Die is er toch al?quote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef pfaf het volgende:
Hoi, zal ik het jaarlijstjestopic zo eens openen.
quote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef pfaf het volgende:
Weird Fishes hierquote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nog even terugkomend op deze opmerking. Het is toch wel godverdomme een briljant album, hé? Bijna medelijden met de andere artiesten in deze uitzending van Jools Holland. Die opbouw van Bodysnatchers bijvoorbeeld, daar staan gewoon drie gasten keihard door elkaar heen te raggen, maar het komt perfect samen. Om over Weird Fishes nog maar te zwijgen.![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef pfaf het volgende:
quote:
Ik hou er wel van, (quote:Op maandag 16 december 2013 18:05 schreef Kerftminister het volgende:
Current 93 eens aan het proberen, idee is origineel, maar vind het wel snel eenzijdig worden hoor.
Ik mis Radioheadquote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nog even terugkomend op deze opmerking. Het is toch wel godverdomme een briljant album, hé? Bijna medelijden met de andere artiesten in deze uitzending van Jools Holland. Die opbouw van Bodysnatchers bijvoorbeeld, daar staan gewoon drie gasten keihard door elkaar heen te raggen, maar het komt perfect samen. Om over Weird Fishes nog maar te zwijgen.![]()
All the Pretty Little Horses. Overall beviel die me wel hoor, door de lekker creepy sfeer in dat album, houd daar wel van, en zoek er nog steeds meer van.quote:Op maandag 16 december 2013 18:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, (Current 93
) maar de saaiheid ligt bij sommige albums om de hoek. Welke (van de 300 nog wat) heb je geprobeerd?
'Black Ship Ate the Sky' is wel wat veelzijdiger dankzij al die gast optredens b.v.
samenvatting? ga geen 24 minuten kijkenquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
Een ander soort jaarlijst
Ben het wel oneens met zijn Alt J statement.
The Field staat altijd garant voor kwaliteit. Hoor er dit jaar eigenlijk veel te weinig over.quote:Op maandag 16 december 2013 16:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Beste nummer van dit jaar voor mij
Met Tim Buckley sample
helemaal mee eens juist, daarna kun je wel stoppen met kijken.quote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
'Het jaar dat alternatieve muziek van Smashing Pumpkins (jaren 90?quote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
Maar wel nummer 3 op de Modern Rock Chart. Dat hebben ze maar met een paar nummers overtroffen. Vooruit, dan was het niet de allergrootste hitquote:Op maandag 16 december 2013 22:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grootste hit? T is niet eens een single geweest. Kan zo wel 10 bekendere nummers noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |