SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ben gister zo perongeluk een parkeerplek ingedrift tijdens het file parkeren. Handig, zag er cool uit, maar ik was er toch niet echt blij mee:')quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat staat ook nog heel hoog op mijn to-do lijstje... kost ongeveer 400 euro voor een ochtend, 1 uur les en 3 uur zelf losgaan op de baan. Prijs is inclusief een BMW 3-serie, verbruik benzine/banden en verzekering.
Keertje uitgezocht na het volgen van en slipcursus met een vriend.
Misschien niet onder de boom,quote:
dus toen gelijk maar een nieuw rijbewijs gehaald?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben gister zo perongeluk een parkeerplek ingedrift tijdens het file parkeren. Handig, zag er cool uit, maar ik was er toch niet echt blij mee:')
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dus toen gelijk maar een nieuw rijbewijs gehaald?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef wyccie het volgende:
Ok, nu lijkt het net of ik die kloon heb aangemaakt. It wasn't me.
Nog even geduld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Nondeju man, die posts over kaassoufflés in kan ze bijna proeven
sorryquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Nondeju man, die posts over kaassoufflés in kan ze bijna proeven
minder dan een weekquote:
wanneer land je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
minder dan een weekik den trouwens echt dat er wel iemand met een kaassoufflé zal staan
woensdag!quote:
hoe laat?quote:
zou hij echt al liggen te pitten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef Santas_Helper het volgende:
Voor de volgende schakelen we over naar Amstelveen, is Red al gesignaleerd?
Of is hij, zoals bijna gebruikelijk, na thuiskomt z'n bed al in gespeerd?
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde nog meer Christmas cracker raadseltjes posten, maar die zijn echt te slecht.Ondertussen zit ik hier met een berg vloieipapierkroontjes en stickertjes.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde nog meer Christmas cracker raadseltjes posten, maar die zijn echt te slecht.Ondertussen zit ik hier met een berg vloeipapierkroontjes en stickertjes.
rond 7 amquote:
hoe kwam je er aan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde nog meer Christmas cracker raadseltjes posten, maar die zijn echt te slecht.Ondertussen zit ik hier met een berg vloeipapierkroontjes en stickertjes.
wacht dan niet op mijquote:
Zeg, ik ben een olifant héquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Santas_Helper het volgende:
Bijna de beste koe van stal, B.ertha, vergeten!
Maar zij is nu aan de beurt, of is ze weer aan het daten?
gewoon voor de lol gekocht?quote:
perfecte timingquote:
Welcome to a British tradition...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beetje eng, want het knalt echt open.Er zit zo'n schuurpapiermechanisme in.
Zij is de snackbar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie net dat MaJo een snckbaar in haar pakketje heeft zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |