SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Minstens net zo triest. Nu spuug je honderden mensen in hun gezicht die familieleden of kennissen hebben verloren in een tragische ramp. Misschien dat jij dat geweldig vindt. Het is wat anders als jij zelf familie in die buurt had wonen.quote:
Ik was het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM heeft het al aangepast.Uitstekende moddereter is dat.
Dat kan, maar daar ging het niet om.quote:
Ik vind het helemaal niet geweldig, ik vind het goedkoop scoren, zeker als je 3-1 achterstaat. Ik geef alleen aan dat dit iets anders is dan oerwoudgeluiden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Misschien dat jij dat geweldig vindt. Het is wat anders als jij zelf familie in die buurt had wonen.
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat het raar is dat het schijnbaar oke is volgens de knvb om de spot te drijven met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar ging het niet om.
[..]
Ik vind het helemaal niet geweldig, ik vind het goedkoop scoren, zeker als je 3-1 achterstaat. Ik geef alleen aan dat dit iets anders is dan oerwoudgeluiden.
A. Twentefans zijn ook geen heilige boontjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Minstens net zo triest. Nu spuug je honderden mensen in hun gezicht die familieleden of kennissen hebben verloren in een tragische ramp. Misschien dat jij dat geweldig vindt. Het is wat anders als jij zelf familie in die buurt had wonen.
Ja joh, snel ff op iets anders zetten en dan weer 185 om goedkoop te scoren.quote:
Beide drogredenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
A. Twentefans zijn ook geen heilige boontjes.
B. De scheidsrechterspreekkoren moeten dan ook voortaan ophouden, wie weet is de moeder van de scheidsrechter ook overleden of lijdt zij aan een ernstige ziekte.
Je vergeleek het met oerwoud geluiden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat het raar is dat het schijnbaar oke is volgens de knvb om de spot te drijven met dat soort dingen.
OMGGG WAT EEN WERELDACTIEquote:
Uh, als dat zo was had dat er ook gestaan...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja joh, snel ff op iets anders zetten en dan weer 185 om goedkoop te scoren.
Nu is het nog niet eens zo extreem. Sommige wedstrijden bij Utrecht of Feyenoord hoor je niet anders. Als ze zo blijven hameren op 'Respect' en al die dingen, maar hier niks aan doen dan is dat op z'n minst opmerkelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vergeleek het met oerwoud geluiden.
Maar ik snap wel dat het krom is dat het (overigens ook zeer trieste) spandoek van jullie onderzocht wordt en dit geen gevolgen heeft.
Dan hebben we tegelijkertijd geëdit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, als dat zo was had dat er ook gestaan...
Jammer dit.
Ja, eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nu is het nog niet eens zo extreem. Sommige wedstrijden bij Utrecht of Feyenoord hoor je niet anders. Als ze zo blijven hameren op 'Respect' en al die dingen, maar hier niks aan doen dan is dat op z'n minst opmerkelijk.
Nee, ik was eerder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hebben we tegelijkertijd geëdit.
Luc aan de bal. "LUC LUC LUC LUC"quote:
Obvious troll.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Twente de punten weer steelt. Al is het op deze wijze beter dan in de laatste minuut zoals in hun kampioenschap jaar. Ik ben benieuwd naar de koppen op VZ
"Go Ahead weet niet te winnen in Enschede`quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Twente de punten weer steelt. Al is het op deze wijze beter dan in de laatste minuut zoals in hun kampioenschap jaar. Ik ben benieuwd naar de koppen op VZ
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Go Ahead weet niet te winnen in Enschede`
Het is wat. Uitslag is inderdaad enigszins geflatteerd. Had ook 6-1 kunnen zijnquote:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 22:25:292209 - Dusan Tadic his goal versus Go Ahead Eagles (3-1) was his first goal in 2209 minutes that didn't come from the penalty spot. Relief. reageer retweet
Lucky Twentequote:
KNTBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |