Coole artiest, heb hem zien openen voor Mark Lanegan en dat was zeer geslaagd. Goede combinatiequote:Op zondag 15 december 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
Maar ff serieus...is Flying Horseman al besproken? Vast wel. Maar vast niet voldoende
Hoe denken we over deze Vlaamse glorie?
Hipster #1quote:Op zondag 15 december 2013 23:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zie hier Daughter voorbij komen. Van dit nummer gingen mijn haren linea recta omhoog staan toentertijd. Vind 't echt he-le-maal niks.
Orlandoquote:Op zondag 15 december 2013 23:52 schreef ranja het volgende:
Hm... debuten... The History of Apple Pie, Splashh, The Silhouettes, Chrvches, Tessa Rose Jackson, toch geen slecht rijtje vind ik.
Klonk ook wel veelbelovend toen ik het hoorde, nog eens luisteren.quote:
Ik vind 't gewoon ontzettend pseudo. Erbarmelijke tekst en als die trommels inzetten, kom op, dat moet wel 't meest herhaalde indie-trucje van de afgelopen jaren zijn. Nee, spijt me, vind 't helemaal niets.quote:Op zondag 15 december 2013 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Hipster #1![]()
Gewoon een leuk lieflijk liedje toch? Echt slecht kun je het niet noemen toch
Echt hoogstaand is het ook niet, maar slecht...ach....quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon ontzettend pseudo. Erbarmelijke tekst en als die trommels inzetten, kom op, dat moet wel 't meest herhaalde indie-trucje van de afgelopen jaren zijn. Nee, spijt me, ik vind 't helemaal niets.
Die vind ik inderdaad ook drie keer kut.quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Echt hoogstaand is het ook niet, maar slecht...ach....
Dan vind je bijv. London Grammar ook helemaal niets denk ik?
quote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die vind ik inderdaad ook drie keer kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is ook nog een vrij breed begrip. Kun je Radiohead en Arcade Fire misschien ook nog wel onder scharen.quote:
Nee. Vind het gewoon mooie termquote:Op maandag 16 december 2013 00:08 schreef ranja het volgende:
[..]
niet zo gek toch? indie wat zo goed als elke indie-liefhebber kent...
Wel een geweldige band. Ook live superquote:Op maandag 16 december 2013 00:09 schreef ranja het volgende:
Ik zat vandaag trouwens de uitzending van gister van 3voor12 song van het jaar terug te kijken.
Kwam er dus ook achter dat The Boxer Rebellion niks met The National of Arcade Fire te maken heeft.
Je dacht dat zijn een album en een nummer, in de bandnaam?quote:Op maandag 16 december 2013 00:09 schreef ranja het volgende:
Ik zat vandaag trouwens de uitzending van gister van 3voor12 song van het jaar terug te kijken.
Kwam er dus ook achter dat The Boxer Rebellion niks met The National of Arcade Fire te maken heeft.
quote:Op maandag 16 december 2013 00:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'Middle of the Road Indie'
[ afbeelding ]
Nou, op hun laatste album hadden ze wel een paar van die nummers, moet ik zeggen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:10 schreef ranja het volgende:
en Go Back to the Zoo die niet alleen een supercleane versie van Just Like Honey speelden maar ook nog beweren dat The Jesus and Mary Chain een inspiratie voor ze waren![]()
Misschien bedoelde ze dat ze Psychocandy hoorden en toen dachten: 'zo willen wij nooit klinken'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |