Ja..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Op tv? Dat zou wel handig zijn.
Hoe doe je dat dan?quote:
Oh daar zeg je wat, ik weet niet of het nog steeds kan met digitale tv. Er zat altijd een I/II knop of de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nog steeds? Ik weet wel dat dat vroeger zo was.
Vroeger had je een knopje op je tv ervoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?Wordt de film dan tevens op een andere zender uitgezonden of moet je op een knop drukken?
Ja nu helaas niet altijd meer... Wordt er voor Dolby digitaal gekozenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nog steeds? Ik weet wel dat dat vroeger zo was.
Oh, dan vrees ik het ergste, heb niet zo'n knopquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh daar zeg je wat, ik weet niet of het nog steeds kan met digitale tv. Er zat altijd een I/II knop of de afstandsbediening
Staat hier tot 23.45 hoor...quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Stickertje het volgende:
Bij de duitse rtl kunnen ze nog slechter met een eind tijd omgaan dan de nederlandse
22 minuten uitgelopen![]()
Bij mij staat dat het tot 23:45 duurtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Stickertje het volgende:
Bij de duitse rtl kunnen ze nog slechter met een eind tijd omgaan dan de nederlandse
tot kwart voor 12 volgens mijn digitale tv gidsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Stickertje het volgende:
Op de digitale programma gids van kpn staat dat om 23.00 een ander programma had moeten beginnen wilkommen bei mario barthquote:
Valt nog wel te rekken met lang doen over de uitslag, de winnaar feliciteren, nog een keer die act doen etc.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Lijkt er zelfs eerder op dat ze te vroeg klaar zijn.
Misschien duurde de standaard aflevering tot 23u en nu de finale langer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op de digitale programma gids van kpn staat dat om 23.00 een ander programma had moeten beginnen wilkommen bei mario barth
Tsja, volgens tvgids.nl is er een Scrubs marathon op Comedy Central, erwijl het Southpark weekend is...quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Op de digitale programma gids van kpn staat dat om 23.00 een ander programma had moeten beginnen wilkommen bei mario barth
De tv & internet liegt.. dat dit kan!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, volgens tvgids.nl is er een Scrubs marathon op Comedy Central, erwijl het Southpark weekend is...
O ja, daar kwam ik vanmiddag ook achter toen ik even wilde gaan zitten voor Scrubsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, volgens tvgids.nl is er een Scrubs marathon op Comedy Central, erwijl het Southpark weekend is...
Ik wil Scrubsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O ja, daar kwam ik vanmiddag ook achter toen ik even wilde gaan zitten voor Scrubs
Alleen minder jankverhalen... typischquote:
Dat wel. Maar in Amerika is dat weer wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen minder jankverhalen... typisch
Dunste boek in de wereld hequote:
daar mag je vast niet aan het programma meedoen als je geen jankverhaal hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel. Maar in Amerika is dat weer wel.
Of in het leger hebt gezeten, zijn ze daar ook dol op. Van die veteranen verhalenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daar mag je vast niet aan het programma meedoen als je geen jankverhaal hebt
Ik ging dood, maar terug voor de showquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Of in het leger hebt gezeten, zijn ze daar ook dol op. Van die veteranen verhalen
echt nietquote:
lijkt me wel echt briljant... dan hebben duitsers echt geen humorquote:
Die heb ik dus elke keer gemistquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnMaar ik vond die twee naakte figuren het beste.
ah ik snap hetquote:
Staat hem leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Stickertje het volgende:
Lucas lijkt speciaal voor de uitzending zijn wenkbrauwen geëpileerd te hebben
DO NOT TOUCH MY HOTTY!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef Stickertje het volgende:
awww hond heeft veel stemmen gekregen
Het zijn en blijven duitsers hequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
duitse stemmers hebben ook een slechte smaak
lijkt op een serie moordenaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Stickertje het volgende:
Wat een irritante jongen is die linkse
hij wil niet doorquote:
Down syndrom..quote:
hij is te gespannenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef CherryOnTop het volgende:
gast doe normaal man, wat irritant die linkse
Alsie wint, lunchmob aubquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef CherryOnTop het volgende:
gast doe normaal man, wat irritant die linkse
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
blijkbaar dus echt// EN ADHD cocaine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |