SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tourniquet op 14-12-2013 12:51:25 ]
klopt, maar kunnen die dan niet verhandeld worden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat al 95% van de coins pre-mined zijn. Een klein gedeelte wordt verhandeld.
Ja kan wel, maar als die coins maar in handen van een paar personen zijn en die holden 90% daarvan...quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
klopt, maar kunnen die dan niet verhandeld worden?
Die worden verhandelt zodra de koers hoog staat....quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
klopt, maar kunnen die dan niet verhandeld worden?
dus zorgen dat je voor die tijd je coins verkocht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:29 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die worden verhandelt zodra de koers hoog staat....
Zo moeilijk is het niet te begrijpen, geen eerlijke kansen voor de normale user
quote:OK so here is the Quark scheme for the noobs:
Set a very high number of total coins.
• A few people mined 95% of all quarks in a very short period of time.
• Agreement among the early miners to hold on their coins except a very few for trading on the market.
• Give quarks to people with some decent audience (i.e. Bill Still + Max Keiser) so they can promote it.
• Resulting a high number of buyer on the market + very few coins available for trading = high market prices in a short period of time.
• High market prices X total mined coins (which 95% held by a small group of people) = super artificially high market capitalization.
• Noobs look on coinmarketcap.com and say "WOW quark is very promising!"
• Rinse and repeat 4-7
• Dump and profit.
Klopt niet helemaal, ik heb ook Quark gemined vanaf het begin.quote:
Yup, ben nu overgestapt op ExileCoin.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:31 schreef SosuaCafe het volgende:
1303623.20 mh/s in de dogecoin pool
Ja weet je nog Stephen op Cryptsy, die heeft echt bakken QRK opgekocht ronde de 100s weet ik nog...mazzelaar....quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, ik heb ook Quark gemined vanaf het begin.
Alleen was ik toen zo "dom" om ze te dumpen voor een appel en een ei.
De tradingvolumes zijn ook gewoon ontzettend laag volgens mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:44 schreef roislecxe het volgende:
Ik begin te denken dat er heul geen crash komt dit weekend. Zo superstabiel, al dagen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:43 schreef ulq het volgende:
Maakt iemand even een meme dan. Met dat skelet (dat eerder gebruikt werd voor waiting for ltc to go 43) en de tekst : 'Still waiting for the weekendcrash'
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:52 schreef ulq het volgende:
China gaat wel naar beneden nu trouwens
Maar zal wel niks zijn
wasda?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:08 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb net geregistreerd en forward naar m'n Cryptsy referral ingesteld
Nog even wachten totdat de DNS verwerkt is
bahquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dieper dan 850 zal het niet worden lijkt het
Als mensen zich registreren en traden bij de Cryptsy exchange via mijn referral link, dan krijg ik Cryptsy Points die ik weer kan verzilveren voor Bitcoins.quote:
Hopelijk heb je maandelijkse termijn over max 2 maanden is t wel afgelopen met die shit site.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als mensen zich registreren en traden bij de Cryptsy exchange via mijn referral link, dan krijg ik Cryptsy Points die ik weer kan verzilveren voor Bitcoins.
Gaat niet hard maar wel hard genoeg om de registratiekosten van het domein terug te verdienen
Vond een domeinnaam wel wat mooier lijken dan zo'n lelijke referral url
2 maanden is 61 dagen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:12 schreef lf2 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je maandelijkse termijn over max 2 maanden is t wel afgelopen met die shit site.
Wat bereken je lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
2 maanden is 61 dagen.
60 / 9 = 6,77~ keer x10
Als je naar de momentopname van nu kijkt is het een "shit site".quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:12 schreef lf2 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je maandelijkse termijn over max 2 maanden is t wel afgelopen met die shit site.
Of je nou bruto 8 of netto 4 euro betaalt maakt het verschil natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:17 schreef MaGNeT het volgende:
En de kosten van dat domein? Kan het aftrekken dus betaal netto maar iets meer dan de helft.
Jij betaalt liever 8 dan 4 Euro?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of je nou bruto 8 of netto 4 euro betaalt maakt het verschil natuurlijk niet.
Jou vertrouwen is gebaseerd op het verleden toen je nog weg kon komen met zo een Exchange.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je naar de momentopname van nu kijkt is het een "shit site".
Ik trade er echter al vanaf de eerste week en de support is altijd perfect geweest.
BitJohn, Mullick, BigVern, Pr9me, etc, stuk voor stuk lui die altijd goed werk hebben afgeleverd.
De trade-engine is vandaag verbeterd en ik kan het gelijk merken.
Het enige probleem dat deze exchange heeft is dat ze van de ene op de andere dag duizenden nieuwe registraties kregen toen ze in 2 kranten verschenen.
Het kost tijd om uit te breiden en je exchange te optimaliseren.
Ik heb eerder gezegd dat ze beter registraties hadden kunnen sluiten maar het is wat het is en het loopt steeds beter.
Cryptsy afgeschreven? Nah...
En de kosten van dat domein? Kan het aftrekken dus betaal netto maar iets meer dan de helft.
Ik heb meer dan 100 referred users maar krijg er voor m'n gevoel nooit cryptsypoints voor.. misschien maar eens een ticket indienenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:08 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb net geregistreerd en forward naar m'n Cryptsy referral ingesteld![]()
Nog even wachten totdat de DNS verwerkt is
Nu hopen dat het zich terugverdient(staat als onderschrift op Bitcointalk, daar zijn referral-links gewoon toegestaan, hier uiteraard niet).
Die 'voorspelt' het koersverloop aan de hand van de (aankomende) buy- en sellordersquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat kun je nou precies met die grijze lijn op Bitcoinwisdom?
Average tussen de bied en de laat, zegt verder niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat kun je nou precies met die grijze lijn op Bitcoinwisdom?
een grote crash van mij mag ook wel, als er maar wat gebeurt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt een dooie boel. Ik wil terug naar drie weken geleden toen alles honderden procenten omhoog ging. BTC doet ook echt helemaal niks meer.
Dronken tradenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
Hoop dat we vanavond hard gecrasht zijn als ik thuiskom. En dat ik dan lekker goedkoop coins kan inkopenme likes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:07 schreef ulq het volgende:
CHINA CRASHING !!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111lijkt er wel op. misschien omdat die yuan nix waard is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:11 schreef ulq het volgende:
SHIT IS GOING DOWN OMG!!!!!!!1111111111111einz
[ afbeelding ]
mag ie eerst onder de 600 komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Faazz het volgende:
Lol nou de mensen die zaten te wachten op de crash kunnen nu aanschuiven
Had dan iig even [link weggehaald] er voor teruggeplaatst, nu loopt de zin als baggerquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:44 schreef Maxbet het volgende:
Heb het domein even weggehaald, is alsnog een reflink..
101, 2 bijgekocht van de uitbetalingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En je hebt toch 99 shares in Cryptsy?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef ulq het volgende:
En de crash is weer voorbij
[ afbeelding ]
Magnet, kan het kloppen dat ik met 570 Kh/s maar 0.17 Exilecoins mine per uur? Of doe ik dan iets fout?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
101, 2 bijgekocht van de uitbetalingen.
de diff is enorm toegenomen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Magnet, kan het kloppen dat ik met 570 Kh/s maar 0.17 Exilecoins mine per uur? Of doe ik dan iets fout?
damnquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
de diff is enorm toegenomen!
Maar als iedereen het verwacht gebeurd het toch juist?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hij gaat echt niet meer hard crashen dit weekend, juist omdat iedereen er op zit te wachten.
gr gr alwetende deeltjesversneller
Je vergist je, maar zou je dat willen doen is https://coinedup.com/OrderBook?market=DOGE&base=BTC de enigste exchange momenteel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
waar verkocht jij nou je dogocoins? of vergis ik me nou dat je dat had gedaan?
iedereen staat te springen om meteen bij te kopen in zo'n dal waardoor ie weer omhoog springt, naar het oude niveau.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar als iedereen het verwacht gebeurd het toch juist?
Maar als je een crash verwacht sta je niet te springen om voor deze prijs bij te kopenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
iedereen staat te springen om meteen bij te kopen in zo'n dal waardoor ie weer omhoog springt, naar het oude niveau.
Ja, het is natuurlijk geen coin om serieus te nemen maar het zou me toch niet verbazen als het flink hoog gepumpt wordt op Cryptsy straks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:34 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ze hypen het wel ernstig op he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |