Wat gooi jij in het reservoir?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
IJskrabber weer gevonden, nu nog eens de ruitensproeimeuk op zien te maken
Er zit nu zgn. zomervloeistof in, maar gebruik zo weinig dat er nog zeker 3 tot 4 liter in het reservoir zit. Dat sproei ik er nooit doorheen voordat het echt slecht weer wordt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat gooi jij in het reservoir?
Dat is idd nogal wat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zit nu zgn. zomervloeistof in, maar gebruik zo weinig dat er nog zeker 3 tot 4 liter in het reservoir zit. Dat sproei ik er nooit doorheen voordat het echt slecht weer wordt.
Zal wel moeten ja, straks bevriest die meuk en is alles stuk. Of moet er antivries bij kunnen gooien?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd nogal wat.
Idee om het met een stuk slang leeg te "zuigen" ?
Op 4 liter antivries erbij gooien? Denk het niet. Verhouding is dan zoek vrees ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal wel moeten ja, straks bevriest die meuk en is alles stuk. Of moet er antivries bij kunnen gooien?
Dat idee had ik zelf ook al toen ik op "invoeren" kliktequote:Op zaterdag 14 december 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op 4 liter antivries erbij gooien? Denk het niet. Verhouding is dan zoek vrees ik.
hehequote:Op zaterdag 14 december 2013 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat idee had ik zelf ook al toen ik op "invoeren" klikte
Ik sproei bijna nooit, alleen in de winter als er gestrooid is. Maar heb wel een 5 liter reservoir in mijn auto, die gaat bijna nooit leegquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe
Anyway, dat is een goeie. Moet zelf ook nog eens kijken in hoeverre mijn ruitenwisservloeistof zit.
Eens gehad, met al die pekel op de weg, ruiten vies, en ja hoor, vloeistof op. Je ziet amper een hand voor ogenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik sproei bijna nooit, alleen in de winter als er gestrooid is. Maar heb wel een 5 liter reservoir in mijn auto, die gaat bijna nooit leeg
Ja, en voor APK moet er wat in zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eens gehad, met al die pekel op de weg, ruiten vies, en ja hoor, vloeistof op. Je ziet amper een hand voor ogen
Al zit er remvloeistof inquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en voor APK moet er wat in zitten
APK, al kost het niet zoveel, maar het is je ruinste geldklopperij/volksverlakkerij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, al pis je erin net voor de APK.
Ja, en het is echt onzin. Denk alleen al aan al die lui die een dag voor de keuring hun schrale xenon eruit schroeven, met oem halogeen door de keuring komen en weer doodleuk al die troep terug schroeven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
APK, al kost het niet zoveel, maar het is je ruinste geldklopperij/volksverlakkerij.
Mits concentraat kan dat best.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal wel moeten ja, straks bevriest die meuk en is alles stuk. Of moet er antivries bij kunnen gooien?
Bende die niet is aangelengd, 250ml aanmengen met met 650ml water en je bent beschermt tot -10.quote:
Het hele jaar door antivries.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat gooi jij in het reservoir?
Dat ga ik dus ook doen, zodra ik door die zomertroep heen ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het hele jaar door antivries.
Loop je nooit te kutten met bevroren meuk.
Geleerd in Oirschotquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het hele jaar door antivries.
Loop je nooit te kutten met bevroren meuk.
Boefjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |