daarentegen zal ik jou nooit laten zakken tongquote:
Vooral de VPRO als 'solo-omroep' heeft er nadeel van idd. AVRO/TROS VARA/BNN KRO/NCRV komen nog wel goed weg.quote:Op zondag 22 december 2013 23:48 schreef tong80 het volgende:
Borisz mooi artikel in de VPRO-gids hoe ons mooie media-klimaaat wordt verkloot door de bureaucratise media-politie
Ja dat helemaal.. Ben dit jaar voor het eerst geswitched.. Vond dat ik wel heel veel moest bijbetalen afgelopen jaar....quote:Op zondag 22 december 2013 23:45 schreef tong80 het volgende:
chufi het is te triest qua bezuinigingen op de gezondheidszorg
VPROquote:Op zondag 22 december 2013 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral de VPRO als 'solo-omroep' heeft er nadeel van idd. AVRO/TROS VARA/BNN KRO/NCRV komen nog wel goed weg.
Ja VPROquote:
Heb ik met de VOLKSKRANT GEHAD EN Sportweek en nog meer.quote:Op zondag 22 december 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja VPRO![]()
Maar afgelopen maand besloten om een aantal abo's op te zeggen en helaas viel daar de VPRO ook onder .
Niks mis mee. Alleen Paul Witteman kan niet schrijvenquote:
Ik heb mn laatste super dikke eindejaars editie naast me liggen, maar moet zeggen dat ik eigenlijk nooit de artikelen lees ...dus dn maakt niet uit wie de programmering doet... (online dan maar)quote:Op zondag 22 december 2013 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik met de VOLKSKRANT GEHAD EN Sportweek en nog meer.
Maar de VPRO-gids blijft heilig.
Het artikel over Fons Dellen zijn afscheid moet je lezen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb mn laatste super dikke eindejaars editie naast me liggen, maar moet zeggen dat ik eigenlijk nooit de artikelen lees ...dus dn maakt niet uit wie de programmering doet... (online dan maar)
VOrige gids denk ikquote:
nam hij maar echt afscheidquote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef tong80 het volgende:
MLN / [TV-TIP} vanavond Docu over Frits Spits die afscheid neemt
En AZ verder waren het de Slowchatters die elkaar nomineren..
Een klein kliekje hield dapper stand.
alleen van het nieuwe VARA/BNN duo wordt ik warmquote:Op zondag 22 december 2013 23:45 schreef borisz het volgende:
Ik vind het jammer dat Spits naar radio 1 gaat. Dat ligt niet zozeer aan Fritsie, maar wel aan de bazen die met radio 1 de verkeerde kant op gaan.
'wordt ik' Ik begrijpen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen van het nieuwe VARA/BNN duo wordt ik warm
FF poepen chufiquote:Op maandag 23 december 2013 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Spellingscorrecties om 3 uur tong ..... Zakt je broek daar niet van af?
Moet ook gebeuren... Ik zappte net langs Ned2 en zag een herhaling van Buitenhof... Zat Wim Pijbes er weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |