?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daarom gingen van die mooie prachtusers die ik daar zie heel veel op mijn mooie opmerkingen in.
[ afbeelding ]
Jij ziet graag een jongetje van 3, maar we hebben hier toch liever zoiets.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daarom gingen van die mooie prachtusers die ik daar zie heel veel op mijn mooie opmerkingen in.
[ afbeelding ]
quote:
Wordt best moeilijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang er geen blote tieten, kutjes of pikken gepost worden mogen jullie rustig doorgaan met die pics en gifs
Dus het bovenlichaam van Justin Bieber mag ik wel posten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang er geen blote tieten, kutjes of pikken gepost worden mogen jullie rustig doorgaan met die pics en gifs.
Pas maar op en daag me niet uit!quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij ziet graag een jongetje van 3, maar we hebben hier toch liever zoiets.
[ afbeelding ]
Hoe zit het eigenlijk met animatiebeelden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang er geen blote tieten, kutjes of pikken gepost worden mogen jullie rustig doorgaan met die pics en gifs.
Zolang je maar zwarte blokjes voor haar tepels plaatst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:08 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dus het bovenlichaam van Justin Bieber mag ik wel posten?
Ik zie gifjes als animatiebeelden, maar je zult me zometeen vast verbeterenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met animatiebeelden?
Dat interview bij VI was gewoon een gebrek aan zin in antwoord geven op standaard vragen. Ik sluit niet uit dat hij simpel is, maar dat was wel een beetje flauw. Al neemt het niet weg dat hij de pers gewoon te woord moet staan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:09 schreef AFCNiels het volgende:
Narsingh lijkt me ook niet al te slim, ik had hem nog nooit horen pratenWillems is nog slim in vergelijking met hem.
Dus?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Tarado ouwe viespeuk! Jij was toch al bijna 50?
Ik had het meer over standaarddingen als zoiets:quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie gifjes als animatiebeelden, maar je zult me zometeen vast verbeteren
Ik neem altijd de Braziliaanse invalshoekquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontdek de magische wereld van tumblr. Elke searchhit heeft wel een antwoord.
Hoezo datquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang je maar zwarte blokjes voor haar tepels plaatst.
al langquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Tarado ouwe viespeuk! Jij was toch al bijna 50?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |