Eigenlijk is het niet leuk meer om te fokken. Duurt echt een minuut.quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
je ziet bij het opstarten meestal welk OS je draait, maar 10 jaar is inderdaad wat oud, al zie ik gekkere dingen
quote:
Hoe hij en mijn zus uit elkaar zijn gegaan was niet fijn, maar dit gun je niemand. Zijn jongste broer kwam het vanmiddag persoonlijk bij mijn ouders vertellen, hij heeft samen met die ex veel elektra aangelegd op de bedrijven van mijn vader dus dat is ook een bekende voor ons. Zodat ze het niet via de krant te weten zouden komen. Dat vind ik wel een toffe actie.quote:
heel netjesquote:Op zondag 22 december 2013 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Hoe hij en mijn zus uit elkaar zijn gegaan was niet fijn, maar dit gun je niemand. Zijn jongste broer kwam het vanmiddag persoonlijk bij mijn ouders vertellen, hij heeft samen met die ex veel elektra aangelegd op de bedrijven van mijn vader dus dat is ook een bekende voor ons. Zodat ze het niet via de krant te weten zouden komen. Dat vind ik wel een toffe actie.
die laatste minuten van Ajax met Axel dat was toch wel wat vandaagquote:
Italiaans voetbalquote:Op zondag 22 december 2013 22:19 schreef borisz het volgende:
Wat een dag AZ
*kijkt voor de verandering weer eens Inter - AC. Wat een verschrikkelijke wedstrijd.
die jongste was ook altijd een hele toffe gast, is ook getrouwd met een chemicusquote:
is dat niet wat overdreven? Mijn vrouw kan nog zeggen dat ze tijdens de WK finale in 74 is geborenquote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef tong80 het volgende:
AZ ik heb je nog genomineerd als fanatiekste Ajacied.
Tijd om te verhuizen... Is dat andere huis nog iets geworden?quote:Op zondag 22 december 2013 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat niet wat overdreven? Mijn vrouw kan nog zeggen dat ze tijdens de WK finale in 74 is geboren
Overigens weer brandweer om de hoek, vanochtend ook al, maar nu de andere kant, en nu ook mogelijk slachtoffers
Vanochtend was ik aan het praten met 1 van onze buren in het zwembad, hij is wiskundeleraar bij een VWO hier in de wijk. En we kwamen snel bij Ajax, en hij begon er ook over dat veel van de leerlingen niet begrijpen dat een week na deze twee weken vakantie al het tentamen wiskunde is, en dat ze dus tijdens die twee weken mischien nog wat moesten doen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef tong80 het volgende:
MLN / [TV-TIP} vanavond Docu over Frits Spits die afscheid neemt
En AZ verder waren het de Slowchatters die elkaar nomineren..
Een klein kliekje hield dapper stand.
we zijn er nog mee bezig, morgenochtend met een ambtenaar praten. Financieel kan het, maar mag het van die f*cking overheid....quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen... Is dat andere huis nog iets geworden?
quote:Op zondag 22 december 2013 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
we zijn er nog mee bezig, morgenochtend met een ambtenaar praten. Financieel kan het, maar mag het van die f*cking overheid....
en die brandweer vandaag is puur toeval, is een rustige buurt hier.
Ik luister regelmatig naar Radio 2, maar ik kan niet echt zeggen dat ik Spits zo goed vind..quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef tong80 het volgende:
MLN / [TV-TIP} vanavond Docu over Frits Spits die afscheid neemt
En AZ verder waren het de Slowchatters die elkaar nomineren..
Een klein kliekje hield dapper stand.
Geen commentaarquote:Op zondag 22 december 2013 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vanochtend was ik aan het praten met 1 van onze buren in het zwembad, hij is wiskundeleraar bij een VWO hier in de wijk. En we kwamen snel bij Ajax, en hij begon er ook over dat veel van de leerlingen niet begrijpen dat een week na deze twee weken vakantie al het tentamen wiskunde is, en dat ze dus tijdens die twee weken mischien nog wat moesten doen.
Waarop ik antwoorde: ik ben anderhalve dag voor mijn eerste eindexamen nog naar een Europacupfinale geweest, daarna naar de huldiging en was om 5 uur 's ochtends weer thuis...
Hij: haha, jij was bij Ajax-Torino in 92, ik kon geen kaarten krijgen, mazzelaar
Spits is voor mij jaren 80, Avondspits was echt geweldig. Hij heeft het een paar jaar geleden nog eens gedaan op het tijdstip van Coen en Sander op 3FM, en dan valt op hoeveel de muziek de aandacht vraagt, niet de DJ. Enorm contrast hoe ze het nu doen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister regelmatig naar Radio 2, maar ik kan niet echt zeggen dat ik Spits zo goed vind..
bij mij hangen de ballen, heb je met kerstquote:Op zondag 22 december 2013 23:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten AZ![]()
En mijn caps blijft hangen.
Die overheid staat momenteel met alles in de weg...... Succes AZquote:Op zondag 22 december 2013 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
we zijn er nog mee bezig, morgenochtend met een ambtenaar praten. Financieel kan het, maar mag het van die f*cking overheid....
dank je, maar we denken dat dit een gekloot wordt waar onze relatie niet beter van wordt. Maar als de gemeente morgen zegt dat wat wij willen uberhaupt niet mag, dan gooi je het bijltje er wat makkelijker bij neer.quote:Op zondag 22 december 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die overheid staat momenteel met alles in de weg...... Succes AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |