En dat is een klassieker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef methodmich het volgende:
Joan Osborne, puur uit jeugdsentiment.
Sterker nog, het ís een 60s eastytune dingquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:52 schreef ranja het volgende:
Stem voor The Free Design, doet erg denken aan die 60s easytune dingen. April March heeft ook wel wat nummers die een beetje in deze stijl zijn.
Oh het is echt zo oudquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sterker nog, het ís een 60s eastytune dingnaja, sunshine pop heet het eerder, geloof ik.
Inspiratie voor Stereolab bijvoorbeeld.
Stereolab heeft zelfs nog een nummer naar ze vernoemd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh het is echt zo oudwist ik niet, dacht dat het retro was
Dan ben ik helemaal blij dat ik voor hun gestemd heb
Weekenddipje, komt vast goed! Ik kan bijvoorbeeld nu niet extra stemmen op de PC op mijn werk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet ook niets zeggen over hoge stemaantallen, het valt gelijk stil
Ik dacht dat die al lang geweest was... vorige week? of die week daarvoor?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aiaiaiai...hij komt er weer aan..hoe nu toch de meest deprimerende dag van het jaar door te komen...![]()
quote:
Nee, morgen is de dag.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al lang geweest was... vorige week? of die week daarvoor?
Maar duidelijk New Order natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |