Ik vind haar juist wel goed. En ze heeft ook een beetje dans en acteer ervaring omdat ze in musicals speelt. Gorden is imo overbodig, hij 'zingt' alleen maar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan haar niet uitstaan. Patricia Paay (die ik normaal niet mot) vond ik het altijd prima doen bij HgT, eerlijk en kritisch waar het moest. Beetje als Gordon maar dan wat minder hard.
Het komt gewoon doordat ik haar als persoon niet leuk vind. Verder is ze ook niet echt heel kritisch. Ze vind alles leuk en mooi en geweldig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vind haar juist wel goed. En ze heeft ook een beetje dans en acteer ervaring omdat ze in musicals speelt. Gorden is imo overbodig, hij 'zingt' alleen maar.
ik zou chantal wel willen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik vind Dan wel leuk maar ik hoef hem niet echt hoor
Oh je houdt van gepraat 'tijdens'quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou chantal wel willen.
zeker als ze dialect praat
Hebben warming up gedaan, anders doe je dat niet zonder blessures achterafquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Wat een eer.. een filmpje van ene martin de boer
beter dan van je moeder, dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Wat een eer.. een filmpje van ene martin de boer
nee, voorafquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je houdt van gepraat 'tijdens'
Verkeerde gequote?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hebben warming up gedaan, anders doe je dat niet zonder blessures achteraf
wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"zag je dat topic in R&P vanmiddag?"
ja, jij ook? geil man
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"zag je dat topic in R&P vanmiddag?"
ja, jij ook? geil man
Ik heb hetzelfde. Geen overdonderend effect.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Misschien ben ik afgestompt, maar dit vind ik ook al geen moer aan.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Geen overdonderend effect.
Inderdaad. Ik had er ook meer van verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Geen overdonderend effect.
mij zou het niet lukkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Het ziet er ook helemaal niet zo moeilijk uit.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Blester het volgende:
Als je op het podium loopt struikel je waarschijnlijk, zo laag ligt de lat bij deze show.
Yoni is kut jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef gianni61 het volgende:
joni is toch een meisjenaam
en betekend toch (letterlijk) kut?
wut?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef gianni61 het volgende:
joni is toch een meisjenaam
en betekend toch (letterlijk) kut?
die kende ik welquote:
woensdag?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef Disana het volgende:
Ik vind dit drie keer niks. Zo drammerig.
De Diabolo dansende haarballen actquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Het is het allemaal net niet vandaag.
Dat was tenminste nog origineel. Al heb ik van de diabolo's amper wat gezien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De Diabolo dansende haarballen act
Ja die was tenminste om te lachen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar 1 van hen een contract zou willen aanbiedenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Blester het volgende:
Zouden die kandidaten ook contracten moeten ondertekenen? Voice heeft dat bijvoorbeeld wel.
Dat ze nooit meer publiekelijk gaan zingen? Ik ben voor...quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Blester het volgende:
Zouden die kandidaten ook contracten moeten ondertekenen? Voice heeft dat bijvoorbeeld wel.
Als die doorgaatquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je met een dance act aan zou moeten behalve dan ineen dinershow te zetten, zelfde geld voor de rest trouwens ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Blester het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Ja, verzin maar een smoes waarom het niet lekker ging.Stomme lul
Ja niet dat het vorige week zo geweldig was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Niveau is lager dan vorige week, of niet?
een GOEDE dans-act, kan veel...quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je met een dance act aan zou moeten behalve dan ineen dinershow te zetten, zelfde geld voor de rest trouwens ook
Ik refereerde naar zijn naam.quote:
Die was helemaal dramaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Niveau is lager dan vorige week, of niet?
Je bedoelt Diederick, die had ik gelukkig ook gemist.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:40 schreef Blester het volgende:
Tering, wake me up verkrachting haha, die had ik nog niet gezien
Helaas heb ik geen RTL anders zou ik dat ook kijken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga zo maar over naar Das Supertalent
dsds? hoe laat is da?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga zo maar over naar Das Supertalent
Nu tot 23.45 en al tijdje bezigquote:
ik zie alleen reclamequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu tot 23.45 en al tijdje bezig
Huh duurt dat zo lang?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mijn tv van 20.15 tot 23.45quote:
welke zender?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Duitsers hebben dat uitgevonden hequote:
Sjezus dat zou ik niet volhouden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mijn tv van 20.15 tot 23.45
ze zijn er goed in jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Duitsers hebben dat uitgevonden he
RTL Television, Ziggo 614quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Duitsers hebben dat uitgevonden he
die ken ik nietquote:
UPC, ik weet ook niet wat het is, geen toegang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik niet
welke aanbieder heb jij?
RTL Television, Ziggo 614quote:
ik heb kpn, maar heb de zender gevonden.. een van de jury leden is hopelijk niet dieter?quote:
Koblenz?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb kpn, maar heb de zender gevonden.. een van de jury leden is hopelijk niet dieter?
welke dieter?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb kpn, maar heb de zender gevonden.. een van de jury leden is hopelijk niet dieter?
Mwoa, gewoon nederlander...quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke dieter?
dieter koblenz is gewoon een nederlander
geen idee,die dieter die de duitse idols presenteerdequote:
oke, maastrichtenaar danquote:
Ging toch meer voor Kerkrade eigenlijk... Maar mtr kan ook wel ja... Sjengen zijn raar...quote:
Hij is nu al erger dan Gordonquote:
als je van darten houd..quote:
Vind RTL toch wel leuker nuquote:
Do the chubby-checkquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:54 schreef CherryOnTop het volgende:
hahahaha dat pak van heidi op de duitser
En een nep Humberto in de juryquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:54 schreef CherryOnTop het volgende:
hahahaha dat pak van heidi op de duitser
ik hoop dat je dit nu zietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb streams gevonden maar ze werken nog niet zo lekker
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
wat? dit is doorgegaan naar de liveshow?!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef CherryOnTop het volgende:
er hat ein knallrotes gummibooooooot
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef CherryOnTop het volgende:
er hat ein knallrotes gummibooooooot
Knalrotes gummiboot ...quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
o....m....f...g.....!!!! dit is 100x beter dan de nederlandse
nu al beter dan het hele nederlandse programmaquote:
mooiquote:
Das Superstarquote:
een hoop baggerquote:
die ouwequote:
Zingende crackhoer...quote:
Duisters zijn wel beter met Heidiquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
nederlandse stemmers hebben een slechte smaak
Nou, zeg dat wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
nederlandse stemmers hebben een slechte smaak
Nee, maar dat heb ik bij al die talentenshows.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Morm_NL het volgende:
Ben ik dan de enige die van deze uitslag/stemmen niets geloof?
Die duitsers geloof ik wel... anders kan dat echt nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik bij al die talentenshows.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die duitsers geloof ik wel... anders kan dat echt niet
Als ik die stream aanzet klapt mijn internet eruitquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die duitsers geloof ik wel... anders kan dat echt niet
Ik hoop echt dat het nog op YT komtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik die stream aanzet klapt mijn internet eruitHelaas.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het nog op YT komt
Volgens mij staat dit nooit op YT wordt altijd weggehaald vanwege rechten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het nog op YT komt
beter dan non stopquote:
Ik vind het juist het leukst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
got talent is mijn minst favo talentenprogramma
wanneer komt hetquote:
O van de voice heb ik van de week wel een aantal filmpjes op YT gekeken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit nooit op YT wordt altijd weggehaald vanwege rechten.
Die wel ja maar van RTL is altijd weggehaald.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O van de voice heb ik van de week wel een aantal filmpjes op YT gekeken.
Finale al bezig... maar je hebt de beste act al gemistquote:
Ah oke. Jammerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wel ja maar van RTL is altijd weggehaald.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Finale al bezig... maar je hebt de beste act al gemist
wie is amira?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Als Amira volgende week niet door gaat kijk ik uberhaupt de finale niet!
Dame op leeftijd, omringt met leuke hollister jongens (en wat dames in badpak) zingt: er hat eine rote gummiboot... Kan niet meer beter wordenquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dame op leeftijd, omringt met leuke hollister jongens (en wat dames in badpak) zingt: er hat eine rote gummiboot... Kan niet meer beter worden
Dat meisje wat met 9 jaar prachtig mooi opera zong.quote:
wat zijn hollister jongens?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dame op leeftijd, omringt met leuke hollister jongens (en wat dames in badpak) zingt: er hat eine rote gummiboot... Kan niet meer beter worden
afgetrainde jongens die voor geld in alleen een kort broekje in een winkel staan die Hollister heetquote:
a de winkel en het merk ken ik welquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
afgetrainde jongens die voor geld in alleen een kort broekje in een winkel staan die Hollister heet
ik keek meer naar de damesquote:
Ik wil een abbo eropquote:
Niet gezienquote:
Gordon en chantal is beter?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
Hoe kan men Mr Modern Talking, Dieter Bohlen, uberhaupt serieus nemen als jury lid.
jijquote:
Ik ben bang voor blauw.....quote:
ik ookquote:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/78quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef CherryOnTop het volgende:
TAL / Das Supertalent - Mit Heidi und ein Knallrotes Gummiboot
Owquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/78
Really
Voor een demo-team waren ze best slecht hoor.. geen verhaal, veel gespring..quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Montagui het volgende:
Four Horsemen niet door? WTF?
Dat Jan (helaas) niet door is kan ik me nog ergens wat bij voorstellen, dat was gewoon RAAR...maar de Four Horsemen niet? Belachelijk.
Denk dat het tijd wordt om bij HGT in ieder geval solozang niet meer mee te laten doen. Voor zangers zijn er genoeg andere podia om zich te bewijzen.
Leuk toch, zo'n live show waar Nederland kan stemmen?quote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat die 4 jongens niet doorgaan.
Ten faveure van 2 kinderen die van de productie of de regie seksuele gebaartjes moeten dansen waar ze zelf niets van snappen.
soort van reclame voor de NS ofzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
ik zie nu pas de blauwe blouse en gele jas van dan
das interessant, ik dacht dat je een hekel had aan kinderen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Als Amira volgende week niet door gaat kijk ik uberhaupt de finale niet!
Bij blauw & geel moet ik altijd denken aan Zeemanquote:Op maandag 16 december 2013 09:31 schreef najazeg het volgende:
[..]
soort van reclame voor de NS ofzo
Heb ik ook.quote:Op maandag 16 december 2013 09:38 schreef najazeg het volgende:
[..]
das interessant, ik dacht dat je een hekel had aan kinderen?
-Te oud? Lastig, ook bij The Voice zie je weinig veertigplussers.quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ze wel iets aan het concept moeten doen mbt de solozangers inderdaad... die hebben echt al zoveel andere mogelijkheden in talentenjachten om aan de bak te komen...
duidelijk jaquote:
Heb de afstandbediening nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon zappen, SR is er nog wel eventjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |