Wat is er mis met Laursen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Laursen![]()
Wright pikt die gozer met 4-0 weg.
Typisch weer zo'n geval dat de volgende ronde met 4-0 op de broek krijgt.quote:
Jenkins is een sukkeltje met een biggenkopquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n geval dat de volgende ronde met 4-0 op de broek krijgt.
Jenkins - Wright had veel mooier geweest.
Niet zeuren hij gooide gewoon goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n geval dat de volgende ronde met 4-0 op de broek krijgt.
Jenkins - Wright had veel mooier geweest.
Ik heb er nogal moeite mee dat er in twee sessies al twee favorieten van mij eruit zijn gevlogen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet zeuren hij gooide gewoon goed
Jenkins vind ik ook jammer, maar maakt me niet heel veel uit, want hij zou tegen Wright moeten en die mag ik ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er nogal moeite mee dat er in twee sessies al twee favorieten van mij eruit zijn gevlogen.
Jenkins - Wright had een veel mooier affiche geweest om de tweede ronde mee te beginnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jenkins vind ik ook jammer, maar maakt me niet heel veel uit, want hij zou tegen Wright moeten en die mag ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |