Ik vind haar juist wel goed. En ze heeft ook een beetje dans en acteer ervaring omdat ze in musicals speelt. Gorden is imo overbodig, hij 'zingt' alleen maar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan haar niet uitstaan. Patricia Paay (die ik normaal niet mot) vond ik het altijd prima doen bij HgT, eerlijk en kritisch waar het moest. Beetje als Gordon maar dan wat minder hard.
Het komt gewoon doordat ik haar als persoon niet leuk vind. Verder is ze ook niet echt heel kritisch. Ze vind alles leuk en mooi en geweldig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vind haar juist wel goed. En ze heeft ook een beetje dans en acteer ervaring omdat ze in musicals speelt. Gorden is imo overbodig, hij 'zingt' alleen maar.
ik zou chantal wel willen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik vind Dan wel leuk maar ik hoef hem niet echt hoor
Oh je houdt van gepraat 'tijdens'quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou chantal wel willen.
zeker als ze dialect praat
Hebben warming up gedaan, anders doe je dat niet zonder blessures achterafquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Wat een eer.. een filmpje van ene martin de boer
beter dan van je moeder, dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Wat een eer.. een filmpje van ene martin de boer
nee, voorafquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je houdt van gepraat 'tijdens'
Verkeerde gequote?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hebben warming up gedaan, anders doe je dat niet zonder blessures achteraf
wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"zag je dat topic in R&P vanmiddag?"
ja, jij ook? geil man
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"zag je dat topic in R&P vanmiddag?"
ja, jij ook? geil man
Ik heb hetzelfde. Geen overdonderend effect.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Misschien ben ik afgestompt, maar dit vind ik ook al geen moer aan.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Geen overdonderend effect.
Inderdaad. Ik had er ook meer van verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Geen overdonderend effect.
mij zou het niet lukkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Het ziet er ook helemaal niet zo moeilijk uit.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Blester het volgende:
Als je op het podium loopt struikel je waarschijnlijk, zo laag ligt de lat bij deze show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |