quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 14-12-2013 17:02:27 ]
Nee zeer serieus, ik zat in de hoogtijdagen van de Cuil en Fordham voor de buis gekluisterd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij neemt darts sowieso niet serieus toch?
Klasse.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee zeer serieus, ik zat in de hoogtijdagen van de Cuil en Fordham voor de buis gekluisterd.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Komula![]()
Dit maakt m sterker, hij pakt whitlock in de tweede ronde
Jep. McGarry - Laursenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hierna is weer een voorronde wedstrijd?
en wat we zojuist zagen was een 1e ronde potquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een slowmotion
[..]
Jep. McGarry - Laursen
In z'n reet ja...quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Komula![]()
Dit maakt m sterker, hij pakt whitlock in de tweede ronde
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
en wat we zojuist zagen was een 1e ronde pot?
Ik mag ze allemaal wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is wel het dreameam, al is Vincent ook een prima gast.
Waarom noemen mensen Komula nu ineens een darkhorsequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef hafcfan het volgende:
Waarom noemen mensen het een verrassing dat Walsh er uit is?
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef hafcfan het volgende:
Waarom noemen mensen het een verrassing dat Walsh er uit is?
Dartsinfo en veel tweetsquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Overigens zal dat wel zijn omdat het een seeded player is.
McDinequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende potje kan leuk worden, weet niet hoe het gesteld is met die McDine.
Hij lust wel een McDonaldsje zo te zien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
McDinedat klinkt als een niet-fastfood-restaurant van McDonalds
Nope.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef hafcfan het volgende:
Mcdine is toch Iers? Manting zegt zelfde nationaliteit.
Pro Tour.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klinkt zo. Hoe is die kerel hier gekomen?
Gister deed die Szabb dat toch ook zo stom, moest 20 gooien, gooide ver ernaast in de 1quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Gooit buiten het bord voor een single 1
Heeft ie in de pauze wat zitten zuipen?
Ik mag hem niet als je zo'n zuiplap bentquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Gooit buiten het bord voor een single 1
Heeft ie in de pauze wat zitten zuipen?
Die steenkoolnederlanders die de hele tijd "he?" achter een engelse zin plakken, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier ook nog even:
Hoogtepunt uit de Darts geschiedenis.
Yes he? That's what I figured.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die steenkoolnederlanders die de hele tijd "he?" achter een engelse zin plakken, verschrikkelijk.
Daar gaat het ook echt om in dat filmpje.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die steenkoolnederlanders die de hele tijd "he?" achter een engelse zin plakken, verschrikkelijk.
Fijn dat je het met mij eens bent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar gaat het ook echt om in dat filmpje.
Ook dik onnodig wederom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
GSM McDine 3-2.
Jones voor het tweede jaar op rij in de eerste ronde exit.
Bij het vorige WK wisselden hij en Koert elkaar wel vaak af toch? Die gast is zo tyfus irritant, doe maar mooi op de leukste avonden Koert.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond ook niet is te hopen
Net ook weer: eens kijken wat 4, 5 en 6 worden :$quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke keer dat roepen als er iemand begint met 180
Ze moeten hem vervangen voor Sierdquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net ook weer: eens kijken wat 4, 5 en 6 worden :$
JA VERTEL DAN!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
Andy Jenkins had in ieder geval een hekel aan Terry Jenkins
Dat is niet de eerstequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Albert heeft volgensmij wel de eerste live 9 dart finish mogen verslaan, misschien komt daar die obsessie vandaan.
Dat was dus niet live, maar dat geheel terzijde.quote:
Jenkins-Wrightquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jenkins, gooit de versnelling erin aub.
Het zou weer erg voorspelbaar zijn als die laursen wint en tegen wright er kansloos afvliegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Haha, die Terry Jenkins. Taylor zal echt jaloers zijn.
Watquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Haha, die Terry Jenkins. Taylor zal echt jaloers zijn.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij heeft er op het WK nog geen een gegooid, terwijl hij het graag zou willen doen.
En dan was het ook John Lowe ipv Paul Lim.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was dus niet live, maar dat geheel terzijde.
Waarom? Gebeurt wel vakerquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef Knaller het volgende:
Zou wat zijn als Terry straks alsnog verliest met een 9-darter en een 170 finish!
Ik bedoel meer in de zin van... best lullig.quote:
Ja.quote:
Ze zeiden eerder dat het zijn vrouw was.quote:
Lelijk manquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:50 schreef HulkHeld het volgende:
GodverWat een lekker wijf.
Heb het idee dat Jenkins deze pakt.
quote:
Wat is er mis met Laursen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Laursen![]()
Wright pikt die gozer met 4-0 weg.
Typisch weer zo'n geval dat de volgende ronde met 4-0 op de broek krijgt.quote:
Jenkins is een sukkeltje met een biggenkopquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n geval dat de volgende ronde met 4-0 op de broek krijgt.
Jenkins - Wright had veel mooier geweest.
Niet zeuren hij gooide gewoon goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n geval dat de volgende ronde met 4-0 op de broek krijgt.
Jenkins - Wright had veel mooier geweest.
Ik heb er nogal moeite mee dat er in twee sessies al twee favorieten van mij eruit zijn gevlogen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet zeuren hij gooide gewoon goed
Jenkins vind ik ook jammer, maar maakt me niet heel veel uit, want hij zou tegen Wright moeten en die mag ik ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er nogal moeite mee dat er in twee sessies al twee favorieten van mij eruit zijn gevlogen.
Jenkins - Wright had een veel mooier affiche geweest om de tweede ronde mee te beginnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jenkins vind ik ook jammer, maar maakt me niet heel veel uit, want hij zou tegen Wright moeten en die mag ik ook.
2quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:19 schreef Shreyas het volgende:
25 uitgooien: eerst 20, dan 1, dan dubbel 4
Australische logica?
Dank je, aangepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kyle Anderson is gewoon de favoriet in deze partij hoor.quote:
Lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kyle Anderson is gewoon de favoriet in deze partij hoor.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kyle Anderson is gewoon de favoriet in deze partij hoor.
quote:
Ik zeg niet dat hij goed is, maar White kan er helemaal geen klote vanquote:
Gooide op de PC 100+ gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat hij goed is, maar White kan er helemaal geen klote van
Ronaldinho was ooit de beste voetballer van de wereldquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ronaldinho was ooit de beste voetballer van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |