Nouja, bij mij was het maar één keertje maar te hard en te lang lopen krijg je blessures vanquote:
quote:
maar ja, hoeveel meter dat totaal is heb ik echt nooit bijgehoudenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Nouja, dat is logisch. Als je 't niet gewend bent..
dan scheuren gelijk je achillespezen af, je moet het schema helemaal goed volgen anders krijg je blessuresquote:
Gast, doe niet zo dom. Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat jouw "je kunt gewoon prima oznder schema lopen als je maar geen mongool bent en meteen halve marathons wil lopen"-reactie echt onzin was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan scheuren gelijk je achillespezen af, je moet het schema helemaal goed volgen anders krijg je blessures
Zegt degene die een schema volgt en blessures heeftquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan scheuren gelijk je achillespezen af, je moet het schema helemaal goed volgen anders krijg je blessures
rennen is voor jodenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zei cachieeeeeequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo dom. Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat jouw "je kunt gewoon prima oznder schema lopen als je maar geen mongool bent en meteen halve marathons wil lopen"-reactie echt onzin was.
Dan is het maar goed dat ik niet hard loop,quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook knieklachten maar ik kan beter gaan hardlopen dan vet hard fietsen of zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hardlopen is helaas te zwaar voor mijn knieën. Daarom de crosstrainer
Heerlijk 1,5 uur rennen terwijl je voetbal kijkt
Ik heb een halfuur gezien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb gisteren de laatste 10 minuten van PSV gezien en ik moest heel hard lachen.
Oh, ja met afleiding is dat wel okayquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hardlopen is helaas te zwaar voor mijn knieën. Daarom de crosstrainer
Heerlijk 1,5 uur rennen terwijl je voetbal kijkt
Ik ga niet door de polder rennen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
Geen conditie hebben
Stelletje Fok!ers
Heb het nu ook al maanden niet gedaan, maar moet het weer opbouwen door eerst 20 minuten te doen en dan iedere keer 5 minuten meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:05 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben al trots als ik het 1min vol houd
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb ook knieklachten maar ik kan beter gaan hardlopen dan vet hard fietsen of zoVind de crosstrainer een kutapparaat, moet je zo overdreven bewegen.
Ik was vastbesloten af te vallen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja met afleiding is dat wel okay. En 1,5 uur joh, pff
Ik weiger al te ' sporten' sinds ik 14 benquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nu ook al maanden niet gedaan, maar moet het weer opbouwen door eerst 20 minuten te doen en dan iedere keer 5 minuten meer.
[..]
Hoe kan dat?
Dingen waarbij mijn voeten iedere keer weer hard neerkomen op de grond zijn gewoon hels.
Daarom zijn fietsen en crosstrainer fijn, want dan staan je voeten non-stop aan de grond.
Die beweging van mijn knie buigen doet super veel pijn bij mij en als ik dan m'n knie zo omhoog doe op de fiets is dat niet zo prettig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nu ook al maanden niet gedaan, maar moet het weer opbouwen door eerst 20 minuten te doen en dan iedere keer 5 minuten meer.
[..]
Hoe kan dat?
Dingen waarbij mijn voeten iedere keer weer hard neerkomen op de grond zijn gewoon hels.
Daarom zijn fietsen en crosstrainer fijn, want dan staan je voeten non-stop aan de grond.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was vastbesloten af te vallen.
Hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef Jhali het volgende:
Ik loop meestal op de heenweg veel harder omdat ik dan verder kom en wat ik dan loop moet ik sowieso weer terug maar de terugweg wandel ik zo'n beetje de helft
jahoorquote:
Ja ik ga echt rennen als een neger zodat ik in ieder geval zo ver mogelijk weg ben, en ik zou toch ooit terug moeten dus dan heb ik niet veel keusquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]! Goed hoor
[..]
Haha. Nouja, is ook goed
.
Ik loop vaak halverwege veel harder omdat ik dan merk dat ik nog wel wat harder kan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ga echt rennen als een neger zodat ik in ieder geval zo ver mogelijk weg ben, en ik zou toch ooit terug moeten dus dan heb ik niet veel keus
Je kunt ook gewoon vijf minuten op een wat lager tempo hardlopenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja in huis omdat dat er achterlijk uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |