abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134323818
Ik verschoon denk ik een keer of 4 per dag (baby) of bij poep.

In de ochtend, zo rond de lunch, zo rond avondeten en bij naar bed gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 december 2013 @ 12:42:45 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134324323
Geert is dus helaas idd gevoelig voor luieruitslag. Dus ik verschoon wel regelmatig. Hij mag tegenwoordig thuis vaak zonder luier lopen, gaat dan gewoon naar de wc. Ook hier op de psz nooit klachten over hem bij het verschonen, ze zien wel dat het heel sterk en druk karaktertje is met een sterke eigen wil :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_134324907
Sofie krijgt bij opstaan, naar bed gaan en weer bij naar bed gaan standaard een schone luier. Ook als ze gepoept heeft uiteraard. Als ze dr knuffeldoekje krijgt dan blijft ze goed liggen.

Movilcolon lijkt goed aan te slaan. Ze vind het ook helemaal niet erg om het drankje te drinken.
*poef* nu is het weg
  maandag 16 december 2013 @ 13:05:32 #129
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_134325043
Ja hier dus ook bij opstaan, slapen 's middags en slapen 's avonds. Tussendoor als er aanleiding toe is.

Fijn dat Sofie het makkelijk drinkt en het helpt ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_134325195
En anders de locatie veranderen.?
V. wil liever staan en zitten of whatever floats his boat. dan gaat dat weer een poosje goed.
pi_134325214
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:56 schreef NotTheSame het volgende:
Oh hai! Ik kom me maar even gauw melden met mijn peuter!
Gelukkig hebben we zaterdag al haar verjaardag gevierd, want ik lig momenteel plat met het Noro-virus. Heul de nacht in innige omhelzing met de toiletpot gezeten :').
ah, tis het norovirus. ik vermoedde al dat het die was die de rondte doet :{

gefeliciteerd *O*
niet met het virusje dus he :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_134325435
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:05 schreef laziness het volgende:
Ja hier dus ook bij opstaan, slapen 's middags en slapen 's avonds. Tussendoor als er aanleiding toe is.

Fijn dat Sofie het makkelijk drinkt en het helpt ^O^
Ze vroeg er om vanmorgen. Maf kind. Al zal het misschien ook liggen dat ze na het drankje een koetjesreep krijgt.. *)
*poef* nu is het weg
  maandag 16 december 2013 @ 13:40:48 #133
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134326568
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:16 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ze vroeg er om vanmorgen. Maf kind. Al zal het misschien ook liggen dat ze na het drankje een koetjesreep krijgt.. *)
:D

Nathan en Lauren waren ook aan het spugen dit weekend. Ik had alleen niet het idee dat ze ziek waren. Is daar het noro virus?
pi_134326653
hier afgelopen week diarree en oprispingen. eerst selene, toen ik, toen ravi. wel met positieve noot: ravi vond diarree op de plee toch prettiger dan diarree in zn luierbroekje (en alles eromheen :X :r ) dus dat maakt dan wel weer een lekkere vordering mbt poepzindelijkheid (plaszindelijk issie allang, maar met poepen ging het niet fijn)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_134326728
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 13:40 schreef pessie het volgende:

[..]

:D

Nathan en Lauren waren ook aan het spugen dit weekend. Ik had alleen niet het idee dat ze ziek waren. Is daar het noro virus?
Hier niet spugen maar diaree.. Van onder naar boven :'(
  maandag 16 december 2013 @ 13:47:52 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134326843
Hier ook diaree en spugen, alleen Soneal niet.... die is alleen flink verkouden, maar wat niet is kan uiteraard nog komen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134327171
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:58 schreef laziness het volgende:

[..]

Verschoon jij nog zo vaak per dag bij alleen plas dan? Ik echt al heel lang niet meer en hij krijgt er geen luieruitslag van. Ik verschoon op een paar vaste momenten per dag zoals het kdv ook doet.
's Nachts is het ook 12 uur met dezelfde plasluier voor de meeste kinderen tenslotte.

DJMO heeft fysieke strijd. Ik zou er dan voor kiezen die strijd zo min mogelijk aan te gaan. Mocht hij luieruitslag krijgen kan je daar weer naar gaan handelen maar luieruitslag van een plasluier komt volgens mij veel minder voor dan van poep.
En ik zeg nergens dat ze hem de hele dag met dezelfde luier moet laten lopen hè? ;) Maar bij het opstaan en dan bij het middagslaapje weer lijkt me best een reële optie mits geen poep. Om het aantal frustratiemomenten per dag omlaag te brengen zodat beiden er de andere momenten makkelijker in kunnen gaan.
Uhm ja, 7 uur bij het opstaan, vaak is die al doorgelekt dan, half 10, ook op school doen ze het rond die tijd, dan ligt het er even aan hoe vol zijn luier zit, maar meestal na het eten rond half 2, dan soms rond 5 uur voor het eten, maar als ze na het eten in bad gaan, dan wacht ik nog wel even en dan ook nog een schone luier voor hij gaat slapen.
Bij minder verschonen lekt hij vaak door en uitslag heeft hij ook vrij snel.
Hij heeft nu een 5+ maat, maat 6 is echt nog te groot.

En voor we ergens naar toe gaan of even naar buiten doe ik ook altijd even een schone luier, lijkt me wel prettiger lopen.

Sterkte met alle zieke kinderen...
  maandag 16 december 2013 @ 18:38:08 #138
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_134337044
NTS van harte met je peuter! En Beterschap.
Ik ook een ziek kind, oh nee, man, maar is hetzelfde toch? :P Overigens keelpijn?

Hier ligt ze tegenwoordig wel redelijk stil, maar zit ze ook iedere keer met haar handen aan dr doos :X En wil ze kijken naar wat ze geproduceerd heeft :X Hoort erbij?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 16 december 2013 @ 19:00:19 #139
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134337790
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier niet spugen maar diaree.. Van onder naar boven :'(
-O- das minder.

Maar vooralsnog heb ik niet het idee dat ze echt ziek waren. Gewoon 2x spugen en bleek zijn. En manlief is erg snel, die had de peutertroep al half opgeruimd toen ik wakker werd :P
pi_134338524
Oh ja peuter diarree..hadden we vrijdag :|W

Susie nee, hier gelukkig zit ze er nog niet aan...maar dat is omdat verschonen echt een strijd is soms..

NTS welkom O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134338915
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:38 schreef Susie het volgende:
NTS van harte met je peuter! En Beterschap.
Ik ook een ziek kind, oh nee, man, maar is hetzelfde toch? :P Overigens keelpijn?

Hier ligt ze tegenwoordig wel redelijk stil, maar zit ze ook iedere keer met haar handen aan dr doos :X En wil ze kijken naar wat ze geproduceerd heeft :X Hoort erbij?
Ja hoort erbij! Helaas hoor want ik wordt ook wel eens gek van dat gepluk en gefriemel. Maar interesse in de inhoud van haar luier is nu minder aan het worden.
Verschonen gaat hier zo'n beetje zoals Laziness verteld. 'S ochtends uit bed luier uit. Dan tijdloos het poepen aan. Luier weer uit na het middagslaapje en weer aan voor de nacht. Ook toen ze nog niet op de wc plaste was het niet veel vaker.
  maandag 16 december 2013 @ 20:25:51 #142
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_134341253
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:42 schreef DJMO het volgende:
Geert is dus helaas idd gevoelig voor luieruitslag. Dus ik verschoon wel regelmatig. Hij mag tegenwoordig thuis vaak zonder luier lopen, gaat dan gewoon naar de wc. Ook hier op de psz nooit klachten over hem bij het verschonen, ze zien wel dat het heel sterk en druk karaktertje is met een sterke eigen wil :X
laat jij Geert ook liggen bij een plas luierverschoning?
Ik laat Roy bij plas tegenwoordig staan,zet ik de dvd van kaatje op en dan kan ik het vlug doen terwijl Roy in trance kaatje kijkt.

op school hebben ze 2man nodig om Roy een poep luier te verschonen,thuis overgens ook.
Als ik op dinsdag alleen met Roy ben,zet ik Roy gewoon onder de douche. Alleen ook niet handig want dan heb ik het gevecht met afdrogen en aankleden.

sneu ticootje diaree bij de kleintjes,
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 december 2013 @ 20:57:01 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134342837
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

laat jij Geert ook liggen bij een plas luierverschoning?
Ik laat Roy bij plas tegenwoordig staan,zet ik de dvd van kaatje op en dan kan ik het vlug doen terwijl Roy in trance kaatje kijkt.

op school hebben ze 2man nodig om Roy een poep luier te verschonen,thuis overgens ook.
Als ik op dinsdag alleen met Roy ben,zet ik Roy gewoon onder de douche. Alleen ook niet handig want dan heb ik het gevecht met afdrogen en aankleden.

sneu ticootje diaree bij de kleintjes,
Geert is niet onder de indruk van TV, en ook als ik hem laat staan is het een gedoe, rent hij weg, draait zich om en houdt obstinaat z'n benen stijf bij elkaar. Het idiote is als wanneer Papabear hem verschoont hij spontaan op de bank springt, gaat liggen met z'n benen in de lucht en lachend wacht tot hij klaar is :')

daarbij heb ik op dit moment overal strijd om met hem. Als hij niet de juiste beker (lees, de beker die Jan krijgt) krijgt, bleren. Vanavond nog een krijspartij gehad omdat ik het lef had zelf z'n drinken in te schenken. Dat wilde hij zelf doen :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_134342976
Ik heb hier ook zo een hoor...zit ze een eierkoek te eten, brengt ml mij ook een wil ze die perse hebben! nou mooi niet, ik zei dat ze haar koek eerst op moet eten en dat deze van mij was...krijsen joh! met tranen en al }:|
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 16 december 2013 @ 21:02:30 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_134343127
Maar is het niet een teken dan dat hij het doet omdat hij weet dat hij jou zo pp de kast jaagt?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 16 december 2013 @ 21:02:50 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_134343146
En NTS gefeliciteerd met je meiske
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_134343441
Hier is het verschonen helemaal geen probleem gelukkig, lijkt me erg vervelend als dat wel zo is.
Maar ja, hier dan weer een dame van 3 jr 3 mnd die weigert zindelijk te worden. Ze vindt het echt totaal niet interessant. :{
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 december 2013 @ 21:12:30 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134343611
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef Fannetje het volgende:
Hier is het verschonen helemaal geen probleem gelukkig, lijkt me erg vervelend als dat wel zo is.
Maar ja, hier dan weer een dame van 3 jr 3 mnd die weigert zindelijk te worden. Ze vindt het echt totaal niet interessant. :{
beloningskaarten misschien een idee? Bij Jan werkte ook helemaal niets, tot hij naar de basisschool moest en een 'preek' van de schooldirectrice kreeg dat hij wel zindelijk moest zijn als hij naar school wilde. hij was binnen een week dag én nachtzindelijk zonder ooit een ongelukje te hebben gehad :') :D

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 december 2013 @ 21:13:59 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134343688
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar is het niet een teken dan dat hij het doet omdat hij weet dat hij jou zo pp de kast jaagt?
ik irriteer me er mateloos aan, dat klopt. Maar meestal negeer ik het ongewenste gedrag gewoon volkomen, tenzij ik haast heb om bv Jan van school te halen.

pi_134343689
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef pessie het volgende:

[..]

-O- das minder.

Maar vooralsnog heb ik niet het idee dat ze echt ziek waren. Gewoon 2x spugen en bleek zijn. En manlief is erg snel, die had de peutertroep al half opgeruimd toen ik wakker werd :P
En we waren onderweg. Op een parkeerplaats. :'( :'( !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')