Dan is het maar goed dat ik niet hard loop,quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan scheuren gelijk je achillespezen af, je moet het schema helemaal goed volgen anders krijg je blessures
Ik heb ook knieklachten maar ik kan beter gaan hardlopen dan vet hard fietsen of zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hardlopen is helaas te zwaar voor mijn knieën. Daarom de crosstrainer
Heerlijk 1,5 uur rennen terwijl je voetbal kijkt
Ik heb een halfuur gezien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb gisteren de laatste 10 minuten van PSV gezien en ik moest heel hard lachen.
Oh, ja met afleiding is dat wel okayquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hardlopen is helaas te zwaar voor mijn knieën. Daarom de crosstrainer
Heerlijk 1,5 uur rennen terwijl je voetbal kijkt
Ik ga niet door de polder rennen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
Geen conditie hebben
Stelletje Fok!ers
Heb het nu ook al maanden niet gedaan, maar moet het weer opbouwen door eerst 20 minuten te doen en dan iedere keer 5 minuten meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:05 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben al trots als ik het 1min vol houd
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb ook knieklachten maar ik kan beter gaan hardlopen dan vet hard fietsen of zoVind de crosstrainer een kutapparaat, moet je zo overdreven bewegen.
Ik was vastbesloten af te vallen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja met afleiding is dat wel okay. En 1,5 uur joh, pff
Ik weiger al te ' sporten' sinds ik 14 benquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nu ook al maanden niet gedaan, maar moet het weer opbouwen door eerst 20 minuten te doen en dan iedere keer 5 minuten meer.
[..]
Hoe kan dat?
Dingen waarbij mijn voeten iedere keer weer hard neerkomen op de grond zijn gewoon hels.
Daarom zijn fietsen en crosstrainer fijn, want dan staan je voeten non-stop aan de grond.
Die beweging van mijn knie buigen doet super veel pijn bij mij en als ik dan m'n knie zo omhoog doe op de fiets is dat niet zo prettig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nu ook al maanden niet gedaan, maar moet het weer opbouwen door eerst 20 minuten te doen en dan iedere keer 5 minuten meer.
[..]
Hoe kan dat?
Dingen waarbij mijn voeten iedere keer weer hard neerkomen op de grond zijn gewoon hels.
Daarom zijn fietsen en crosstrainer fijn, want dan staan je voeten non-stop aan de grond.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was vastbesloten af te vallen.
Hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef Jhali het volgende:
Ik loop meestal op de heenweg veel harder omdat ik dan verder kom en wat ik dan loop moet ik sowieso weer terug maar de terugweg wandel ik zo'n beetje de helft
jahoorquote:
Ja ik ga echt rennen als een neger zodat ik in ieder geval zo ver mogelijk weg ben, en ik zou toch ooit terug moeten dus dan heb ik niet veel keusquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]! Goed hoor
[..]
Haha. Nouja, is ook goed
.
Ik loop vaak halverwege veel harder omdat ik dan merk dat ik nog wel wat harder kan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ga echt rennen als een neger zodat ik in ieder geval zo ver mogelijk weg ben, en ik zou toch ooit terug moeten dus dan heb ik niet veel keus
Je kunt ook gewoon vijf minuten op een wat lager tempo hardlopenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja in huis omdat dat er achterlijk uitziet
Ik vind het wel raar dat je daar nu pas mee kom. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op je 15e laat je dat gewoon door anderen bestellen.
gewoon op internet bestellenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op je 15e laat je dat gewoon door anderen bestellen.
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja in huis omdat dat er achterlijk uitziet
Ja maar als ik eenmaal aan de wandel ben dan stop ik niet meerquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vijf minuten op een wat lager tempo hardlopen. Dat is ook een wraming up.. en dan gewoon weer paar minuten wandelen en dan je echte hardlopen beginnen
Hahaha, prachtig. Maar wel herkenbaar. Ik heb sinds mijn 14de ofzo tot mijn 23ste niet gesport. Daarna af en toe om niet te dik te worden voor mijn vriendin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik weiger al te ' sporten' sinds ik 14 benDenk daarbij een dieet van sigaretten en drank en je hebt een levensstijl
geloof me, 20 minuten zijn dan heel lang
Ok, ander soort knieproblemen. Waar komen die door?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Die beweging van mijn knie buigen doet super veel pijn bij mij en als ik dan m'n knie zo omhoog doe op de fiets is dat niet zo prettig.
Whutquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar als ik eenmaal aan de wandel ben dan stop ik niet meer''oke ik loop nog tot dat paaltje... o hee een mooie auto! o kut volgende paaltje...''
Ik doe die van mij net uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga maar weer mijn onderbroek aantrekken.
Wat is hetquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn eerste twee kerstcadeautjes zijn gearriveerd
Dat als ik eenmaal stop met rennen en een stukje gewoon ga wandelen dat ik steeds het moment dat ik verder ga met rennen uitstel en dat ik uiteindelijk gewoon 2 uur gewandeld hebquote:
Hehe gelukkig ben ik niet de enige dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, prachtig. Maar wel herkenbaar. Ik heb sinds mijn 14de ofzo tot mijn 23ste niet gesport. Daarna af en toe om niet te dik te worden voor mijn vriendin.
Daarna een tijd heel fanatiek, iedere dag.
Nu weer af en toe.
Maar dan is 20 minuten inderdaad erg lang.
[..]
Ok, ander soort knieproblemen. Waar komen die door?
Oooooh, zo bedoel je. Bwheh, blijf dan maar lekker binnen warming up doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat als ik eenmaal stop met rennen en een stukje gewoon ga wandelen dat ik steeds het moment dat ik verder ga met rennen uitstel en dat ik uiteindelijk gewoon 2 uur gewandeld heb
Goed te verkopen dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had net naaktpics van cachet gehad, maar ik hoorde dat ze 15 was.
Moet je dat nou weer hier neer zettenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had net naaktpics van cachet gehad, maar ik hoorde dat ze 15 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |