borisz.....De onderschatte sportheld.quote:
Zolang het geen motorsporten of Amerikaanse sporten zijn is de kans aanwezig dat ik er wel eens een topic open of er een berichtje over tikquote:Op maandag 23 december 2013 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
borisz.....De onderschatte sportheld.
Als ik denk er is een topic voor nodig heeft ie hem al geopend.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang het geen motorsporten of Amerikaanse sporten zijn is de kans aanwezig dat ik er wel eens een topic open of er een berichtje over tik
Leuk! Ik werk om de hoek bij het Rijksmuseum, en moet zeggen dat hij wel iets prachtigs heeft neergezet hoor. Vanochtend als ik die enorme rijen weer zag, dan ben je echt met iets heel bijzonders bezig.quote:Op maandag 23 december 2013 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren... Ik zappte net langs Ned2 en zag een herhaling van Buitenhof... Zat Wim Pijbes er weerEn die ken ik als puber
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:20 schreef Againzender het volgende:
borisz, waait het ook zo hard bij jou?
er is geen Sint meer hier, maar die had door de bomen gewaaid in 020quote:
De Pier werd twee dagen geleden al gesloten in iig t/m morgen. Op tweede kerstdag kijken ze of ze de boel weer open gooien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is geen Sint meer hier, maar die had door de bomen gewaaid in 020
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef borisz het volgende:
Vanaf vanavond weer Marathoninterviews om de VPRO er weer bij te slepen
Pechtold vs Max van Weezel om af te trappen.
Het leuke van de VPRO is ook dat ze een groot archief online hebben. Heb zo Tonny van Verre ontmoet met Hans van Mierlo van het net geplukt.quote:
Gereageerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |