Als ik er eenmaal mee bezig ben valt het wel weer mee, alleen het doen..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wat doelen behaald, maar een blog starten, foto's maken en posten was nog geen onderdeel van wat ik had behaaldHet is zo'n gedoe
Je hebt toch ook al een aantal doelen waarmee je bezig bentquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef Bubbles90. het volgende:
Ik heb nog maar 6 doelen voltooidEn ben al bijna 200 dagen verder!
Dat gelukkig wel! En 800 dagen klinkt weinig, maar het is toch nog ruim 2 jaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt toch ook al een aantal doelen waarmee je bezig bent![]()
.
801quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel! En 800 dagen klinkt weinig, maar het is toch nog ruim 2 jaar
Dat telt gewoon hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Vlinder88 het volgende:
Afgelopen week weer een paar doelen gehaald: Rijksmuseum bezocht, gordijnen opgehangen, muur geverfd en leren hardlopen (of nouja, een clinic gevolgd, ik vind dat ie telt). En ook nog een paar subdoelen, dus het schiet al aardig op. Nog geen zin gehad om er een blog over te schrijvenMaar al 20 gehad nog 81 te gaan!
Haha, leuk toch? Via je blog?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:23 schreef Freddeh het volgende:
You gotta be kidding me... Ik kreeg vandaag een mail van iemand die aan een hogeschool studeert, die graag een interview met me wil over DZP
Dank!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:46 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Dat telt gewoon hoor!
Goed bezig!
blogs van andere mensen doorlezen!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:46 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook medoen aan het project en ik ben bezig om mn lijstje met doelen te makenAlleen is het nog best lastig om 101 doelen te bedenken
Ik heb er nu pas 40. Ik dacht altijd dat ik veel meer wilde bereiken maar dat valt dus vies tegen
Hebben jullie nog tips of ideeen?
Inderdaad blogs van anderen bekijken en bij mij hielp het vooral om niet allemaal grote doelen te doen. Kleine doelen zijn ook heel leuk om te halen (en het zorgt voor motivatie als je in een dipje zit). En je kunt natuurlijk altijd nog dingen wijzigen als je achteraf toch nog een beter of leuker doel bedenktquote:Op zondag 16 maart 2014 14:46 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook medoen aan het project en ik ben bezig om mn lijstje met doelen te makenAlleen is het nog best lastig om 101 doelen te bedenken
Ik heb er nu pas 40. Ik dacht altijd dat ik veel meer wilde bereiken maar dat valt dus vies tegen
Hebben jullie nog tips of ideeen?
Wat tof!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:06 schreef Devv het volgende:
Ik heb mijn lijst al te lang niet bijgewerkt. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet mee bezig ben. Ik sta trouwens ook nog steeds niet in de OP, maar dat geheel terzijde. Op dit moment ben ik hard aan het oefenen voor doel 53, vanuit een backflip op sneeuw landen. Het gaat al steeds beter
.
Nog maar 82quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:03 schreef Anne het volgende:
Nog 83 doelen te gaan trouwens![]()
Klinkt nog heel ver weg.
Had me gevonden op Fok en doorgezocht tot ie bij m'n blog uit kwam. Zometeen z'n vragen invullenquote:
Gaaf!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:06 schreef Devv het volgende:
Ik heb mijn lijst al te lang niet bijgewerkt. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet mee bezig ben. Ik sta trouwens ook nog steeds niet in de OP, maar dat geheel terzijde. Op dit moment ben ik hard aan het oefenen voor doel 53, vanuit een backflip op sneeuw landen. Het gaat al steeds beter
.
Hey da's bijna hetzelfde idd. Of snap ik het niet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:44 schreef RadioSlut het volgende:
Met een mes op m'n keel moest ik deze blogpost met jullie delen.
http://aphelium.org/2014/03/tag-99-things/
Nee, dit is een lijstje, dat ik moet invullen, zodat andere bloggers/lezers kunnen zien wat ik al gedaan heb, maar het is niet per se wat ik nog allemaal wil doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hey da's bijna hetzelfde idd. Of snap ik het niet?
Maak jij zelf zeep?
Leuk! Ik heb zelf alleen te weinig dingen gedaan geloof ik om 'm boeiend te laten zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, dit is een lijstje, dat ik moet invullen, zodat andere bloggers/lezers kunnen zien wat ik al gedaan heb, maar het is niet per se wat ik nog allemaal wil doen.
Ik maak zelf zeep ja ^^ Ook andere cosmetica.
Maar het is ook ter inspiratie, voor de mensen die aan DZP willen beginnen of een bucketlist willen maken, maar niet weten wat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb zelf alleen te weinig dingen gedaan geloof ik om 'm boeiend te laten zijnIk heb vooral alle toeristendingen op de lijst gedaan
It's alivequote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Greys het volgende:
Hier heeft ie ook stil gelegen![]()
Maar ook weer begonnen!
Zaterdag was de laatste keer van 20 keer bellen blazen in verschillende plaatsen en over twee weken leeft mijn orchidee een jaar
quote:
Goed idee, want ik vond je juist een bron van inspiratie!quote:Op maandag 7 april 2014 16:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik zat zelfs mijn blog op slot gezet zodat niemand er meer kon lezen idd
Maar ik ga mijn leven beteren
Serieus?quote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Greys het volgende:
Hier heeft ie ook stil gelegen![]()
Maar ook weer begonnen!
Zaterdag was de laatste keer van 20 keer bellen blazen in verschillende plaatsen en over twee weken leeft mijn orchidee een jaar
Oh kak, 31 MEI pasquote:Op maandag 7 april 2014 19:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Serieus?Over twee weken al? Volgens mij kan ik mij herinneren dat je hem net had, wtf
.
Lichte paniek, hahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Greys het volgende:
l is het slechts één takje met bloemen helemaal aan de onderkan
Succesquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:21 schreef Greys het volgende:
Drie dagen zonder mobiel![]()
http://mirandadayzero.blo(...)n-zonder-mobiel.html
Dank jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |