Doe dat, HGT is er niks bijquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog even verder zoeken naar een andere stream.
Als je het kan, kun je je schouder blokkeren. Dan kost het geen armkracht.. Maar blijft moeilijk sowieso...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef CherryOnTop het volgende:
Niet normaal man, met 1 hand alsof het niks is.
I love Speedo'squote:
Nog steeds geen digital UPC ? kanaal 47 hier in Amsterdamquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog even verder zoeken naar een andere stream.
Mooie show hoor...quote:
Ik heb denk ik een ander pakket dan jij. Bij mij werkt het niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds geen digital UPC ? kanaal 47 hier in Amsterdam
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef Stickertje het volgende:
Zeker een act die in Las Vegas past
schweinhundquote:
quote:
Die vond ik vroeger ook wel leukquote:
quote:
Maar ben je ook zo cute als Lukas?quote:
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar ben je ook zo cute als Lukas?
dit idd, had een hele andere indruk van de russen met dat paardquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Burner82 het volgende:
Hond heeft wel lol... tenminste niet zo een circus: doe het anders sla ik hond....
dededededededequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef Burner82 het volgende:
Hund is leuk, Hund heeft lol, baasje is lekker![]()
Ik ben voor
Ik ben voorquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit is wel een leuke hond trouwens
ik heb een schattige schweinhundquote:
foto sehen !?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb een schattige schweinhund
tissue nodig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef Burner82 het volgende:
Gewoon leuk en lief een jongen met zijn hond
Misschien straks in bed... maar dan blijft de hond buiten de slaapkamer...quote:
Er ist der: God ist ein DJ...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien straks in bed... maar dan blijft de hond buiten de slaapkamer...
robbie of zlatan?quote:
quote:
schweinrundquote:
Oe ik ken iemand die vaak in Duitsland is, zal eens vragen of hij wat lekkers meeneemt!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
duits kerstsnoep![]()
denk dat ik maandag even wat snoep ga halen
Ik woon kwartier van Duitsland, ga er nooit heen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ken iemand die vaak in Duitsland is, zal eens vragen of hij wat lekkers meeneemt!
Ik zou naar zo een supermarkt gaan. Zulke lekkere dingen broodbeleg en zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik woon kwartier van Duitsland, ga er nooit heen...
Aber keine Primark oder so...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
Wir haben doch auch der Lidl und die ALdi
Aanbod is heel anders, zelfs in de duitse aldiquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
Wir haben doch auch der Lidl und die ALdi
Ja ... Wasn Scheiss Kerl ...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Burner82 het volgende:
Ja, dieter, ksnap het, hou je kop...
Alessandro Safinaquote:
Nee, dank je ... Ga ik er nog aan ruiken ook ...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Aanbod is heel anders, zelfs in de duitse aldi
En wie wil er nou geen wc papier dat Happy End heet
Lijkt me ook geen native duitser... of iets omliggends..quote:
Engels dacht ik te horen. Ken hem niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen native duitser... of iets omliggends..
Ja dat denk ik ook, af en toe gooit hij er goed engels doorheen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Engels dacht ik te horen. Ken hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |