Dan kan je nog beter ledjes in je stadslichtjes doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
of zo een nep sportuitlaatstukje die je erop schroeft
Dat zijn deze dingen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter ledjes in je stadslichtjes doenOf angels eyes in je wannabee BMW schroeven
Jup, die bedoel ik. Die zijn OEM pas eind jaren ´90 op de markt gekomen, maar zijn een geliefd item om toe te voegen. Helaas op alles wat maar enigzins rijdtquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn deze dingen?
[ afbeelding ]
En zien ze er meer door? Vast niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jup, die bedoel ik. Die zijn OEM pas eind jaren ´90 op de markt gekomen, maar zijn een geliefd item om toe te voegen. Helaas op alles wat maar enigzins rijdt
Nee, maar het zou er fucking cool uit moeten zien heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En zien ze er meer door? Vast niet.
whehehequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar het zou er fucking cool uit moeten zien heb ik me laten vertellen.
Ik weet, maar rij nu alweer een tijdje zonder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehe
trouwens, die lampen van Philips die jij me aanraadde, van Philips, die zijn echt goed
Zwartrijderquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet, maar rij nu alweer een tijdje zonder.
Philips pro lampjes, 2 euro het stuk en gaan vele km's mee. Dat weegt niet op tegen de 30 euro voor twee nightguides.quote:
Ik sta er versteld van hoeveel mensen er rondrijden met ondeugdelijke verlichting, of soms zelfs geen verlichting.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Philips pro lampjes, 2 euro het stuk en gaan vele km's mee. Dat weegt niet op tegen de 30 euro voor twee nightguides.
+1, ik heb soms het gevoel dat ik de enige ben die wekelijks zijn verlichting controleert.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik sta er versteld van hoeveel mensen er rondrijden met ondeugdelijke verlichting, of soms zelfs geen verlichting.
Ik rijd overdag ook gewoon met verlichting. Beetje routine bij starten auto geworden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik sta er versteld van hoeveel mensen er rondrijden met ondeugdelijke verlichting, of soms zelfs geen verlichting.
Bij die Saab van mij kan de verlichting niet eens uit...quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik rijd overdag ook gewoon met verlichting. Beetje routine bij starten auto geworden.
Kon bij mijn Volvo ook niet. Bij de peugeot die ik nu rij, standaard auto-aan, afhankelijk van hoe donker het is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij die Saab van mij kan de verlichting niet eens uit...
Bij mij gaat het licht automatisch aan bij duister, ook als ik door een tunnel rij, of het weer dat toelaat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik rijd overdag ook gewoon met verlichting. Beetje routine bij starten auto geworden.
Waar is Chopin gebleven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn favorieten:
- Doug Stanhope
- Louis C.K.
- Jim Jefferies
- George Carlin
- Bob Saget
Duh, in zijn tijd was er nog geen YT, wil niet zeggen dat hij dat niet gedaan heeft. Alhoewel ik het wel met je eens ben dat ik dat betwijfelquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Chopin deed geen standup voor zover ik weet ^^
Minus de tweede lquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef BredeBroeder het volgende:
I'll give it to someone speciall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |