Speciall met dubbel l klinkt beter dan het correcte specialquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Okee, maar anders klinkt het niett
Als je het schrijft zoals het gezongen wordt welquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Speciall met dubbel l klinkt beter dan het correcte special
Veel plezier dan BBquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar 14 jarige sletjes gek doen
Dat vraagt ook wel om ferme kerels ende stoere knapen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef m.k het volgende:
Mensen die zich tot dat niveau verlagen![]()
Vond het zo tof toen de ME hier een hockeyfeest uit elkaar heeft geklopt
Ze kwamen te paard met honden erbij, ik vond het genieten. Vooral dat gehuild op Facebook erna, "ik wou alleen mijn fiets pakken, en die nazi agent sloeg mij"quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat vraagt ook wel om ferme kerels ende stoere knapen...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Ze kwamen te paard met honden erbij, ik vond het genieten. Vooral dat gehuild op Facebook erna, "ik wou alleen mijn fiets pakken, en die nazi agent sloeg mij"
Ik mis dus niets aan Facebook, 't is net Goede Tijden Slechte Tijdenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Ze kwamen te paard met honden erbij, ik vond het genieten. Vooral dat gehuild op Facebook erna, "ik wou alleen mijn fiets pakken, en die nazi agent sloeg mij"
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Once upon a time in America.. *snik*
So much feels
Aan te raden. Zeer mooien muziek ook.quote:Op zondag 15 december 2013 01:08 schreef m.k het volgende:
Nooit gezien
Inb4 huilen over dat ik hem niet gezien heb
Zeg droeftoeter, ga jij eens zorgen dat je met een club naar Luxemburg gaat in januari. Wil van je kunnen winnen vandaar.quote:Op zondag 15 december 2013 01:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aan te raden. Zeer mooien muziek ook.
Zeg homofiel, waarom ben jij zo druk met je studie dat je niet meer kan hobbelen?quote:Op zondag 15 december 2013 01:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zeg droeftoeter, ga jij eens zorgen dat je met een club naar Luxemburg gaat in januari. Wil van je kunnen winnen vandaar.
donderdag, donderdag mijn bestequote:Op zondag 15 december 2013 01:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Zeg homofiel, waarom ben jij zo druk met je studie dat je niet meer kan hobbelen?
godverdomme tijd godverdommequote:Op zondag 15 december 2013 01:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
donderdag, donderdag mijn beste
oftewel vroeg lopen? ik vind het bestquote:Op zondag 15 december 2013 01:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Tentamen tot 1600, dus of je moet 's avonds willen of vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |