Hij heeft er zelf voor gekozen om 'op straat' te zijn. Hij had ook kunnen gaan tennissen of een boek lezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 07:18 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor, Badr Hari moet gestraft voor wat hij NU echt gedaan heeft en niet voor zijn heel passé zoals zijn ruzies. Niemand perfect is. Zijn heel leven zit op straat !
Dat zeg ik, waarheidsvindingquote:Op woensdag 18 december 2013 07:18 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor, Badr Hari moet gestraft voor wat hij NU echt gedaan heeft en niet voor zijn heel passé zoals zijn ruzies. Niemand perfect is. Zijn heel leven zit op straat !
In dat geval zou het positief uitpakken als die dossiers online zouden staan.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:56 schreef schizovreemd het volgende:
Maar uit de stukken blijkt dat hij daar helemaal niet verantwoordelijk voor is.
Een link naar je livemail, feestquote:Op donderdag 19 december 2013 07:23 schreef Paule33 het volgende:
Badr Hari en Estelle op 12 december in de comptoir Darn in Marrakech
een restaurant/cabaret
quote:Op donderdag 19 december 2013 07:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een link naar je livemail, feest
Rare mails krijgt die user. Nu een paar gelezen... mijn godquote:Op donderdag 19 december 2013 07:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een link naar je livemail, feest
niet waar is de mail van de facebook en niet van mij zelfs, de foto komen van daar,quote:Op donderdag 19 december 2013 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rare mails krijgt die user. Nu een paar gelezen... mijn god
Eerst bedankt,u bent een angel...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
Nu graag nog de juiste link naar de foto's.
Die zijn allemaal van mijquote:Op donderdag 19 december 2013 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rare mails krijgt die user. Nu een paar gelezen... mijn god
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaarquote:Op donderdag 19 december 2013 16:19 schreef Paule33 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)93696&type=1&theater
Ik zie het wel. Ligt misschien aan wel of niet ingelogd zijn op Facebook.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef Soury het volgende:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar![]()
Ze hebben ons door
Dat zal het zijn, ik heb geen facebook. Maar meestal krijg dan een inlog paginaquote:Op donderdag 19 december 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Ligt misschien aan wel of niet ingelogd zijn op Facebook.
Dit is 'm:quote:Op donderdag 19 december 2013 21:23 schreef Soury het volgende:
Dat zal het zijn, ik heb geen facebook. Maar meestal krijg dan een inlog pagina
Dank. Ahh wat lief. Waarom die omleidingen liefde is mooi, kan geen geld tegenop.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is 'm:
[ afbeelding ]
Het liefdesverdriet is voelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |