week heeft het pakje braaf gewacht, en toen mocht hij open. Senn is ook verwend
[foto ]
Senn intens gelukkig met zijn krantjes!En ik... KADOOTJES!!
[foto]
Whoooohooooo! Ik was blij hè!!
[foto]
Wifi niet geweldig, veel wegval... maandag bijlezen!
Dan doe ik de foto nog ff, want ik vond hem zo leuk!!quote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Fotohint had op de foto gemogen hoor
En hoef ze niet terug hoor
En ben blij dat je er blij mee bent!
Jullie nieuws had ik net op tijd meegekregenDus nog even gauw een kado in de doos erbij gedaan.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het boekje was een schot in de roos, mijn man besefte ineens dat ie echt papa wordt
Het boekje was een schot in de roos, mijn man besefte ineens dat ie echt papa wordt
quote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef Loj het volgende:
En wie is die SantaLo toch? Ik voel mezelf heel dom, maar weet het nog steeds niet...
Maar doe een gokje, door het boeketje en het bloemetje
Roosje84 ben jij SantaLo?
Ja, daardoor wist ik het.quote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef As1981 het volgende:
[..]helemaal goed. Nog gelukt met de woordzoekers????
Lang leve de Sherlockfunctiequote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef Loj het volgende:
Wat supertof!!
Vooral omdat ik je eigenlijk nog nooit in een topic waar ik wel eens kom was tegengekomen
Maar ik vind t echt super dat jij mijn ss was
Ik heb net al een lekker kopje thee op, en Ow mag er morgen van genieten!
Nu duik ik m'n bedje in met je boek, ben benieuwd!
Dankjewel lieve Roosje!
Graag gedaan. Leuk om te lezen dat je er blij mee bent. Vond het lastig want ik wist echt niets van jequote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, daardoor wist ik het.ontzettend bedankt voor de fantastische cadeautjes en de kaart die ik gisteren ook nog kreeg.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja!
Wat een leuk verslag! Ik hoop dat je er blij mee bent. En eerlijk is eerlijk Klumsy heeft me geholpen met verpakken en het schilderijtje + knopen! Ik ben namelijk totaal niet creatief...
Lekker hangbuikzwijnquote:
Ik ben blij dat je de cadeautjes leuk vindtquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:03 schreef _Bar_ het volgende:
![]()
even kijken nog hoe ik de foto's van mobiel hier ga krijgen.
maar wat een fijne kadoos. 2 maskers,3boeken kan ik weer uren lezeneen choco letter,speculaas brokken mijn grote favoriet qua koek. En voor roy een transformer.
echt een leuk en mooi pakket !!!!
en nu he... Zelfs bij het gedicht gaat er geen lichtje branden... Speurneus opzetten gaat.
wie woont er allemaal 206km bij me vandaan???
[..]
Dan doe ik de foto nog ff, want ik vond hem zo leuk!!
(gelukkig lurk ik al een tijd anders had ik ze waarschijnlijk niet herkend)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |