Al kon ik laatst wel rennend naar de binnenstad van Delft toen mij bier werd aangeboden. Trots dat ik op mijzelf wasquote:
Ik was ook te laat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:56 schreef xcachet het volgende:
Jezus christus, ben nooit meer oprijd met kapen
Ohh oke. Maar ehm, ik zou zo'n 5km schema van Evy gaan volgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
OH HET WAS OOK NIET ONAFGEBROKEN.
Jezus mina daar gaat nog wel een maand of tachtig overheen dat me dat gaat lukken
Laat ik het zo zeggen, ik heb een afstand van 3km afgelegd en ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te rennen met tussendoor wandelpauzes van een minuut of 3, 4, 5.
Niet bijgehouden want dan word ik depressiefquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3 km in twee weken is te snel hoor. Je moet ook niet random zelf wat verzinnen mar een schema volgen, die zijn er niet voor niks. Hoe lang doe je over 3 km?
doe normaal joh, mafkeesquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:56 schreef Tjacka het volgende:
WOOOOOOOOOOOOWS VET LEUK TYPISCH HAAHAH
JE DOET EEN TOPICKAAP
ik zou echt niet weten hoe lang ik aan 1 stuk zou kunnen rennen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schema's volgen en niet te hard beginnen. Niet lopen tot je niet meer kan want dat is écht te veel
Je staat naast LB. Dat is toch ook leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was ook te laat.
insert jaapstamtelaat.jpg
Ik ren ook zonder schema, werkt prima. Zo lang je geen complete mongool bent en gelijk halve marathons gaat lopen is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Niet bijgehouden want dan word ik depressiefTe lang in ieder geval.
Ach ik kan niet werken met schema's, ik ren gewoon zoveel ik op dat moment aan kan, ik hoef ook geen tijden te verbeteren of zo van mezelf het gaat er mij gewoon om dat ik calorieën verbrandTerwijl het bij jou juist andersom is, denk ik.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat naast LB. Dat is toch ook leuk
Joh, je loopt echt niet te lang over een aantal km hoor. Je loopt gewoon wat jij lekker vindt en daar is geen te langzaam bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Niet bijgehouden want dan word ik depressiefTe lang in ieder geval.
Ach ik kan niet werken met schema's, ik ren gewoon zoveel ik op dat moment aan kan, ik hoef ook geen tijden te verbeteren of zo van mezelf het gaat er mij gewoon om dat ik calorieën verbrandTerwijl het bij jou juist andersom is, denk ik.
Je kúnt best wel wat achter elkaar hardlopen hoor (hardlopen is geen rennen johquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten hoe lang ik aan 1 stuk zou kunnen rennen.
een handbalveld is maar 40 meter lang
Dit is écht onzin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ren ook zonder schema, werkt prima. Zo lang je geen complete mongool bent en gelijk halve marathons gaat lopen is er niks aan de hand.
Nou ja ik heb nergens last van en krijg ik dat wel dan weet ik dat ik het wat rustiger aan moet doen. Simpel zat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schema's volgen en niet te hard beginnen. Niet lopen tot je niet meer kan want dat is écht te veel
Dan doe je het echt prima!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nergens last van en krijg ik dat wel dan weet ik dat ik het wat rustiger aan moet doen. Simpel zat.
Echt ik wil je advies niet in de wind slaan want jij bent een expert en zo maar ik wil gewoon een beetje calorietjes verbranden en bewegen en dan ben ik allang tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |