SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ben gister zo perongeluk een parkeerplek ingedrift tijdens het file parkeren. Handig, zag er cool uit, maar ik was er toch niet echt blij mee:')quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat staat ook nog heel hoog op mijn to-do lijstje... kost ongeveer 400 euro voor een ochtend, 1 uur les en 3 uur zelf losgaan op de baan. Prijs is inclusief een BMW 3-serie, verbruik benzine/banden en verzekering.
Keertje uitgezocht na het volgen van en slipcursus met een vriend.
Misschien niet onder de boom,quote:
dus toen gelijk maar een nieuw rijbewijs gehaald?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben gister zo perongeluk een parkeerplek ingedrift tijdens het file parkeren. Handig, zag er cool uit, maar ik was er toch niet echt blij mee:')
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dus toen gelijk maar een nieuw rijbewijs gehaald?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef wyccie het volgende:
Ok, nu lijkt het net of ik die kloon heb aangemaakt. It wasn't me.
Nog even geduld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Nondeju man, die posts over kaassoufflés in kan ze bijna proeven
sorryquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Nondeju man, die posts over kaassoufflés in kan ze bijna proeven
minder dan een weekquote:
wanneer land je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
minder dan een weekik den trouwens echt dat er wel iemand met een kaassoufflé zal staan
woensdag!quote:
hoe laat?quote:
zou hij echt al liggen te pitten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef Santas_Helper het volgende:
Voor de volgende schakelen we over naar Amstelveen, is Red al gesignaleerd?
Of is hij, zoals bijna gebruikelijk, na thuiskomt z'n bed al in gespeerd?
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde nog meer Christmas cracker raadseltjes posten, maar die zijn echt te slecht.Ondertussen zit ik hier met een berg vloieipapierkroontjes en stickertjes.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde nog meer Christmas cracker raadseltjes posten, maar die zijn echt te slecht.Ondertussen zit ik hier met een berg vloeipapierkroontjes en stickertjes.
rond 7 amquote:
hoe kwam je er aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde nog meer Christmas cracker raadseltjes posten, maar die zijn echt te slecht.Ondertussen zit ik hier met een berg vloeipapierkroontjes en stickertjes.
wacht dan niet op mijquote:
Zeg, ik ben een olifant héquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Santas_Helper het volgende:
Bijna de beste koe van stal, B.ertha, vergeten!
Maar zij is nu aan de beurt, of is ze weer aan het daten?
gewoon voor de lol gekocht?quote:
perfecte timingquote:
Welcome to a British tradition...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beetje eng, want het knalt echt open.Er zit zo'n schuurpapiermechanisme in.
Zij is de snackbar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie net dat MaJo een snckbaar in haar pakketje heeft zitten...
Die zijn altijd te klein en scheuren dus...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Welcome to a British tradition...
Die hoedjes moeten dus op tijdens het Kerstdiner.
Ik wou echt dat ik je in het echt kendequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb maar een kroontje opgezet voor de gezelligheid.
[..]
Speciaal voor Secret Santa.
Mijn diner heb ik al op, maar mijn toetje komt nog.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef Lotusss het volgende:
Welcome to a British tradition...
Die hoedjes moeten dus op tijdens het Kerstdiner.
Haha, nee hoor. Buiten Secret Santa om doe ik heel normaal en saai.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wou echt dat ik je in het echt kendevolgens mij ben jij heel leuk
De laatstequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef Lotusss het volgende:
Secret Santa deel 2 met Ekstra Weekend op de achtergrond...
Ja.quote:
www.3fm.nl/livequote:
ach, ze stoppen voor de lol er echt helemaal af isquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef Santas_Helper het volgende:
Ben je er klaar voor, heb je er zin in?
Zo ja, mijn bestje olifantje, let the games begin!
Ik heb dit programma pas een maand of twee geleden leren kennenquote:
Als dat voor woensdag af moet...quote:
ja dat zeeg ik ook vaak over mezelf maar dat maakt het niet waarquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn diner heb ik al op, maar mijn toetje komt nog.
MM, je hebt gewoon een waterhoofd. De mijne past perfect.
[..]
Haha, nee hoor. Buiten Secret Santa om doe ik heel normaal en saai.
Die had ik ook gespot.quote:
dus...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef B.ertha het volgende:
Mijn Secret Santa is tweetalig of heel goed met Google translate
Jammer dat ik slecht ben in spaans
Maar uit de context kan ik wel wat opmaken
[ afbeelding ]
Duh, Sinterklaas woont het grootste deel van het jaar in Spanje...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef wyccie het volgende:
Mijn Spaans is niet goed genoeg. Maar volgens mij weet ik wie er wel goed in Spaans is.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef B.ertha het volgende:
Mijn Secret Santa is tweetalig of heel goed met Google translate
Jammer dat ik slecht ben in spaans
Maar uit de context kan ik wel wat opmaken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duh, Sinterklaas woont het grootste deel van het jaar in Spanje...
Vast beter dan die van mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef MaJo het volgende:
Ik schaam me echt dood over mijn gedicht als ik dit zo zie![]()
Neem nog een bamihap!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef MaJo het volgende:
Nope ben uitgegetenquote:
ik zal zo ff kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef MaJo het volgende:
Wel alles goed doorbakken, Soemp mag geen rauw vlees eten in dit stadium...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Wij hadden een spontane gourmetsessie.
Iets met nieuw en heel goed. Ik snap de helft van de Spaanse zinnen, heel frustrerendquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Soempie het volgende:
Wat zou die zin betekenen voor de zin: betekent meer dan goed in bed?
ik denk dat jouw rijm in het pakje zit dat hier op tafel ligtquote:
Ah okquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik denk dat jouw rijm in het pakje zit dat hier op tafel ligt
google translate: hope your boyfriend is very good for youquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iets met nieuw en heel goed. Ik snap de helft van de Spaanse zinnen, heel frustrerend
Wij hopen dat je nieuwe (liefde) echt heel goed waar is?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:12 schreef Soempie het volgende:
Wat zou die zin betekenen voor de zin: betekent meer dan goed in bed?
Maar wel 4x hetzelfde antwoordquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Vraag aan 4 vrouwen hetzelfde en je krijgt 4 antwoorden...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Niets nieuws, toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
"donde" is waarquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:15 schreef wyccie het volgende:
Oke, Usted is dus niet 'waar'. Ooit 12 lessen Spaans gehad.
je hebt waarschijnlijk "donde estas..." geleerd en estas klinkt wel als usted ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde al een vraagzin te maken met Usted en dat klopte gewoon niet.
In Cuba spreken ze de j als een h uit, marha dusquote:
leren, jij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef B.ertha het volgende:
Lieve Secret Santa, ik kan niet breien
Maar met je wolletjes ga ik een hele mooie muts haken
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:18 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Garen voor een muts, een luistercd (denk ik) spaans, een travel mate boekje en een notitieboekje
^^quote:
ook.quote:
ik had de dollarkoers verkeerd en was iets te enthousiast van start gegaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef MaJo het volgende:
Tof cadeauIk heb alleen wel het gevoel dat sommigen ver boven het budget zijn gegaan?
Dat zal wel meevallen. Misschien hebben sommigen om het cadeautje compleet te maken wel iets toegevoegd dat ze al hadden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef MaJo het volgende:
Tof cadeauIk heb alleen wel het gevoel dat sommigen ver boven het budget zijn gegaan?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik had de dollarkoers verkeerd en was iets te enthousiast van start gegaan
Hoezo? Afspraak is afspraak. Iedereen is vrij om meer uit te geven maar dan hoef jij je toch niet schuldig te voelen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef MaJo het volgende:
[..]Als ik had geweten dat anderen meer hadden uitgegeven had ik dat ook wel gedaan
Jij was gaan sjoemelen met de dollarkoers?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef MaJo het volgende:
[..]Als ik had geweten dat anderen meer hadden uitgegeven had ik dat ook wel gedaan
Ook voor die extra cadeaus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben binnen budget geblevenGoeie aanbieding
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo? Afspraak is afspraak. Iedereen is vrij om meer uit te geven maar dan hoef jij je toch niet schuldig te voelen?
Tuurlijk. Het gaat om de lol, niet om de prijs.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo? Afspraak is afspraak. Iedereen is vrij om meer uit te geven maar dan hoef jij je toch niet schuldig te voelen?
Welke extra cadeausquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook voor die extra cadeaus?
[..]
Dat is ook weer waar
het gaat om het gebaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef MaJo het volgende:
Ik verdenk jou van de pakketjes van LB, Oof en Soempquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welke extra cadeausMaar ja, ik heb alles binnen budget gedaan.
quote:
Welke maat mag dat zijn?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef wyccie het volgende:
Schoenen kopen gaat me trouwens véél te goed af. Gisteren weer twee paar gehaald (in de sale uiteraard).
Aah ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef wyccie het volgende:
MM, maat 36 en 37. Schizofrene voeten.
Helpt het als ik zeg dat deze geniaal is?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef wyccie het volgende:
Tachtig excl. vind ik wel duur.
Maar de prullenbak die ik op internet zie en aan mijn eisen voldoet is nog veel duurder. http://www.simplehuman-we(...)r-deluxe-38-l/13785/
Ik vind dat heel bijzonder om daar zó laat achter te komen. Is ze gelukkig nu?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee zeker niet
[..]
Ik ben 22 en jarig op 18 juniAchtergrond? Twee zusjes (3 en 6 jaar jonger), gescheiden ouders. Mijn moeder is er na een jaar of 5-6 vrijgezel te zijn geweest na het huwelijk achter gekomen dat ze pot is, dus niet al te lang daarna werd de, nu vrouw, van mijn moeder gepresenteerd. Mijn vader heb ik afgelopen juni verteld dat als we op deze manier met elkaar om gaan ik liever geen contact heb. En toen heeft hij gezegd is goed en nooit meer wat van zich laten horen
En ondanks dat ik verwacht had dat ik dat heel moeilijk zou vinden.. is dat dus eigenlijk niet zo. Opluchting, had ik veel eerder moeten doen
![]()
Mag ik daaruit opmaken dat je blij bent met je werk? quote:Ik heb een ICT opleiding gedaan op het MBO, daarna een paar jaar op zoek geweest naar een leuke werkgever (wel werk gehad, maar nooit gebleven of mogen blijven) en nu zit ik in de detachering. Eerst op helpdesk functies en nu op werkplek beheerDat is in de ICT treden een stapje hoger
En ik werk daar bij een bouwbedrijf met verschillende BV's vanuit het hoofdkantoor is daar een servicedesk en elke BV die onder dat hoofdkantoor valt heeft zijn eigen werkplekbeheerder. Dus voor de BV waar ik voor werk ben ik hét aanspreekpunt en de enige die ze regelmatig zien
![]()
Dat is snelquote:En ik woon samen inderdaadSinds juli dit jaar terwijl we op dit moment nog niet eens een jaar samen zijn
We hebben elkaar ontmoet op de ESF Meet afgelopen januari. We kenden elkaar al wel, maar nooit sloeg de vonk over
En toen zijn we min of meer gekoppeld aan elkaar en dat is goed bevallen
![]()
Klopt, had jequote:Ik had al wel verteld van mijn val van de trap toch? Ik krijg donderdag te horen of ik echt-echt-echt mag starten met revalideren en wat mijn doelen worden etc. Dus daar ben ik wel heel zenuwachtig voor
primaquote:
Daar hebben we toch onze eigen bankier voor?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij was gaan sjoemelen met de dollarkoers?
Die is er even niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:26 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Daar hebben we toch onze eigen bankier voor?
Grapje zeker! Ik wou dat ik dat had bedacht!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik verdenk jou van de pakketjes van LB, Oof en Soemp
Minder geniale prijs. Ouch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Helpt het als ik zeg dat deze geniaal is?
leuk hequote:
Ik vond het wel bij je passenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Grapje zeker! Ik wou dat ik dat had bedacht!
En ik heb geen maat 37 maar 41
Pak maar uit dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:28 schreef iamredleader het volgende:
thuis, kinderen (kids mag niet meer
) liggen te slapen, ik zit er klaar voor
Hier hebben ze geur filterende vuilniszakken die zelf een geurtje hebben. Ik wil echt niet meer andersquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom nog even tussendoor hoor, kan nu pas bijlezen:
Helpt het als ik zeg dat deze geniaal is?
Die van Santa's helper? Neequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:
Oh, volgens mij snap ik 'm nu. Niet leuk.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slecht nieuws! De buren waar het pakketje ligt zijn niet thuis. Ik heb het pakje dus nog niet in mijn bezit
Geen idee...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:
Op de valreep een raadsel. Eentje die ik niet snap.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slecht nieuws! De buren waar het pakketje ligt zijn niet thuis. Ik heb het pakje dus nog niet in mijn bezit
Ik wist niet wat Mart Smeets had gezegd maar nu ik het opzoek is het wel misplaatstquote:
Overigens is die opmerking van Smeets heel erg uit verband getrokken, hij sprak namelijk de schilder na die zichzelf zo noemde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist niet wat Mart Smeets had gezegd maar nu ik het opzoek is het wel misplaatst
Dat heb je heel vaak met dit soort relletjes, maar het blijft een rare uitspraak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Overigens is die opmerking van Smeets heel erg uit verband getrokken, hij sprak namelijk de schilder na die zichzelf zo noemde.
Mwah, ik denk dat dat heel erg meevalt. Stel je voor dat de schilder Zeeuws was en zichzelf Amstelveens Zeeuws had genoemd en Smeets hetzelfde had gezegd. Niemand die ernaar kraait.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
Dat heb je heel vaak met dit soort relletjes, maar het blijft een rare uitspraak.
keurigquote:
Dat is ook wel weer waar. Soms worden dingen ook te politiek correct, zoals de negerzoenen discussiequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat heel erg meevalt. Stel je voor dat de schilder Zeeuws was en zichzelf Amstelveens Zeeuws had genoemd en Smeets hetzelfde had gezegd. Niemand die ernaar kraait.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Secret Santa![]()
Geweldigdank u SecretSanta
Een boek met barbequerecepten, een DVD van Robbie het Rendier en een spel, kleurentorentjes![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Secret Santa![]()
Een boek met barbequerecepten, een DVD van Robbie het Rendier en een spel, kleurentorentjes![]()
[ afbeelding ]
Wanneer is de volgende BBQ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Secret Santa![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Secret Santa![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft 'ie geen spijkers, touw en een fles gekregen...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik vraag me af hoe die spelletjes meet eruit gaat zien.
Maar hij is zo mooi en past zo perfect in het nisje wat we hebbenquote:
Ehm, okay, waar ruikt dat dan naar? Ik bedoel, vuilniszakken hier hebben ook een heel eigen geurtje ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hier hebben ze geur filterende vuilniszakken die zelf een geurtje hebben. Ik wil echt niet meer anders![]()
Pics van MaJo!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef Santas_Helper het volgende:
Een mooi kado voor onze schone slaper, en ook een mooi gedicht,
Nu over naar het midden van het land, MaJo komt in zicht!
Dat in combinatie met het golfspel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig heeft 'ie geen spijkers, touw en een fles gekregen...
Tof!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Secret Santa![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat in combinatie met het golfspel.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat in combinatie met het golfspel.
Ik heb geen nis in de keuken en daar baal ik van! Hij staat in het zicht en eigenlijk in de weg. Staat voor een opbergmand.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar hij is zo mooi en past zo perfect in het nisje wat we hebben
degene die ik het fijnst vind ruiken naar "schone was" geloof ik. Maar je kan allerlei geurtjes kopenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar hij is zo mooi en past zo perfect in het nisje wat we hebben
[..]
Ehm, okay, waar ruikt dat dan naar? Ik bedoel, vuilniszakken hier hebben ook een heel eigen geurtje ...
Ik vind het ook op een soort uniform lijken idd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:43 schreef B.ertha het volgende:
Leuk Red!
Majo, is dat een reddingsvest?
Ik denk een reddingsvest (vliegangst) of een veiligheidsjasje vanwege autopechquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:43 schreef B.ertha het volgende:
Leuk Red!
en veiligheidsvest?quote:
Tenue van Post.nl medewerker, gok ik...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:43 schreef B.ertha het volgende:
Leuk Red!
Ben benieuwd naar het zuurstofkapje dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk een reddingsvest (vliegangst) of een veiligheidsjasje vanwege autopech
Zuurstofkapje is voor in het vliegtuig, zwemvest voor er buiten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het zuurstofkapje dan.
Het is eigenlijk een inhammetje, maar deze past er perfect. Eerder moesten we de vuilnisbak iedere keer aan de kant rijden om de vaatwasser open te doen ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen nis in de keuken en daar baal ik van! Hij staat in het zicht en eigenlijk in de weg. Staat voor een opbergmand.
Neeeee ik heb braaf gewacht!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zaten gisterenavond met smart op je te wachten.
Heb je je pakketje nu al open gemaakt?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeee ik heb braaf gewacht!![]()
Ik zit er nu helemaal klaar voor
Yay!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeee ik heb braaf gewacht!![]()
Ik zit er nu helemaal klaar voor
Nee, dit is de volgorde:quote:
Top!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee, dit is de volgorde:
B.ertha
iamredleader
MaJo
Trademarkie
MadMaster
Hawaii_Tim (??)
LB (??)
Puntenslijpsel
wyccie
Dat wel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef MadMaster het volgende:
LB mag toch wel tussendoor als dat babytechnisch beter verantwoord is?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef wyccie het volgende:
FYI: die rabarbercrumble kun je ook best in je eentje opeten.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef MaJo het volgende:
Surprise was openklapbaar en er zat een cadeau in:
[ afbeelding ]
Namelijk:
[ afbeelding ]
Bedankt Secret Santa![]()
Inderdaadquote:
hoorn is niet waar ik me nu bevind, maar ik zal m'n cadeau openmaken, blij als een kind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:58 schreef Santas_Helper het volgende:
Nu naar een pittoresk vissersplaatje, dat kan Santa wel bekoren,
We schakelen naar Trademarkie, over nu naar Hoorn!
quote:From a fellow parent whose daughter swallowed a holiday pin last year & had to go to the ER. The outcome was a very minor surgery and an awesome Christmas card.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie krijgt z'n kind hier zo gek?
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is een van de weinige dingen waar ik geen last van hebquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Santa weet vast van je dyslexie...
Brengt me wel op een idee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dr. Wyccie to the rescue.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan veel makkelijker. Een liggende röntgenfoto maken met de pin op de keel aan de buitenkant, zelfde effect.
quote:
Niet als het versneden coke is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef MaJo het volgende:
Dan is de Santa wel erg boven budget gegaan
Ik wilde het net zeggen .... Misschien een DIY-versie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]Dan is de Santa wel erg boven budget gegaan
Kost nog steeds aardig wat gok ik zo?quote:
Dat zou best tof zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen .... Misschien een DIY-versie?
Wel passend voor jouw huisje.quote:
Inderdaad, gewoon grootser aanpakken en niet zo knullig met wietplantenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon grootser aanpakken en niet zo knullig met wietplanten
Ah, dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:07 schreef MaJo het volgende:
QOTSA!![]()
En dat is dus de man uit de woestijn, Josh Homme
Harry!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nice!
Ik zet net "de Kerstezel" op voor een beetje sfeer.
Nee de Desert Sessions, de zanger komt uit de woestijnquote:
ErwinRommelquote:
Niet de eerstequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, die eerste heette Songs for the Deaf. Oeps.
Ah okquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb die cd zelf, weet ook dat Josh Homme de zanger is en dat ze eerder in Kyuss zaten. Maar zit nu niet meer in de muziek. Ergens na mijn 23e ben ik het allemaal niet meer gaan volgen.
Je slaat MM over?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef Santas_Helper het volgende:
We verplaatsen ons naar 't Noorden, naar ons meest verse moeke,
Waar Santa, geheel onverwachts, LB is gaan bezoeken!
Na jaren zwoegen kwam dit jaar haar grote geluk ter aarde,
Geheel gezond, niets meer wat je zorgen baarde.
Of toch wel, een groter huis moest er nog komen,
Ook dat is nu bijna opgelost, zo heeft Santa pas vernomen.
Nu is het jouw tijd om je pakketje te bekijken,
Of je het leuk zult vinden, dat zal snel blijken.
Mooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef Santas_Helper het volgende:
We verplaatsen ons naar 't Noorden, naar ons meest verse moeke,
Waar Santa, geheel onverwachts, LB is gaan bezoeken!
Na jaren zwoegen kwam dit jaar haar grote geluk ter aarde,
Geheel gezond, niets meer wat je zorgen baarde.
Of toch wel, een groter huis moest er nog komen,
Ook dat is nu bijna opgelost, zo heeft Santa pas vernomen.
Nu is het jouw tijd om je pakketje te bekijken,
Of je het leuk zult vinden, dat zal snel blijken.
MM slaat zichzelf over bedoel jequote:
smakelijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat als je roomboter lang genoeg bewaard het vanzelf schimmelkaas wordt.
nee joh. Da's een kloon van wyccie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |