SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
Heil HugoMoet kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
Heil HugoBeetje tam, niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wat lach je nou...jij gooide 'm dichtquote:
Ja nee...vandaag is mijn inschattingsvermogen een beetje weg.quote:
Bij jou niet alleenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee...vandaag is mijn inschattingsvermogen een beetje weg.
In mijn wijn zit geen GHB hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef hugecooll het volgende:
Iemand een drankje waar - ECHT - geen GHB in zit?
Meneer Kaktus zei dat ook altijd: 'applaus voor jezelf!!!1'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meneer Kaktus zei dat ook altijd: 'applaus voor jezelf!!!1'Gouden tijden waren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef hugecooll het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* LompeHork drinkt op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meneer Kaktus zei dat ook altijd: 'applaus voor jezelf!!!1'Zo. Mevrouw stemband heeft zich laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Ik verwacht dan meteen iets episch over Gengkis Khan. Maar ik krijg Erica. Leuk.quote:
Die vriendin is 25 ofzo en zwanger...maar weet niet of ze dat daar al is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo. Mevrouw stemband heeft zich laten gaan.
Stalkerquote:
En we weten allemaal dat je van zwanger zijn dikke benen krijgt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vriendin is 25 ofzo en zwanger...maar weet niet of ze dat daar al is.
Tering, ben ik meteen weer een stalker omdat dit in m'n MyAT staatquote:
Te weinig ivoor om op te jagen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Viel mij alles mee dat ze niet is opgegeten in Afrika.
Je bedoelt dat ze Afrika niet opgegeten heeft.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het erg vind toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering, ben ik meteen weer een stalker omdat dit in m'n MyAT staatshit. Hoe lul ik me hier uit?
In Mongolië hebben ze vet nodig om de winter te overleven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah ja, goed punt, dan ben ik nog politiek correct bezig enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het erg vind toch?
Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ja, goed punt, dan ben ik nog politiek correct bezig enzo.
Ik ga even meekijken, volgens mij is het een mooi land.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef arjan1112 het volgende:
Het valt niet mee om afscheid te nemen van het Mongoolse platteland ??
Vind het er nou niet echt mooi uitzien , hoor erica
Zou ik niet doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga even meekijken, volgens mij is het een mooi land.
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oh oeps, had ik niet door. Zit hier te gamen met vriendenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat lach je nou...jij gooide 'm dicht
haha welk spelletje dan nerdjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
oh oeps, had ik niet door. Zit hier te gamen met vrienden
En mij dan een nerdje noemenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
oh oeps, had ik niet door. Zit hier te gamen met vrienden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap jij het maar lekker overquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:00 schreef Uccie het volgende:
Nou P& W sla ik lekker over.
Ik ga slapen
Jij maakt dan ook vrij veel kuttopicsquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef arjan1112 het volgende:
ik kijk juist wel als het over politiek gaat, wat lullen jullie nou, daar gaat het bijna altijd over.
Je zegt wat iedereen denkt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij maakt dan ook vrij veel kuttopics
Maar nu alleen maar daarover. Heb ik effe geen zin in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef arjan1112 het volgende:
ik kijk juist wel als het over politiek gaat, wat lullen jullie nou, daar gaat het bijna altijd over.
Gears of war op de xbox 360.quote:
Komt omdat wij met 4 man op 1 console gamen en jij in je eentje achter een pc zit.quote:
Ja vier nerdjes dus in plaats van 1.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef Viro het volgende:
Komt omdat wij met 4 man op 1 console gamen en jij in je eentje achter een pc zit.
Rook je nog welquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
ONZ / zou jij nee zeggen ?
zoveel topic maak ik niet meer, ik post ook heel wat minder dan eerst.
aaawesomequote:
hipsterquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:06 schreef arjan1112 het volgende:
Ja
hoewel ik wel weer een poging tot elektrisch ga doen, komt dinsdag als het goed is.
Als je dit gaat doen neem ik nooit meer een rookopmerking van jou serieus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:06 schreef arjan1112 het volgende:
Ja
hoewel ik wel weer een poging tot elektrisch ga doen, komt dinsdag als het goed is.
Ben je daar toch wel bang voor?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
Het schijnt goed te werken
90% minder kans op longkanker enzo
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
Toen Frank Drebin zei dat je meestal pas op je 60ste klachten krijgt, ja
Frank is een autoriteit op het gebied van ouderdomsziektenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
Je kent de verhalen toch ook wel van mensen die 90 zijn geworden met roken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
vergeet je toch welquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dit gaat doen neem ik nooit meer een rookopmerking van jou serieus.
Dat zal er wel vanaf hangen hoe zelfdestructief je bent gok ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef arjan1112 het volgende:
ik hoop dat het net zo goed is als echt roken
Fucking uur laterquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
ONZ / zou jij nee zeggen ?
zoveel topic maak ik niet meer, ik post ook heel wat minder dan eerst.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef hugecooll het volgende:
Wel verdomme
[..]
Fucking uur later
NWS / elfletterig je bent een lul
Wil ie niet zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef sp3c het volgende:
wie heeft hem nu eigenlijk weg zitten pesten?
wat een mietje is het ook eigenlijk
I love it when a plan comes togetherquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef arjan1112 het volgende:
wtf ik dacht dat is karina
lijer man
dat is goedkoop manquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef hugecooll het volgende:
https://www.studentmobiel(...)st&utm_term=SIM+Only
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef arjan1112 het volgende:
wtf ik dacht dat is karina
lijer man
Dan ziet ze het morgen en moet ze keihard lachen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef sp3c het volgende:
zou zonde zijn van mijn 5 minuten als ze stiekem is gaan maffen
Is dat een foutquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef hugecooll het volgende:
https://www.studentmobiel(...)st&utm_term=SIM+Only
haha maar het is zaterdag wat ga je doen dan liesje hallo ben je daar nog of lig je al te slapenquote:
Naar mijn ouders. Nee ik slaap alquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
haha maar het is zaterdag wat ga je doen dan liesje hallo ben je daar nog of lig je al te slapen
Wel he?quote:
Cracowquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:56 schreef Drugshond het volgende:
Cracow is À,dam, Warsawa is Rotterdam. Ik kan slechts buigen voor deze stad. Praag is solid.
Noem het dan Warszawa (Varschava) en Kraków (Krakoev)quote:
3-4 maanden in de zomerquote:Op zaterdag 14 december 2013 03:07 schreef Drugshond het volgende:
Gdanzk heb ik al insider info over. Leuk weer om te vertrekken iets minder. 3 4 maanden in de zomer.
COPD is ook niet echt een topshow, als je daar aanleg voor hebt enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
Godverdomme sp3cquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef sp3c het volgende:
zou zonde zijn van mijn 5 minuten als ze stiekem is gaan maffen
Altijd enkelvoudquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik nooit. Als dit tenminste een poging was om mij na te doen.
Soms gebruik ik 'schatjes'. En in enkelvoud niet alleen tegen jou, schatquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Altijd enkelvoud
en aan mij gericht
Wel verdommequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms gebruik ik 'schatjes'. En in enkelvoud niet alleen tegen jou, schat
Duidelijkheidquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:01 schreef Specularium het volgende:
Daarom zeg ik gewoon Hete Hugo.
Raakt tenminste niemand van in de war.
Dit ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Godver. Dat is pech hebben
Heb het niet opstaan maar is de conclusie dat ze je er bij naaien?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Oh grappig bij Kassa laten ze nu zien hoe prijstrekkingen gaan bij de verschillende loterijen.
godverdommequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Oh grappig bij Kassa laten ze nu zien hoe prijstrekkingen gaan bij de verschillende loterijen.
Neuh dat is niet niet zo. Het zag er wel een beetje knullig uit bij sommige, echt met balletjes en niet op de computer. Conclusie was wel: kans bij de lotto is het kleinst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Heb het niet opstaan maar is de conclusie dat ze je er bij naaien?
Ik doe eigenlijk met helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh dat is niet niet zo. Het zag er wel een beetje knullig uit bij sommige, echt met balletjes en niet op de computer. Conclusie was wel: kans bij de lotto is het kleinst.
Af en toe een lot kopen of een paar 1/5e loten valt best mee. En de eindejaarsloterij is wel duurder maar heeft wel iets en ik geef liever 30 euro uit aan een lot dan aan vuurwerk.quote:
Ik doe alleen mee met de Postcodeloterij en heb nu een kerstkraslot.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk met helemaal niks mee.
In het slechtste geval is de hele straat dan ineens miljonair en ik niet.
Ik had geloof ik een straatje + heel lotquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Af en toe een lot kopen of een paar 1/5e loten valt best mee. En de eindejaarsloterij is wel duurder maar heeft wel iets en ik geef liever 30 euro uit aan een lot dan aan vuurwerk.
Ik niet, ga liever even een uurtje op straat knallen dan stil thuis zitten te hopen op niks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ik geef liever 30 euro uit aan een lot dan aan vuurwerk.
Niet zo negatiefquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet, ga liever even een uurtje op straat knallen dan stil thuis zitten te hopen op niks.
Carbid kost geen drol, als ik wil knallen heb ik ook wel mijn lol. En ik heb altijd nog wel wat kruit liggen voor een mooie boem of een vonkenregen, dus als ik wil kan ik altijd meedoen met de rest van de mensen. Maar er zijn er al zat die er genoeg geld insteken en dus afsteken en daar kijk en luister ik dan wel naar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet, ga liever even een uurtje op straat knallen dan stil thuis zitten te hopen op niks.
Wie is we?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geloven we al lang niet meer.
Aww, ik hoopte dat je 'pluralis majestatis' zou zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Correctie dan: 'ik' geloof het niet.
Neuh ik heb geen kapsones.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aww, ik hoopte dat je 'pluralis majestatis' zou zeggen
gemiste kans
Gewoon een "beschaafd" stadsmens.quote:
Niet letterlijk een boer maar meer figuurlijk. Pa komt uit Amsterdam, Ma uit Zandvoort/Haarlem.quote:
Ik geloof er ook niks van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn er dus al 2quote:
kan ookquote:
Corriectie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
sws zijn alle blanke allochtonen eigenlijk gwn nederlandsquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan ook
iig niet fucking Zandvoort
das net zoiets als zeggen dat je voor een kwart Deens en dus ook buitenlands bent
in de hoop dat je negervrinden je dan niet in elkaarslaan iedere pauze
Ik bedoelde het ook meer figuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan ook
iig niet fucking Zandvoort
das net zoiets als zeggen dat je voor een kwart Deens en dus ook buitenlands bent
in de hoop dat je negervrinden je dan niet in elkaarslaan iedere pauze
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer een rotbui trouwens. Dus wie weet ben ik zo weer foetsie omdat ik kwaad ben om iets.
Dan zal ik je UI verder met rust laten vandaag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer een rotbui trouwens. Dus wie weet ben ik zo weer foetsie omdat ik kwaad ben om iets.
Als jij nou gewoon eens die Tinco als UI doet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan zal ik je UI verder met rust laten vandaag.
Ik zit HgT te kijken. FML.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon uit pure ellende zometeen De Kwis kijken.
En dan hier vragen of er een kerstmuts en sneeuw bij kan.quote:
Die nieuwe hond moet echt zo snel mogelijk weg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef OProg het volgende:
Ik ben weer bij met Southpark iig.
Morgen nieuwe Family Guy waarin Brian weer terug zou komen.
Of die hond houden en Meg eruit mikken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die nieuwe hond moet echt zo snel mogelijk weg.
Misschien wat gastrolletjes af en toe maar meer niet.
Niet zo hè.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Pratende hondenDat is gewoon stom joh.
http://www.comedycentral.(...)ian-waarom-niet-meg/quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Of die hond houden en Meg eruit mikken.
quote:we hadden het gevoel dat het te traumatisch zou zijn wanneer een van de kinderen zou overlijden.
quote:
Dik bepakt, alles. Aan karbonkel heeft iedereen trauma's overgehouden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Heb je je tennisbroekje uit?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Serieus, tx ga ik zappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, ik heb die aids nooit gezien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dik bepakt, alles. Aan karbonkel heeft iedereen trauma's overgehouden.
Ja ik was al diep teleurgesteldquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is niet de gast maar hij zit wel in de kwis, ik snap dat hele spelletje niet.
Lotr nooit gezien hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die aids nooit gezien.
Nee jij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft geen smaak, met zijn pratende honden
Dries Roelvink ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dries
En ik weet het, ik heb al helemaal geen smaak
Hajee heeft de jouwe zeker gemaakt he? Moet je EIGENLIJK zelf eentje maken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
Zal ik meedoen?
FEE / [DOE MEE!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2013!
Dries was er dus wel zelf net he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hajee heeft de jouwe zeker gemaakt he? Moet je EIGENLIJK zelf eentje maken.
OK Hajee heeft er voor mij ook ooit 2 gemaakt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dries was er dus wel zelf net he?
En dat hoeft niet, kijk maar naar het topic, heel veel UI's door HaJee en HeaN.
Zo gaat dat vaker hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Jian het volgende:
Hoe komen we nu van LOTR bij Dries Roelvink, jessus, echt ......
Ja natuurlijk, hij is goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
Zal ik meedoen?
Alsof HeaN nog niet gezegd heeft dat je moet meedoenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
Zal ik meedoen?
Anachronisme.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel.
De Tour de France tijd van mijn leven
Dat serieuze gediscussieer hoeft voor mij ook niet. Word ik alleen maar geagiteerd van meestal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo gaat dat vaker hier.
Bevalt me wel.
Waar zei ie dat dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof HeaN nog niet gezegd heeft dat je moet meedoen
Kreeg een DM van hemquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zei ie dat dan?
Bij iedereen staat die link eronder van meedoen maar bij mij staat (is niet verplicht).
.
Ja, maar Dries Roelvink ....quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat serieuze gediscussieer hoeft voor mij ook niet. Word ik alleen maar geagiteerd van meestal.
Hij dacht bij jou natuurlijk: nah die doet toch niet meequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zei ie dat dan?
Bij iedereen staat die link eronder van meedoen maar bij mij staat (is niet verplicht).
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |