Haha, dat dacht ik ook toen ik al deze reacties ging doorlezen. Volgens mij wordt dat eerst verplicht iedereen indrinken anders kan dat wel een stijve boel wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij gaat een kroegentocht met jullie een waar avontuur worden.
Dat is goed om te horen!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die meets verliepen wel goed en het was altijd erg gezellig.
Dat is prima. Ik ben liever alleen dan met iemand waar ik niks voor voel.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Gezien de stijl van je posts hier geloof ik daar echt niks van.
Maar hey. Ik heb geprobeerd enkele tips te geven maar jullie zijn behoorlijk negatief zeg, alles afwijzend, alles is blijkbaar 180 graden anders dan dat hier in jullie reacties gelezen wordt.
Tenenkrommend gewoon. Ik geef het dus op. Succes ermee verder.
Ach, ik heb al enkele users ontmoet die aantoonbare autistische stoornissen hebben en dat ging ook prima.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook toen ik al deze reacties ging doorlezen. Volgens mij wordt dat eerst verplicht iedereen indrinken anders kan dat wel een stijve boel worden.
Mooie samenvatting wel, had ik niet beter gekund!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus man, je moet gewoon een keer die achterlijke grote bek van je houden.Praten alsof je alles weet en zoveel beter bent. Ik word er echt een beetje moe van. Iedereen springt hier maar op Faxie zijn internetpersoonlijkheid, lekker boeiend zeg hoe je je op een forum presenteert. Daarbij, zo kansloos als iedereen roept is het blijkbaar ook weer niet, want zelfs met zijn manier haalt die meisjes van FOK!.
Daarbij is Faxie zijn persoonlijkheid het probleem helemaal niet. Het gehucht waarin die woont, zijn leeftijd en zijn aparte muzieksmaak maken de vijver wel wat kleiner. Faxie's enige probleem is dat die geen meisje tegenkomt waar hij ook echt een relatie mee zou willen, die nog single is. Want het moment dat die besloot om inhoudsloze seks te hebben had die binnen een paar maanden ineens een aantal meisjes gehad.
Dus Faxie moet inderdaad gewoon lekker volhouden en blijven zoeken naar het meisje wat wel goed bij hem past. Voor de rest hoeft die weinig te veranderen.
Nee, dat nog niet, maar misschien komt dat nog.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen!
Heb je het ook kunnen gebruiken om je sociale cirkel wat uit te breiden?
Misschien een rare vraag: Maar waar houdt jou tegen om de mensen die je gemeet hebt, vaker te meeten?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet, maar misschien komt dat nog.
Die vraag had je net zo goed aan mij kunnen stellenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag: Maar waar houdt jou tegen om de mensen die je gemeet hebt, vaker te meeten?
Misschien een rare vraag: Maar waar houdt jou tegen om de mensen die je gemeet hebt, vaker te meeten?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die vraag had je net zo goed aan mij kunnen stellen
Geen idee eigenlijk. Heb via fok! en fok!meets heel wat aardige mensen ontmoet, maar om de 1 of andere reden is het er nooit van gekomen om zelf eens actie te gaan ondernemen om met mensen af te spreken.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag: Maar waar houdt jou tegen om de mensen die je gemeet hebt, vaker te meeten?
Afstand vooral. In mijn omgeving wonen er weinig meetende fokkers. Er wonen sowieso weinig mensen in mijn omgeving (vergeleken met de Randstad).quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit viel mij op.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Op zulke drukke locaties verander ik vrij snel in een zombie ivm hoe ik ben als ik 1 op 1 (of in een klein groepje van zeg maar 5 of minder man) bij iemand thuis ben.
De hele insteek (hihaho) was daar anders in de eerste instantie... wil dat verder ook niet bespreken op het forum. We hebben nog wel contact in ieder geval.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het meeste heb je aan het commentaar van vrouwen die je afwezen, maar zoiets vraag je niet snel plus dat ze dan sociaal wenselijke antwoorden gaan geven.
Overigens vindt die ene fokster jou erg leuk en ik vind het een beetje respectloos om dan te zeggen dat niemand je wil, alsof zij niets voorstelt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus man, je moet gewoon een keer die achterlijke grote bek van je houden.Praten alsof je alles weet en zoveel beter bent. Ik word er echt een beetje moe van. Iedereen springt hier maar op Faxie zijn internetpersoonlijkheid, lekker boeiend zeg hoe je je op een forum presenteert. Daarbij, zo kansloos als iedereen roept is het blijkbaar ook weer niet, want zelfs met zijn manier haalt die meisjes van FOK!.
Daarbij is Faxie zijn persoonlijkheid het probleem helemaal niet. Het gehucht waarin die woont, zijn leeftijd en zijn aparte muzieksmaak maken de vijver wel wat kleiner. Faxie's enige probleem is dat die geen meisje tegenkomt waar hij ook echt een relatie mee zou willen, die nog single is. Want het moment dat die besloot om inhoudsloze seks te hebben had die binnen een paar maanden ineens een aantal meisjes gehad.
Dus Faxie moet inderdaad gewoon lekker volhouden en blijven zoeken naar het meisje wat wel goed bij hem past. Voor de rest hoeft die weinig te veranderen.
Pretpark....been there done thatquote:Op donderdag 12 december 2013 20:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je een meid wil versieren moet je contact met haar hebben, leuk overkomen en dan haar vragen of ze met je mee wil naar een pretpark. En dan heb je een hele dag plezier samen. Daarna wil ze wel een relatie. Niet vergeten bij de achtbaan de foto te kopen want als je als oude mensen naast elkaar zit te puzzelen dan wil je nog wel een herinnering hebben aan je jonge tijd samen.
Nou ja dan was het pretpark dus wel een succes. Maar toen je juist uit het pretpark ging wou het weer niet vanwege die andere factoren. Heeft een hogere kans van slagen dan de meeste random zaken lijkt me. Omdat het wat specialer is zonder extra druk te leggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pretpark....been there done that![]()
Was geen succes, want ook al was het gezellig, daarna geen echt contact meer gehad
Maarja, van een bekende van haar kreeg ik naderhand ook te horen dat ze wat 'probleempjes' had.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeey, het is donderdag. Ik wil een updatequote:Op donderdag 12 december 2013 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
He gezellig, een hoofdafdruk in de muur naast mijn hoofdafdruk. Net wat je nodig hebt na een dagje flink doorbikkelen...
Ben je daar bang voor dan? Ik denk dat iedereen op zijn / haar manier het geluk vind.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat er nul indicatie is op huisje boompje beestje.
Wa en een levendige sc / pm sc maar dat laatste heb je voor het gemak weg gelaten. Maar prima wat jij wil, ik ben een extreme dm / pm en wa fok sletquote:Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aangezien ik geen WA heb, heb je waarschijnlijk iemand anders voor je
Toch wel vreemd dan dat ik van minstens 7 dames uit die reeks heb gehoord dat je hen probeerde te versieren. Maar die zullen dat wel allemaal gelogen hebben.
Nergens beweer ik dar ik beter ben of iets beter weet. Is natuurlijk vervelend als iemand een duidelijke mening heeft dat te accepteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus man, je moet gewoon een keer die achterlijke grote bek van je houden.Praten alsof je alles weet en zoveel beter bent.
Lees je het toch niet? Niemand zet een gun op je hoofd om je te dwingen het te lezen.quote:Ik word er echt een beetje moe van.
Vind je dat heel erg gek? Dat is namelijk het enige tastbare waar men op kan reageren. Dus zo vreems is dar niet.quote:Iedereen springt hier maar op Faxie zijn internetpersoonlijkheid, lekker boeiend zeg hoe je je op een forum presenteert.
Nergens vermeld hij dat, wel vermeld hij dat niemand hem wilt. Dus het stukje *kansloos* die kennelijk fout is creëert hij zelf en niemand anders.quote:Daarbij, zo kansloos als iedereen roept is het blijkbaar ook weer niet, want zelfs met zijn manier haalt die meisjes van FOK!.
Oh is dat zo? Gek want eerder vermelde hij nog zelf namelijk dat hij geen enkel idee heeft waar het probleem zit.quote:Daarbij is Faxie zijn persoonlijkheid het probleem helemaal niet. Het gehucht waarin die woont, zijn leeftijd en zijn aparte muzieksmaak maken de vijver wel wat kleiner.
Goed en weee verder.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
Waar het dan aan ligt? Geen idee. Net zoals al m'n vrienden en kennissen ook niet snappen waarom ik altijd maar die eeuwige vrijgezel ben. En die kennen me een stuk beter dan een stel mensen op een forum.
Nou opgelost dan, hij hoeft nul noppes niks te verrnaderen. Vaag wel dat hij er al zeer lange tijd over zijn eigen situatie klaagt.....quote:Dus Faxie moet inderdaad gewoon lekker volhouden en blijven zoeken naar het meisje wat wel goed bij hem past. Voor de rest hoeft die weinig te veranderen.
Om eerlijk te zijn ben ik het er niet helemaal mee eens. Aan de andere kant heeft op Faxie inhakken ook niet zo veel zin natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
En hopelijk gaan ze nu stoppen met zeuren over Faxie.
Angst lost eigenlijk niks op. Ik zit al in die situatie en dat vind ik niet prettig.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je daar bang voor dan? Ik denk dat iedereen op zijn / haar manier het geluk vind.
Even kort, want mobiel.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je daar bang voor dan? Ik denk dat iedereen op zijn / haar manier het geluk vind.
[..]
Wa en een levendige sc / pm sc maar dat laatste heb je voor het gemak weg gelaten. Maar prima wat jij wil, ik ben een extreme dm / pm en wa fok slet
[..]
Nergens beweer ik dar ik beter ben of iets beter weet. Is natuurlijk vervelend als iemand een duidelijke mening heeft dat te accepteren.
[..]
Lees je het toch niet? Niemand zet een gun op je hoofd om je te dwingen het te lezen.
[..]
Vind je dat heel erg gek? Dat is namelijk het enige tastbare waar men op kan reageren. Dus zo vreems is dar niet.
[..]
Nergens vermeld hij dat, wel vermeld hij dat niemand hem wilt. Dus het stukje *kansloos* die kennelijk fout is creëert hij zelf en niemand anders.
[..]
Oh is dat zo? Gek want eerder vermelde hij nog zelf namelijk dat hij geen enkel idee heeft waar het probleem zit.
Edit, zie hier onder zijn eigen ik weet het niet uitspraak eerder deze dag.
[..]
Goed en weee verder.
[..]
Nou opgelost dan, hij hoeft nul noppes niks te verrnaderen. Vaag wel dat hij er al zeer lange tijd over zijn eigen situatie klaagt.....
Wat wa toen de insteek dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Capstan het volgende:
Uit een soort van morbide nieuwsgierigheid: wat voor insteek heeft deze reeks tegenwoordig eigenlijk?
Heel wat anders dan toen ik nog een 'stamgast' was, of vallen de veranderingen mee?
Op papier heette de insteek tips voor situaties waarin versieren niet makkelijk gaat te zijn, net zoals nu nog op de hoes blijkt te staan...in de praktijk was het toch vooral veel lange, zich herhalende, vaak ook verkeerd geïnterpreteerde conversaties tussen hen die de tips kwamen geven en hen die ze in ontvangst wensten te nemen. Althans, zo herinner ik het mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |