SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Minstens net zo triest. Nu spuug je honderden mensen in hun gezicht die familieleden of kennissen hebben verloren in een tragische ramp. Misschien dat jij dat geweldig vindt. Het is wat anders als jij zelf familie in die buurt had wonen.quote:
Ik was het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM heeft het al aangepast.Uitstekende moddereter is dat.
Dat kan, maar daar ging het niet om.quote:
Ik vind het helemaal niet geweldig, ik vind het goedkoop scoren, zeker als je 3-1 achterstaat. Ik geef alleen aan dat dit iets anders is dan oerwoudgeluiden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Misschien dat jij dat geweldig vindt. Het is wat anders als jij zelf familie in die buurt had wonen.
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat het raar is dat het schijnbaar oke is volgens de knvb om de spot te drijven met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar ging het niet om.
[..]
Ik vind het helemaal niet geweldig, ik vind het goedkoop scoren, zeker als je 3-1 achterstaat. Ik geef alleen aan dat dit iets anders is dan oerwoudgeluiden.
A. Twentefans zijn ook geen heilige boontjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Minstens net zo triest. Nu spuug je honderden mensen in hun gezicht die familieleden of kennissen hebben verloren in een tragische ramp. Misschien dat jij dat geweldig vindt. Het is wat anders als jij zelf familie in die buurt had wonen.
Ja joh, snel ff op iets anders zetten en dan weer 185 om goedkoop te scoren.quote:
Beide drogredenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
A. Twentefans zijn ook geen heilige boontjes.
B. De scheidsrechterspreekkoren moeten dan ook voortaan ophouden, wie weet is de moeder van de scheidsrechter ook overleden of lijdt zij aan een ernstige ziekte.
Je vergeleek het met oerwoud geluiden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat het raar is dat het schijnbaar oke is volgens de knvb om de spot te drijven met dat soort dingen.
OMGGG WAT EEN WERELDACTIEquote:
Uh, als dat zo was had dat er ook gestaan...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja joh, snel ff op iets anders zetten en dan weer 185 om goedkoop te scoren.
Nu is het nog niet eens zo extreem. Sommige wedstrijden bij Utrecht of Feyenoord hoor je niet anders. Als ze zo blijven hameren op 'Respect' en al die dingen, maar hier niks aan doen dan is dat op z'n minst opmerkelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vergeleek het met oerwoud geluiden.
Maar ik snap wel dat het krom is dat het (overigens ook zeer trieste) spandoek van jullie onderzocht wordt en dit geen gevolgen heeft.
Dan hebben we tegelijkertijd geëdit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, als dat zo was had dat er ook gestaan...
Jammer dit.
Ja, eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nu is het nog niet eens zo extreem. Sommige wedstrijden bij Utrecht of Feyenoord hoor je niet anders. Als ze zo blijven hameren op 'Respect' en al die dingen, maar hier niks aan doen dan is dat op z'n minst opmerkelijk.
Nee, ik was eerder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hebben we tegelijkertijd geëdit.
Luc aan de bal. "LUC LUC LUC LUC"quote:
Obvious troll.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Twente de punten weer steelt. Al is het op deze wijze beter dan in de laatste minuut zoals in hun kampioenschap jaar. Ik ben benieuwd naar de koppen op VZ
"Go Ahead weet niet te winnen in Enschede`quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Twente de punten weer steelt. Al is het op deze wijze beter dan in de laatste minuut zoals in hun kampioenschap jaar. Ik ben benieuwd naar de koppen op VZ
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Go Ahead weet niet te winnen in Enschede`
Het is wat. Uitslag is inderdaad enigszins geflatteerd. Had ook 6-1 kunnen zijnquote:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 22:25:292209 - Dusan Tadic his goal versus Go Ahead Eagles (3-1) was his first goal in 2209 minutes that didn't come from the penalty spot. Relief. reageer retweet
Lucky Twentequote:
KNTBquote:
En dan alsnog uit een standaardsituatie..quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 22:25:292209 - Dusan Tadic his goal versus Go Ahead Eagles (3-1) was his first goal in 2209 minutes that didn't come from the penalty spot. Relief. reageer retweet
![]()
Maar wel dus bij 14 van de 30 goals betrokken...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Kan er toch geen kut van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En weer maar 5 min voor Djordjevic_!
Mja, met kerst maar terug naar huis sturen, heb je toch geen klap aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan er toch geen kut van.
Ja. Ze zijn ook met die Borven bezig. Ben sowieso geen fan van huurlingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, met kerst maar terug naar huis sturen, heb je toch geen klap aan.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar staat PSV trouwens, zie ze niet in het lijstje staan.
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef TwenteFC het volgende:
Oh wacht, er zijn 2 pagina's ik ze ze al. sorry tom.
Hahahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahaha
Lachen gieren brullen met deze Duitser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uh, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
De homo's uit Deventer. En dat kan wel IkStampOpTacos?
Ja, echte cali inderdaad.quote:
Teren op "oude" glorie...quote:
Wow die was echt meesterlijk, ff serieus.quote:
Dat is een drogredenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee.
Overigens zou je dan elke supporterschare kunnen opdoeken maar ja.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk bouwen ze dat bord beter op dan de tribunes van het stadion xD
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
xD xDquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ja, leuk. Kan het club vs. club geflame weer stoppen nu?
Hoezo? Ik zei toch 'nee'. Leer lezen.quote:
Je probeerde het door die zin daarna goed te praten inderdaadquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zei toch 'nee'. Leer lezen.
Niet echt. Ik zei alleen dat het overal voorkomt. Niet dat het daarom wel oke is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je probeerde het door die zin daarna goed te praten inderdaad
twitter:HenkAlbers1970 twitterde op zondag 15-12-2013 om 11:00:20Opstelling #CambuurNienhuis,Droste,Leeuwin,VdLaan,Bijker,ElMakrini,Bakker,VBrakel,Lukoki,Hemmen,Ritzmaier #CAMAJA #Ajax reageer retweet
PSV heeft nu echt een overwinning nodig, anders staan de supporters volgende week weer met pindakaas op de training.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 11:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV heeft nu echt een overwinning nodig, anders staan de supporters volgende week weer met pindakaas op de training.
Lambiekquote:
Je moet natuurlijk naar Rotterdam.quote:Op zondag 15 december 2013 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag ben ik helaas niet in het topic aanwezig.
Met Rickazio en de harde kern op stap?quote:Op zondag 15 december 2013 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat spreekt voor zich, zo'n Nick van der Velden kan wel met de druk om gaan, maar die jonge jongens hebben dat beetje steun wat ik kan bieden toch nodig.quote:Op zondag 15 december 2013 12:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk naar Rotterdam.
Rick wilde niet mee omdat hij het buitenlander gehalte in Rotterdam iets te hoog vond.quote:Op zondag 15 december 2013 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Met Rickazio en de harde kern op stap?
Rickazio vertelt mij nu dat hij Perez een fantastische analist vindt.quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef AFCNiels het volgende:
Perez vindt Lukoki een kankerneger, maar probeert het een beetje netjes te houden. Perez![]()
![]()
Groningen is ook alleen lichamelijk aanwezig in de Kuip, jantje Feyenoord.quote:Op zondag 15 december 2013 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je dat bewijzen?quote:Op zondag 15 december 2013 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rickazio vertelt mij nu dat hij Perez een fantastische analist vindt.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rickazio vertelt mij nu dat hij Perez een fantastische analist vindt.
Ik wil helaas geen racistische leuzen verspreiden op FOK! dus wil ik hem niet verder citeren, sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel het hem nou niet.quote:
Uh, oke? Lekker relevantquote:Op zondag 15 december 2013 12:30 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Mooi beeld van hoe het er bii de hele wedstrijd van psv aan toe gaat
PSV speelt helemaal niet, dwaasquote:Op zondag 15 december 2013 12:33 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Sorry dat ik over voetbal praat
De wereldkampioen werd toen lekker afgemaakt.quote:Op zondag 15 december 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur - Ajax 4-1
Wat een match was dat
Net of cambuur al 100% kansen heeft gehad. Ze werken alleen hard.quote:Op zondag 15 december 2013 12:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zijn gevaarlijker dan Ajax, dus zit wel iets van een kern van waarheid in.
Ajax wel?quote:Op zondag 15 december 2013 12:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net of cambuur al 100% kansen heeft gehad. Ze werken alleen hard.
Dankje.quote:
Vitesse had het moeilijk bij de nummer 18 om er maar eentje in te gooienquote:Op zondag 15 december 2013 12:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je zou het maar moeilijk hebben bij de nummer 17
Nee, je meende het serieus en nu eronderuit proberen te komenquote:Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nergens, maar jullie happen zo lekker hier
Oke man.quote:Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, je meende het serieus en nu eronderuit proberen te komen
echt hequote:Op zondag 15 december 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat Ligeon niet meer die inworpen geven alstublieft.
Idd, heeft Cambuur altijd he, tegen Feyenoord en Twente ook al..quote:Op zondag 15 december 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is niet best.
Zullen zo dus wel scoren
Vitesse.quote:Op zondag 15 december 2013 12:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Idd, heeft Cambuur altijd he, tegen Feyenoord en Twente ook al..
Ben jij niet gewend he, zo'n hoog niveau?quote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niveautje deze wedstrijd, tering.
Godver wat heb jij vandaag?quote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ben jij niet gewend he, zo'n hoog niveau?
Jij zou geen cabaretvoorstelling moeten beginnen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ben jij niet gewend he, zo'n hoog niveau?
Blijft toch 12:30 uitwedstrijd kunstgras na een Europese midweek..quote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niveautje deze wedstrijd, tering.
Vorige keer ADO 0-4 Ajaxquote:Op zondag 15 december 2013 12:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Blijft toch 12:30 uitwedstrijd kunstgras na een Europese midweek..
Daarom werd er dus zoveel 0-4 voorspeld..quote:
Beste gewoon tikkie terug ja.quote:Op zondag 15 december 2013 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kansloos om van 30 meter direct op doel te schieten
Memphis Depay en Jeffrey Bruma vinden dit onzinquote:Op zondag 15 december 2013 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kansloos om van 30 meter direct op doel te schieten
Was sarcastisch haha, weet ook wel dat je gelijk hebt, maar is wel leuk als het lukt tochquote:Op zondag 15 december 2013 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet dan mensen voorin die hem evt erin kunnen koppen, met al die kleine jongens van Ajax
Hij ken er geen klote vanquote:Op zondag 15 december 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson heeft echt geen inzicht
geen inzicht, geen techniek, geen scorend vermogen...wat wel behalve een domme uitstraling?quote:Op zondag 15 december 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson heeft echt geen inzicht
Heb jij een glazen bol?quote:Op zondag 15 december 2013 12:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
''Ajax laat 2 dure punten liggen in strijd om koppositie''
Het is nog 67 minuten.quote:Op zondag 15 december 2013 12:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
''Ajax laat 2 dure punten liggen in strijd om koppositie''
Volgens mij kan hij er niet zo veel vanquote:Op zondag 15 december 2013 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij doet Lukoki vandaag met Ajax mee
Jaquote:
Wij doen ook nog meequote:Op zondag 15 december 2013 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kampioenschap gaat dus tussen Twente en Vitesse, da's duidelijk.
Dit gaat gebeuren.quote:
Klopt.quote:
Wij wonnen daar ook maar met 0-1 hoorquote:Op zondag 15 december 2013 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kampioenschap gaat dus tussen Twente en Vitesse, da's duidelijk.
1-1quote:
quote:
Nee ze spelen gewoon kut.quote:Op zondag 15 december 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen speelt mee behalve andersen & sigthorsson
Omdat Bojanquote:Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
Ik snap er geen klote van waarom Bojan niet speelt.
Zal wel weer huilie huilie zijn op kunstgras met z'n wrakke lichaampje.quote:Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
misschien nog niet fit genoeg voor 2/3 wedstrijdein de weekquote:Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
Nee? Hij kan er geen kut van, daarom.quote:Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
Zo kan je het ook zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zal wel weer huilie huilie zijn op kunstgras met z'n wrakke lichaampje.
Dit kunstgras kan ook haast niet goed zijn bij zo'n armoedige club.quote:Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zal wel weer huilie huilie zijn op kunstgras met z'n wrakke lichaampje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |