Ik vind je een baas als je op die leeftijd nog in deze SC meepost.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat interview bij VI was gewoon een gebrek aan zin in antwoord geven op standaard vragen. Ik sluit niet uit dat hij simpel is, maar dat was wel een beetje flauw. Al neemt het niet weg dat hij de pers gewoon te woord moet staan.
[..]
Dus?
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind je een baas als je op die leeftijd nog in deze SC meepost.
23, een hele leeftijd alquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij wisselt dit soort gifjes niet uit met je eigen vader?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme Lr.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wisselt dit soort gifjes niet uit met je eigen vader?
rot toch op met je nuancering.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat interview bij VI was gewoon een gebrek aan zin in antwoord geven op standaard vragen. Ik sluit niet uit dat hij simpel is, maar dat was wel een beetje flauw. Al neemt het niet weg dat hij de pers gewoon te woord moet staan.
[..]
Dus?
Dan val je niet ineens op zoiets:quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Tarado ouwe viespeuk! Jij was toch al bijna 50?
Tepel banquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan val je niet ineens op zoiets:
[ afbeelding ] (De rest van de dame is te vinden door google images "naked granny")
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:13 schreef Adames het volgende:
[..]
rot toch op met je nuancering.
narsingh is dom, gewoon lachen, leuk, niks aan de hand
laat maar zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan val je niet ineens op zoiets:
[ afbeelding ] (De rest van de dame is te vinden door google images "naked granny")
Niet. Je typt op google in wat je wil en zet er tumblr achterquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
Op welke woorden zoeken jullie op tumblr?
Mijn eigen naamquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
Op welke woorden zoeken jullie op tumblr?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |