Dat is toch dat hippie vaartuig? Rainbowwarrior?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef rainbowwarrior het volgende:
Oh en 3 op een rij.
Ik was vandaag bij de psychiater en begin vanaf morgen ook met AD. Ook met een SSRI medicament. Ik ben best wel zenuwachtig omdat ik wel bang voor de bijwerkingen ben. Ik begin de eerste 8 dagen met een halve tablet (10mg) en daarna 1 tablet per dag. Ik ben benieuwd...
Fack. Ik wil niet met Greenpeace geassocieerd wordenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch dat hippie vaartuig? Rainbowwarrior?
Volgens mij heet dat schip van greenpeace toch echt zoquote:Op woensdag 18 december 2013 18:41 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Fack. Ik wil niet met Greenpeace geassocieerd worden. Ik hou heel erg van regenbogen en daarom wil ik eigenlijk graag een rainbowwarrior zijn
. (Nou ja, eigenlijk ben ik ook wel een wereldverbeteraar, maar niet a la Greenpeace
.)
Je gaat de strijd aan met regenbogen? Geen wonder dat je depressief bentquote:Op woensdag 18 december 2013 18:41 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Fack. Ik wil niet met Greenpeace geassocieerd worden. Ik hou heel erg van regenbogen en daarom wil ik eigenlijk graag een rainbowwarrior zijn
. (Nou ja, eigenlijk ben ik ook wel een wereldverbeteraar, maar niet a la Greenpeace
.)
Nope, in de tussentijd geen gesprek. Maar als ik echt een gesprek nodig heb, dan kan ik die daar wel krijgen. Als mijn vermoedelijke psych op vakantie is, kan ik een gesprek met iemand anders krijgen, er was dan altijd wel iemand beschikbaar zei hij. En op alle andere momenten (bv kerst, oud en nieuw, weekenden) dan kon er via de huisartsenpost wel iets geregeld worden. Maar geloof niet dat ik daar gebruik van hoef te makenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:51 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wat een naar verhaal, kvd. Hopelijk kunnen ze je bij de GGZ nu echt goed helpen. Het is nog wel een tijdje wachten, wat vind je daarvan? Heb je in de tussentijd geen gesprek?
Ja, je hebt gelijk. Ik heb het zonet al gezoekmachinet. Mijn nickname, wat doe je!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat schip van greenpeace toch echt zo
Ouwe spion.
Haha!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:43 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik heb het zonet al gezoekmachinet. Mijn nickname, wat doe je!.
Welke? Je kunt gezellig samen in de zenuwen zitten met Minthyquote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef rainbowwarrior het volgende:
Oh en 3 op een rij.
Ik was vandaag bij de psychiater en begin vanaf morgen ook met AD. Ook met een SSRI medicament. Ik ben best wel zenuwachtig omdat ik wel bang voor de bijwerkingen ben. Ik begin de eerste 8 dagen met een halve tablet (10mg) en daarna 1 tablet per dag. Ik ben benieuwd...
Maar waarom, Greenpeace is awesome!!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:43 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik heb het zonet al gezoekmachinet. Mijn nickname, wat doe je!.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:46 schreef kuolema het volgende:
[..]
Welke? Je kunt gezellig samen in de zenuwen zitten met Minthy
Ik ben echt benieuwd naar jullie ervaringen. Vind het zelf ook spannend nu haha.
[..]
Maar waarom, Greenpeace is awesome!!
En vanwaar het poesje? Ben jij dat, een kat die regenboog kotst op alles wat ie tegenkomt om depressiviteit de wereld uit te helpen?Doet me denken aan asfdmovie.
Ik ga de inderdaad de strijd aan met regenbogen. Regenbogen zijn mijn companen en samen gaan we de strijd aan tegen alles!! Met regenbogen los je alles opquote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je gaat de strijd aan met regenbogen? Geen wonder dat je depressief bent
Kvind dat maar raar dat je een dildo op je hoofd monteert.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Ik ga de inderdaad de strijd aan met regenbogen. Regenbogen zijn mijn companen en samen gaan we de strijd aan tegen alles!! Met regenbogen los je alles op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja die ben ik wel eens tegengekomen. Te schattigquote:
Wat wil je nou, een kat of een eenhoorn? Doe de eenhoorn, maar niet die onderste want die is niet bepaald charmant...quote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Ik ga de inderdaad de strijd aan met regenbogen. Regenbogen zijn mijn companen en samen gaan we de strijd aan tegen alles!! Met regenbogen los je alles op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent gek, maar ik vind het leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:51 schreef kuolema het volgende:
[..]
Oh ja die ben ik wel eens tegengekomen. Te schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |