Want?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
Dat zou een statusupdate van BB's Amerikaanse neefje kunnen zijn
Omdat we jou intelligentie niet zo hoog schatten.quote:
Wie is we? FOK!?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat we jou intelligentie niet zo hoog schatten.
Street smarts jwzquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wie is we? FOK!?![]()
Zegt meneer met zijn WO diploma, of niet dan
Neemt natuurlijk niet weg dat je een uit de hoogte gevallen conjo bent.quote:
Insgelijks cursist.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat je een uit de hoogte gevallen conjo bent.
Jup maar ik pretendeer ook niet anders te zijn.quote:
Gelukkig maar, ik zou bijna denken dat je navy seal wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup maar ik pretendeer ook niet anders te zijn.
Meldtquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou bijna denken dat je navy seal was
Ik zou het *bijna* met je eens zijn, alleen om BrakkeBlaar te stangen...quote:
Ga door danquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou het *bijna* met je eens zijn, alleen om BrakkeBlaar te stangen...
Ik moet eerlijk bekennen dat het niveau van BB's schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en zijn Nederlandse taalgebruik vwb spelling toch aanmerkelijk hoger ligt dan het gemiddelde hier op Fok. Fok in zijn algeheel dan, hier in def zitten natuurlijk alleen maar grammar nazi's.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:49 schreef Thaboel het volgende:
Omdat we jou intelligentie niet zo hoog schatten.
Qua spelling en grammatica is het niveau mijns inziens gedaald vanwege het onderwijs dat nu gegeven wordt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het niveau van BB's schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en zijn Nederlandse taalgebruik vwb spelling toch aanmerkelijk hoger ligt dan het gemiddelde hier op Fok. Fok in zijn algeheel dan, hier in def zitten natuurlijk alleen maar grammar nazi's.
Of dat nou aan het bedroevende niveau van het publiek alhier ligt, of aan het tegenwoordig belabberde onderwijs, of dat BB zo goed is laten we maar even in het midden.
Kies desuquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
of aan het tegenwoordig belabberde onderwijs
zowyso daysequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het niveau van BB's schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en zijn Nederlandse taalgebruik vwb spelling toch aanmerkelijk hoger ligt dan het gemiddelde hier op Fok. Fok in zijn algeheel dan, hier in def zitten natuurlijk alleen maar grammar nazi's.
Of dat nou aan het bedroevende niveau van het publiek alhier ligt, of aan het tegenwoordig belabberde onderwijs, of dat BB zo goed is laten we maar even in het midden.
Kijk nou maar het V&V topic ouwequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb ik gvd al een gigantische veer in je reet gestoken ga je alsnog hengelen naar meer he.
Ah, ff bijlezen!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijk nou maar het V&V topic ouwe
Is toch aardig gegaan? Waarom zat je hier dan zo te zaniken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Kijk nou maar het V&V topic ouwe
Omdat alles op het moment zelf erger lijkt dan als je thuis op je bed ligtquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is toch aardig gegaan? Waarom zat je hier dan zo te zaniken?
Overigens dat stuk dat er op je geschoten werd door een andere club... Zoiets heb ik gehad met scherp tijdens een site-wacht. Stonden we site-wacht te draaien (nuke site, Darp, dus serieus met scherp) kwam er ook een hoop geritsel en lawaai uit het zijterrein... "Halt wie daar!!!", stilte, "Haaalt, wie daar!!!!!" nog meer stilte.... Laden, en van safe af.... Kwam er toch iemand van die groep in beweging vanuit de bosrand... Bleek een groep KMS'ers te zijn die met een kaartlees oefening bezig waren en dachten dat ze op oefenvijand gestuit waren...![]()
Dat had niet veel gescheeld.
Ja, ik heb toch enige gebreken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg. Ben jij zo'n gekke dat hard werk voor een baas?
't bintje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 03:45 schreef Thaboel het volgende:
Welke aardappels kan ik het beste gebruiken om zelf patat van te maken? (nee mk, hoogvlieger, BB of jitzzzze niet de bevroren uit zak)
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is toch aardig gegaan? Waarom zat je hier dan zo te zaniken?
Overigens dat stuk dat er op je geschoten werd door een andere club... Zoiets heb ik gehad met scherp tijdens een site-wacht. Stonden we site-wacht te draaien (nuke site, Darp, dus serieus met scherp) kwam er ook een hoop geritsel en lawaai uit het zijterrein... "Halt wie daar!!!", stilte, "Haaalt, wie daar!!!!!" nog meer stilte.... Laden, en van safe af.... Kwam er toch iemand van die groep in beweging vanuit de bosrand... Bleek een groep KMS'ers te zijn die met een kaartlees oefening bezig waren en dachten dat ze op oefenvijand gestuit waren...![]()
Dat had niet veel gescheeld.
Huilen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 03:54 schreef Thaboel het volgende:
Godver eindelijk thuus na een avondje werken. Volledig gekke huis! Iets teveel vodka/Redbull gedronken dus kan niet slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |