Doe dat, HGT is er niks bijquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog even verder zoeken naar een andere stream.
Als je het kan, kun je je schouder blokkeren. Dan kost het geen armkracht.. Maar blijft moeilijk sowieso...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef CherryOnTop het volgende:
Niet normaal man, met 1 hand alsof het niks is.
I love Speedo'squote:
Nog steeds geen digital UPC ? kanaal 47 hier in Amsterdamquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog even verder zoeken naar een andere stream.
Mooie show hoor...quote:
Ik heb denk ik een ander pakket dan jij. Bij mij werkt het niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds geen digital UPC ? kanaal 47 hier in Amsterdam
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef Stickertje het volgende:
Zeker een act die in Las Vegas past
schweinhundquote:
quote:
Die vond ik vroeger ook wel leukquote:
quote:
Maar ben je ook zo cute als Lukas?quote:
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar ben je ook zo cute als Lukas?
dit idd, had een hele andere indruk van de russen met dat paardquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Burner82 het volgende:
Hond heeft wel lol... tenminste niet zo een circus: doe het anders sla ik hond....
dededededededequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef Burner82 het volgende:
Hund is leuk, Hund heeft lol, baasje is lekker![]()
Ik ben voor
Ik ben voorquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit is wel een leuke hond trouwens
ik heb een schattige schweinhundquote:
foto sehen !?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb een schattige schweinhund
tissue nodig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef Burner82 het volgende:
Gewoon leuk en lief een jongen met zijn hond
Misschien straks in bed... maar dan blijft de hond buiten de slaapkamer...quote:
Er ist der: God ist ein DJ...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien straks in bed... maar dan blijft de hond buiten de slaapkamer...
robbie of zlatan?quote:
quote:
schweinrundquote:
Oe ik ken iemand die vaak in Duitsland is, zal eens vragen of hij wat lekkers meeneemt!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
duits kerstsnoep![]()
denk dat ik maandag even wat snoep ga halen
Ik woon kwartier van Duitsland, ga er nooit heen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ken iemand die vaak in Duitsland is, zal eens vragen of hij wat lekkers meeneemt!
Ik zou naar zo een supermarkt gaan. Zulke lekkere dingen broodbeleg en zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik woon kwartier van Duitsland, ga er nooit heen...
Aber keine Primark oder so...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
Wir haben doch auch der Lidl und die ALdi
Aanbod is heel anders, zelfs in de duitse aldiquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
Wir haben doch auch der Lidl und die ALdi
Ja ... Wasn Scheiss Kerl ...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Burner82 het volgende:
Ja, dieter, ksnap het, hou je kop...
Alessandro Safinaquote:
Nee, dank je ... Ga ik er nog aan ruiken ook ...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Aanbod is heel anders, zelfs in de duitse aldi
En wie wil er nou geen wc papier dat Happy End heet
Lijkt me ook geen native duitser... of iets omliggends..quote:
Engels dacht ik te horen. Ken hem niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen native duitser... of iets omliggends..
Ja dat denk ik ook, af en toe gooit hij er goed engels doorheen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Engels dacht ik te horen. Ken hem niet.
Het opera gedeelte is goed te doen... maar de rest.....quote:
Je hebt niet veel gemist.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Elke keer als er een act is klap ik eruitKlein stukje gehoord.
Opera bah
30 jaar und noch nicht German sprechenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef CherryOnTop het volgende:
Humerto: http://en.wikipedia.org/wiki/Bruce_Darnell
(Amerikaans dus)
in januari komt das superstarquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het opera gedeelte is goed te doen... maar de rest.....
Ach, niet iedereen heeft goed taalgevoel. Normaal leren Amerikanen überhaupt geen andere taal fatsoenlijk als ze naar het buitenland verhuizenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
30 jaar und noch nicht German sprechen
bijna iedereen verstaat wel engels, is ook niet zo nodigquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen heeft goed taalgevoel. Normaal leren Amerikanen überhaupt geen andere taal fatsoenlijk als ze naar het buitenland verhuizen
Nee, die ene kerel die in UK meedeed... dat was wat...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef Stickertje het volgende:
als een amerikaan meedoet bij HgT gaan mensen zueren, en nu hoor je niemand dat een amerikaan bij de duitse meedoet
Die was tofquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, die ene kerel die in UK meedeed... dat was wat...En dat was een NL
welke kerel?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, die ene kerel die in UK meedeed... dat was wat...En dat was een NL
Marty Broekmansquote:
kan ik heidi zienquote:
Nu denk ikquote:
echt vreselijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef Stickertje het volgende:
christian jahrig.. foute schlager muziek
je vindt hem echt leuk hequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:59 schreef Burner82 het volgende:
Ow Lukas, dat zag er leuk uit in de compilatie
Kzou hem echt niet wegsturen neequote:
Moet ook niet... gewoon nu eruit, mijn nummer, kan ik hem troosten of zo (A) en mijn kat kan dan zijn hond pesten of zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Mmm voor een finale vind ik het toch niet zo heel bijzonder eigenlijk.
Hehe neem ik RObbie wel. Bij gebrek aan Zlatan hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet ook niet... gewoon nu eruit, mijn nummer, kan ik hem troosten of zo (A) en mijn kat kan dan zijn hond pesten of zo
Dealquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe neem ik RObbie wel. Bij gebrek aan Zlatan hier.
Paul is nu blij, iemand kijkt op de weblogquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Burner82 het volgende:
Die Tutu reclame, zag ik op de weblog?
Ik kijk er wel vakerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Paul is nu blij, iemand kijkt op de weblog
Watjequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel vakerMaar alleen bij de leuke en niet enge dingen
Murdoch, Be Aa Barrakus, Hannibal und Gesicht....quote:
echt hequote:
Gesichtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Murdoch, Be Aa Barrakus, Hannibal und Gesicht....
Ik snap echt niet wie dat ooit bedacht heeft hoor.... Ondertitelen is 1. goedkoper dan nasynchroniseren en 2. handig om engels te leren.quote:
Gesichtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Murdoch, Be Aa Barrakus, Hannibal und Gesicht....
Als je arrogant genoeg bent, met genoeg bent, en dom genoeg bent... kom je nooit de stad uit, dus hoef je ook geen vreemde taal te spreken....quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wie dat ooit bedacht heeft hoor.... Ondertitelen is 1. goedkoper dan nasynchroniseren en 2. handig om engels te leren.
Dit.. Als kind ( en als volwassene ) heb je een hele grote voorsprong in een buitenlandse taal als je programmas kijkt met ondertitelingquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wie dat ooit bedacht heeft hoor.... Ondertitelen is 1. goedkoper dan nasynchroniseren en 2. handig om engels te leren.
Wij keken vroeger Commisar Rex op RTL.... zonder ondertiteling... werkt ook wel goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit.. Als kind ( en als volwassene ) heb je een hele grote voorsprong in een buitenlandse taal als je programmas kijkt met ondertiteling
kloptquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
We klagen hier wel over reclame, maar daar is het nog veel erger.
Maar ze hebben wel betere reclamesquote:
Dat lijkt zo omdat ze voor ons nieuw zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel betere reclames
dat is waarquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel betere reclames
volgens mij welquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Zou dit live gezongen zijn? Dan zingt hij nog heel prima.
Nope, ik zapte de verkeerde kant op, daardoor kwam ik op dsds terecht... maar denk dat ik het wel ga doen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Anonymousz het volgende:
burner82 kijk je ook naar de voice of germany?
Volgens mij wel. Zou ook wel vreemd zijn om juist hier te gaan playbackenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Zou dit live gezongen zijn? Dan zingt hij nog heel prima.
Tenminste wel livequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Stickertje het volgende:
[s]Nasynchronisatie [/s[ vertaling_____________________!
Duitsers snappen dat nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit vind ik dan weer raar, interview hem gewoon in het engels...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef CherryOnTop het volgende:
Ze hadden hem beter Christianne genoemd.
Op tv? Dat zou wel handig zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Stickertje het volgende:
Duitse nasynchroniseerde films hebben trouwens meestal een Taal 1 / Taal 2 optie.. Duits of originele taal
Is dat nog steeds? Ik weet wel dat dat vroeger zo was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Stickertje het volgende:
Duitse nasynchroniseerde films hebben trouwens meestal een Taal 1 / Taal 2 optie.. Duits of originele taal
Ja..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Op tv? Dat zou wel handig zijn.
Hoe doe je dat dan?quote:
Oh daar zeg je wat, ik weet niet of het nog steeds kan met digitale tv. Er zat altijd een I/II knop of de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nog steeds? Ik weet wel dat dat vroeger zo was.
Vroeger had je een knopje op je tv ervoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?Wordt de film dan tevens op een andere zender uitgezonden of moet je op een knop drukken?
Ja nu helaas niet altijd meer... Wordt er voor Dolby digitaal gekozenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nog steeds? Ik weet wel dat dat vroeger zo was.
Oh, dan vrees ik het ergste, heb niet zo'n knopquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh daar zeg je wat, ik weet niet of het nog steeds kan met digitale tv. Er zat altijd een I/II knop of de afstandsbediening
Staat hier tot 23.45 hoor...quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Stickertje het volgende:
Bij de duitse rtl kunnen ze nog slechter met een eind tijd omgaan dan de nederlandse
22 minuten uitgelopen![]()
Bij mij staat dat het tot 23:45 duurtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Stickertje het volgende:
Bij de duitse rtl kunnen ze nog slechter met een eind tijd omgaan dan de nederlandse
tot kwart voor 12 volgens mijn digitale tv gidsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Stickertje het volgende:
Op de digitale programma gids van kpn staat dat om 23.00 een ander programma had moeten beginnen wilkommen bei mario barthquote:
Valt nog wel te rekken met lang doen over de uitslag, de winnaar feliciteren, nog een keer die act doen etc.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Lijkt er zelfs eerder op dat ze te vroeg klaar zijn.
Misschien duurde de standaard aflevering tot 23u en nu de finale langer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op de digitale programma gids van kpn staat dat om 23.00 een ander programma had moeten beginnen wilkommen bei mario barth
Tsja, volgens tvgids.nl is er een Scrubs marathon op Comedy Central, erwijl het Southpark weekend is...quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op de digitale programma gids van kpn staat dat om 23.00 een ander programma had moeten beginnen wilkommen bei mario barth
De tv & internet liegt.. dat dit kan!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, volgens tvgids.nl is er een Scrubs marathon op Comedy Central, erwijl het Southpark weekend is...
O ja, daar kwam ik vanmiddag ook achter toen ik even wilde gaan zitten voor Scrubsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, volgens tvgids.nl is er een Scrubs marathon op Comedy Central, erwijl het Southpark weekend is...
Ik wil Scrubsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O ja, daar kwam ik vanmiddag ook achter toen ik even wilde gaan zitten voor Scrubs
Alleen minder jankverhalen... typischquote:
Dat wel. Maar in Amerika is dat weer wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen minder jankverhalen... typisch
Dunste boek in de wereld hequote:
daar mag je vast niet aan het programma meedoen als je geen jankverhaal hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel. Maar in Amerika is dat weer wel.
Of in het leger hebt gezeten, zijn ze daar ook dol op. Van die veteranen verhalenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daar mag je vast niet aan het programma meedoen als je geen jankverhaal hebt
Ik ging dood, maar terug voor de showquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Of in het leger hebt gezeten, zijn ze daar ook dol op. Van die veteranen verhalen
echt nietquote:
lijkt me wel echt briljant... dan hebben duitsers echt geen humorquote:
Die heb ik dus elke keer gemistquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnMaar ik vond die twee naakte figuren het beste.
ah ik snap hetquote:
Staat hem leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Stickertje het volgende:
Lucas lijkt speciaal voor de uitzending zijn wenkbrauwen geëpileerd te hebben
DO NOT TOUCH MY HOTTY!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef Stickertje het volgende:
awww hond heeft veel stemmen gekregen
Het zijn en blijven duitsers hequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
duitse stemmers hebben ook een slechte smaak
lijkt op een serie moordenaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Stickertje het volgende:
Wat een irritante jongen is die linkse
hij wil niet doorquote:
Down syndrom..quote:
hij is te gespannenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef CherryOnTop het volgende:
gast doe normaal man, wat irritant die linkse
Alsie wint, lunchmob aubquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef CherryOnTop het volgende:
gast doe normaal man, wat irritant die linkse
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
blijkbaar dus echt// EN ADHD cocaine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |