Zeldenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik loop meestal alleen hard in het weekend.
Jancees loopt ook meestal een stukje mee.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Werkt voor mij prima, dan is het dus geen onzin.
Dat is vervelend voor je, maar was dat met of zonder schema?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik loop max 7 km achter elkaar binnen een half jaar en ik heb ook al een blessure typisch. Ik en met mij nog echt vele vele anderen.
Wat mijn broertje zou zeggen: gewoon niet hardlopen, krijg je ook geen blessures *stopt koekje in zijn mond*quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik loop max 7 km achter elkaar binnen een half jaar en ik heb ook al een blessure typisch. Ik en met mij nog echt vele vele anderen.
Met. Als ik zonder zou lopen dan loop ik echt nog véél verder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je, maar was dat met of zonder schema?
bij zomertrainingen deden we vaker:quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joh, je loopt echt niet te lang over een aantal km hoor. Je loopt gewoon wat jij lekker vindt en daar is geen te langzaam bij. Tenminste, zo zie ik het écht niet en volgens mij geen enkele hardloper met mij.
En ja, ik wil graag sneller lopen.. maar ook omdat ik er wel goed in ben volgens mij
.
Behalve dat ik nu dus beetje half geblessuurd ben.
[..]
Je kúnt best wel wat achter elkaar hardlopen hoor (hardlopen is geen rennen joh) maar dan ben je écht kapot
.
Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met. Als ik zonder zou lopen dan loop ik echt nog véél verder.
Hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij zomertrainingen deden we vaker:
1 minuut hardlopen, 1 minuut lopen
1,5 minuut hardlopen, 1 minuut lopen
2 minuut hardlopen, 1 minuut lopen
3 minuut hardlopen, 1 minuut lopen
5 minuut hardlopen, 1 minuut lopen
10 minuut hardlopen, 1 minuut lopen
dat was helemaal niet leuk
die 5 minuten hield ik dan ook meestal al niet helemaal vol
Wat gebeurt er dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
Heb één keer gehad toen ik nog met een schema op mn mp3 liep dat mn batterijen op waren. Meteen 'n km te lang doorgelopen
Nouja, bij mij was het maar één keertje maar te hard en te lang lopen krijg je blessures vanquote:
quote:
maar ja, hoeveel meter dat totaal is heb ik echt nooit bijgehoudenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Nouja, dat is logisch. Als je 't niet gewend bent..
dan scheuren gelijk je achillespezen af, je moet het schema helemaal goed volgen anders krijg je blessuresquote:
Gast, doe niet zo dom. Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat jouw "je kunt gewoon prima oznder schema lopen als je maar geen mongool bent en meteen halve marathons wil lopen"-reactie echt onzin was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan scheuren gelijk je achillespezen af, je moet het schema helemaal goed volgen anders krijg je blessures
Zegt degene die een schema volgt en blessures heeftquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan scheuren gelijk je achillespezen af, je moet het schema helemaal goed volgen anders krijg je blessures
rennen is voor jodenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zei cachieeeeeequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo dom. Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat jouw "je kunt gewoon prima oznder schema lopen als je maar geen mongool bent en meteen halve marathons wil lopen"-reactie echt onzin was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |