Je beantwoordt de vraag zelf al.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga je niet koken luie donder?
Fatty's ooit zien koken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga je niet koken luie donder?
Die leeft nog ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zsa Zsa leeft nog hoor. Of nja, ze is wel dood ze weet het zelf alleen nog niet
*besteltquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aders dichtslibben van al die vette teringzooi die je besteld.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zsa Zsa leeft nog hoor. Of nja, ze is wel dood ze weet het zelf alleen nog niet
40km, 20km?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit er over te denken om een marathon te gaan lopen. Mijn conditie is niet bijster goed. Hoe lang moet je uittrekken voor zoiets? Qua voorbereiding.
Een half jaar, of eerder toch 1 á 2 jaar?
2 jaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit er over te denken om een marathon te gaan lopen. Mijn conditie is niet bijster goed. Hoe lang moet je uittrekken voor zoiets? Qua voorbereiding.
Die 5 stappen die jij daar voor moet zetten moet je wel zonder training kunnen doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Dat dacht ik eerlijk gezegd wel. Niet dat het erg is hoor. Ik zou graag die in New York willen lopen. Gewoon, omdat New York.quote:
Mooi zo, het is hem gegundquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
De vermakelijke hork![]()
Hannover 0 - 3 Neurenberg
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die 5 stappen die jij daar voor moet zetten moet je wel zonder training kunnen doen.
Dan zou ik Surinaams bestellen. Al zullen ze dat in Amersfoort misschien niet hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier nog een pizza liggen. Als ik dan bestel wil ik natuurlijk iets anders. Anders kan ik net zo goed m'n eigen pizza opeten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een grote mond van achter hun computer hé.
Jawel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou ik Surinaams bestellen. Al zullen ze dat in Amersfoort misschien niet hebben?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
DIE RENNEN ALTIJD WEG JAquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha succes![]()
Maar je bent een jood, die kunnen wel rennen
Hoe was je date dan homoquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die 5 stappen die jij daar voor moet zetten moet je wel zonder training kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |