ah, tis het norovirus. ik vermoedde al dat het die was die de rondte doetquote:Op maandag 16 december 2013 11:56 schreef NotTheSame het volgende:
Oh hai! Ik kom me maar even gauw melden met mijn peuter!
Gelukkig hebben we zaterdag al haar verjaardag gevierd, want ik lig momenteel plat met het Noro-virus. Heul de nacht in innige omhelzing met de toiletpot gezeten.
Ze vroeg er om vanmorgen. Maf kind. Al zal het misschien ook liggen dat ze na het drankje een koetjesreep krijgt..quote:Op maandag 16 december 2013 13:05 schreef laziness het volgende:
Ja hier dus ook bij opstaan, slapen 's middags en slapen 's avonds. Tussendoor als er aanleiding toe is.
Fijn dat Sofie het makkelijk drinkt en het helpt
quote:Op maandag 16 december 2013 13:16 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ze vroeg er om vanmorgen. Maf kind. Al zal het misschien ook liggen dat ze na het drankje een koetjesreep krijgt..
Hier niet spugen maar diaree.. Van onder naar bovenquote:Op maandag 16 december 2013 13:40 schreef pessie het volgende:
[..]![]()
Nathan en Lauren waren ook aan het spugen dit weekend. Ik had alleen niet het idee dat ze ziek waren. Is daar het noro virus?
Uhm ja, 7 uur bij het opstaan, vaak is die al doorgelekt dan, half 10, ook op school doen ze het rond die tijd, dan ligt het er even aan hoe vol zijn luier zit, maar meestal na het eten rond half 2, dan soms rond 5 uur voor het eten, maar als ze na het eten in bad gaan, dan wacht ik nog wel even en dan ook nog een schone luier voor hij gaat slapen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Verschoon jij nog zo vaak per dag bij alleen plas dan? Ik echt al heel lang niet meer en hij krijgt er geen luieruitslag van. Ik verschoon op een paar vaste momenten per dag zoals het kdv ook doet.
's Nachts is het ook 12 uur met dezelfde plasluier voor de meeste kinderen tenslotte.
DJMO heeft fysieke strijd. Ik zou er dan voor kiezen die strijd zo min mogelijk aan te gaan. Mocht hij luieruitslag krijgen kan je daar weer naar gaan handelen maar luieruitslag van een plasluier komt volgens mij veel minder voor dan van poep.
En ik zeg nergens dat ze hem de hele dag met dezelfde luier moet laten lopen hè?Maar bij het opstaan en dan bij het middagslaapje weer lijkt me best een reële optie mits geen poep. Om het aantal frustratiemomenten per dag omlaag te brengen zodat beiden er de andere momenten makkelijker in kunnen gaan.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier niet spugen maar diaree.. Van onder naar boven
Ja hoort erbij! Helaas hoor want ik wordt ook wel eens gek van dat gepluk en gefriemel. Maar interesse in de inhoud van haar luier is nu minder aan het worden.quote:Op maandag 16 december 2013 18:38 schreef Susie het volgende:
NTS van harte met je peuter! En Beterschap.
Ik ook een ziek kind, oh nee, man, maar is hetzelfde toch?Overigens keelpijn?
Hier ligt ze tegenwoordig wel redelijk stil, maar zit ze ook iedere keer met haar handen aan dr doosEn wil ze kijken naar wat ze geproduceerd heeft
Hoort erbij?
laat jij Geert ook liggen bij een plas luierverschoning?quote:Op maandag 16 december 2013 12:42 schreef DJMO het volgende:
Geert is dus helaas idd gevoelig voor luieruitslag. Dus ik verschoon wel regelmatig. Hij mag tegenwoordig thuis vaak zonder luier lopen, gaat dan gewoon naar de wc. Ook hier op de psz nooit klachten over hem bij het verschonen, ze zien wel dat het heel sterk en druk karaktertje is met een sterke eigen wil
Geert is niet onder de indruk van TV, en ook als ik hem laat staan is het een gedoe, rent hij weg, draait zich om en houdt obstinaat z'n benen stijf bij elkaar. Het idiote is als wanneer Papabear hem verschoont hij spontaan op de bank springt, gaat liggen met z'n benen in de lucht en lachend wacht tot hij klaar isquote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
laat jij Geert ook liggen bij een plas luierverschoning?
Ik laat Roy bij plas tegenwoordig staan,zet ik de dvd van kaatje op en dan kan ik het vlug doen terwijl Roy in trance kaatje kijkt.
op school hebben ze 2man nodig om Roy een poep luier te verschonen,thuis overgens ook.
Als ik op dinsdag alleen met Roy ben,zet ik Roy gewoon onder de douche. Alleen ook niet handig want dan heb ik het gevecht met afdrogen en aankleden.
sneu ticootje diaree bij de kleintjes,
beloningskaarten misschien een idee? Bij Jan werkte ook helemaal niets, tot hij naar de basisschool moest en een 'preek' van de schooldirectrice kreeg dat hij wel zindelijk moest zijn als hij naar school wilde. hij was binnen een week dag én nachtzindelijk zonder ooit een ongelukje te hebben gehadquote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Fannetje het volgende:
Hier is het verschonen helemaal geen probleem gelukkig, lijkt me erg vervelend als dat wel zo is.
Maar ja, hier dan weer een dame van 3 jr 3 mnd die weigert zindelijk te worden. Ze vindt het echt totaal niet interessant.
ik irriteer me er mateloos aan, dat klopt. Maar meestal negeer ik het ongewenste gedrag gewoon volkomen, tenzij ik haast heb om bv Jan van school te halen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar is het niet een teken dan dat hij het doet omdat hij weet dat hij jou zo pp de kast jaagt?
En we waren onderweg. Op een parkeerplaats.quote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef pessie het volgende:
[..]das minder.
Maar vooralsnog heb ik niet het idee dat ze echt ziek waren. Gewoon 2x spugen en bleek zijn. En manlief is erg snel, die had de peutertroep al half opgeruimd toen ik wakker werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |