Afgekeurd spul wat anders weggemieterd zou worden wegens "over datum"...quote:
Ik draai er ook best wel wat liters doorheen per jaar.quote:Ik rijd vaak tegen de zon in en dan wordt ieder vuiltje tien keer zo erg, dus hier wordt het wel vaak bijgevuld.
Stelregel: Als je links kijkt zie je rechts niks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Binnenkort beginnen met rijlessen
lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stelregel: Als je links kijkt zie je rechts niks.
serieus? Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stelregel: Als je links kijkt zie je rechts niks.
Nee, hehe. In het normale laboratorium zetten we meestal ''kersthits'' aan op nederland.fm en als je dan een deur verder loopt naar het microbiologisch laboratorium veiligheidsklasse I dan staat 24/7 Sky Radio aan met hun kersthits. Dus iedereen loopt hele tijd melig mee te neuriën met die 10 kerstnummers die op repeat staan op die radiostationsquote:
Inderdaad, die ookquote:
Schrale xenon verlichting?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en het is echt onzin. Denk alleen al aan al die lui die een dag voor de keuring hun schrale xenon eruit schroeven, met oem halogeen door de keuring komen en weer doodleuk al die troep terug schroeven.
Spoilers, bumpers, noem het maar op.
Snap jij het dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles met een stekker eraan gaat boven je pet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |